sobota, 21 września 2013

Noc unikatów? O.e

 Hey! To mój kolejny wpis tego dnia. Dzisiaj chciałabym Wam opisać art pewnej dziewczyny. Zaczynajmy!



 Jej art wywołał spore zamieszanie:



 Natipady proponuję nam masowy protest dotyczący unikatów. Jak myślicie? Czy to dobry pomysł? Moim zdaniem jest średni. Podobno moderatorzy już przywrócili część unikatów! Możemy jeszcze pogorszyć sprawę! Usuną je! Albo nic nie zrobią. -_-.
 Nie mówię, że pomysł Natipady jest jakiś zły, czy coś. Jedno jest pewne... To będzie wielka sensacja. Widziałam już 2-3 wpisy na forum dotyczących nocy unikatów.
 Niestety nie znam moderatorów. Nie wiem czy ulegną, czy raczej się sprzeciwią wszystkiemu. Jednakże, jeśli zbiorą się dość spore siły to może nam się udać. Mówię "nam", ponieważ też chętnie wezmę w tym udział. Sama tęsknie za unikatami typu serduszka na nogę lub coś, dlatego pomogę.
 Niestety jestem pesymistką, dlatego przewiduje porażkę... Mieliśmy już tysiące protestów, ale... nie w takiej formie. Tylko pisaliśmy w art'ach, teraz "atakujemy" księgę moderatorów. Cóż... jeżeli któryś z moderatorów zagląda czasem do swojej księgi gości to mamy już połowę sukcesu :D.
 Ja popieram art'y tego typu:

 Widzicie? Ma ktoś takie spodnie? Nie! Bo to unikat! Unikat z DS. WŁASNY unikat :).
 Dobra, przynudzam już xd. Byee.. ;**



4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam 1 unikat tylko nie mam niczego co mogłoby do neigo mi pasować ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. hah tak nie myslalam ze to dojdzie do tylku osob xD
    NATIPADY

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma ktos konto do oddania jak tak to pisac na MSP Koczek22245 moze byc konto od.: 3 Do 30

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!