sobota, 21 września 2013

Problemy z biografią.

 Hey! Dzisiejszy wpis będzie o KOLEJNYM błędzie na MSP. Dzisiaj zajmiemy się biografią.
 Co się dzieję podczas edytowania bio? Cały problem sprawia tekst. Załóżmy, że tworzymy nową biografię, napisaliśmy wszystko małą czcionką i zapełniliśmy całe puste miejsce na jednej stronie. Nagle widzimy, że w pewnym zdaniu popełniliśmy błąd. Nie no, na razie jest okey. Poprawi się i po płaczu. Ale niestety się nie da! Gdy klikniemy gdziekolwiek w swoim tekście on automatycznie nam się cały zaznacza. Nie da się nic usunąć, itp. Bio leci do kosza, z nią nasz zapał. Jesteśmy wkurzeni na MSP. (ja przynajmniej byłam). Ja miałam ochotę wywalić komputer przez okno XD (ahh.. nerwowa ja :D). Dobra, nieważne.
 Nie wiem jak Wy, ale ja mam zamiar napisać do modów. Mam dość tego błędu i częściowo MSP.
 Koniec biadolenia, teraz chciałabym Wam bardzo podziękować! A za co? Za ponad 20, 30 wyś. na mim nowym filmie ;3. Jesteście wspaniali! Ja, tak szczerze nie jestem za bardzo dumna z tego filmu. Miałam mało czasu na dopracowanie jego. Dziękuje, że Martynisia to zauważyła -_-. Ehh... ale przynajmniej to film, a nie sekundówka, c'nie? Kiedyś robiłam seki, ale teraz jestem ich anty-fanką. Nie oglądam ich nawet jak ktoś prosi (no chyba, że to ktoś bliski ;D). Dobra, nieważne! Odchodzę od tematu!
 Dobra, to tyle na dzisiaj. Byee.. ;*. Miłego weekendu C:.


2 komentarze:

  1. jak usunąłem takst cały łącznie z ramką to jak go ponownie dodać

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałam by bardzo usunąci piosenkę z biorografi na msp ale nie mg bo jej nie widać a ja chce bardzo inną

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!