piątek, 20 września 2013

Recenzja na temat Design Studio

 Hey
 Dziś opiszę recenzję >stała się to kategoria nowa moja na tym blogu, więc jeśli chcecie abym coś zrecenzowała nie musi być związane z MSP to piszcie mi na mój kontakt, który podam na sam koniec.
  A dzisiaj przedstawię zarys DS (Design Studio). Jest nowa wiadomość od modów - no kilka dni. Informuje ona o nowych szablonach  i  dodatkach. Ale okey od początku. Jeśli dobrze pamiętam DS jest od 2012 roku lub od początku 2013? Mylę się w obliczeniach z kalendarzem. I.. ogółem DS jet jednym z najbardziej udanych nowych rzeczy na naszym polskim MSP. Do tej grupy mogę dołączyć też nowy lepszy wystrój YT, który moim zdaniem się mocno poprawił jak i Awards. Dzięki Awards możemy sprawdzić czy ktoś nam nie oszukuje   w    liczbie np.: rozdanych prezentów lub innych. Moim zdaniem do poprawki mogłoby trafić panel ubieranie naszej Movie Star. Dla mnie jest on średni. Dla mmodów należy sie też pochwała za poprawienie tablicy z animkami. Pamiętma starą. Dobra ale lepsza od unowocześnionej >czyli tej co się tnęła< a bardzo dobra jest teraz. Teraz czekam tylko na zmienienie wystroju Kliniki Piękna, która ma być.. już niedługo. Mój kolega mówił, że pod koniec września. Ale ja mu nie wierzę xD .
Wracając do DS ; myślę, że niedługo znów przydałyby się nowe szablony i dodatki. Ale najbardziej mnie razi, że te dla niektórych najbardziej ładne są dla VIP. Lub to, że te nowe oczywiście niektóre są drogie! I to bardzo. Nwm czy większość MSP będzie kupywała bluzki lub spodnie (zależy) które kosztują do 1000 SC.




 Myślę, że sie ze mną zgodzicie. Są piękne. I tu wszystkie dla VIP oprócz ostaniego za 475 SC.
Ładne drogie - takie myśli krążą nam po głowie gdy na to popatrzymy. Bez urazy oczywiście.
Kończąc ten temat ostatnio ,kilka dni temu w telewizji słyszałam, iż hejterzy i tu nie chodzi mi o tych tylko z MSP pomogli przez interenet w czymś tylko nie za bardzo zrozumiałam. Potem w programie usłyszałam jak rozmawiali o tej sprawie, żę hejterzy też mają serce i też są człowiekami. Uważam, że to prawda. Każdy ma prawo do własnego zdania i może dzielić się tym w internecie. Bez problemu.
A więc piszcie do mnie ze sprawami Waszymi na kontakt : martyna.silakowska.msp@gmail.com
Pa! Do następnego wpisu !



2 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!