czwartek, 10 października 2013

Błąd - VIP.

 Hey! Widzieliście już nowego VIP'a? A zauważyliście, że ceny z Super VIP i Elite VIP są takie same (1 miesiąc)? :D



 Cii.... to idzie na naszą korzyść XD. Prawda, że fajnie? :D
 A widzieliście inne zmiany w VIP?


 Szczerze? Fajne funkcje doszły ;). Teraz nie ma 1 autografa co 15 min. tylko 4, 8 i 15 na godzinę :). Można mieć 5, 6 lub 7 RAZY więcej znajomych. Codziennie dodaję nam 10 sc lub 20 sc. i 1 diament. Można więcej razy kręcić kołem fortuny ;).
 Jak dla mnie, to nawet fajne funkcje. Tylko wkurza mnie to, że tylko w ELITE VIP są te rzeczy, typu unikatowe fryzury i zwierzaki. ;/. Mogliby dać we wszystkich VIP'ach te rzeczy. Kiedyś normalny VIP na rok z rzeczami kosztował tyle samo co ten teraz. To nie fair! Cena nie zmalała, a zabrali nam specjalne rzeczy z pakietu! Chętnie, bym napisała w tej sprawie do modów, ale... i tak nie odpiszą. Już nie odpisują nawet w ważnych, podstawowych sprawach (takich jak włam hackera na konto).
 Dobra, to tyle na dzisiaj. Byee. ;*

OGŁOSZENIA! Jutro jadę do Manufaktury w Łodzi. Będę na paintball'u laserowym, ścianie wspinaczkowej i w kinie, dlatego jutro wpisu nie będzie, ale przygotowałam dla Was coś ciekawego na sobotę ;). Pa! :**


9 komentarzy:

  1. Super, że jedziesz do Manufaktury na lasery.Ja też tam byłam na laserach.Mówie ci, tam jest super.Bo tak sie składa.że ja mieszkam w łódzkim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Supermodelparis, nie sądzę że Abieska stworzyła tego bloga żeby inni mogli się chwalić, jakimi i na ile będą Vipami. Ja w piątek będę vipem elite na 3 miesiące, i co z tego? No będę, ale na msp każdy ma równe szanse, Vip czy nienVip. Kathey :) piszcie do mn czasami na msp, bo nudam xD pozdrówka dla Abieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♥ COOL JEST TA POMYŁKA XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mieszkam pod Łodzią czyli w miejscowosci na litere "P" xD.POLECAM MANUFAKTURE!Supcio tam jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem z Łodzi. Jak chcecie dodawajcie do znaj. na MSP a ja postaram się odpowiedziec :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... Kiedyś wip na rok kosztował stówe a teraz nie ma roku za stówe tylko odrazu sto czterdzieści ileś

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!