niedziela, 13 października 2013

Różnice.

 Hey! Wprawdzie notka miała być wczoraj, ale nie miałam czasu. Wczoraj chciałam napisać o paru ciekawostkach związanych z MSP, ale trafiłam na lepszy temat.
 Wczoraj LadyHeaven zrobiła dość nietypowy film.



Był pełen specjalnych błędów językowych, ale i tak doczekał się pozytywnych ocen. Dlaczego? Pewnie, dlatego, że jego autorka ma 22 lvl. Gdyby taki film zrobił ktoś początkujący, np. ktoś z lvl., np. 5 to, by tak nie było. Oczywiście film Lady też miał negatywne oceny, ale na pewno mniej niż, by miał level 5.
 Teraz ludzie są wielbieni, bo mają duży level. Nieważne jaki będzie film, ludzie i tak się będą podlizywać. Tak teraz jest.
 Bardzo przepraszam Cię Lady, jeśli Cię uraziłam.
 Dobra, kończę na dzisiaj wpis. Wiem, krótki, ale wstałam o 12:45 i mam jeszcze tyle do roboty...

UWAGA!! Ja i samba4546 poszukujemy redaktorów na http://gadamy-o-wszystkim.blogspot.com/. Chętnych proszę o zgłoszenia w komentarzu!


6 komentarzy:

Czekamy na Twoją opinię!