poniedziałek, 14 października 2013

Jak dopasować ubrania na MSP? + Książka.

Hey! ♥
Bardzo przepraszam że dawno nie pisałam, nie miałam czasu. Dzisiaj chciałam pomóc wam jak dobierać ciuchy na MSP.
Temat: Jak dopasować ubrania na MSP?
Po pierwsze: 
Musimy pomyśleć, jakie kolory będą nam pasować do skóry i twarzy. Jeśli mamy skórę bladą to polecam troszkę ciemniejsze kolory. Jeśli mamy skórę ciemną, polecam jasne kolory. Co do twarzy: to jest to samo jak z skórą, czyli gdy mamy jasny makijaż, wybieramy ciemne kolory, a gdy ciemny - jasne. To jest naprawdę proste.
Po drugie: 
Nie chodzi tylko o kolory. Ponieważ nie możemy dobrać kurtki zimowej, długich spodni, czapki zimowej,szalika i klapek xd Efekt tych ubrań :
Fatalny :/
Po trzecie:
Gdy wybieramy kokardkę na włosy, a buty np. kwadraty to za bardzo nie pasuje. Więc trzeba też dobierać w ten sposób, że np. mamy kokardkę na włosy, to musimy wybrać jakieś np. buty z kokardkami.

Temat: Książka.
Dzisiaj byłam w mieście i kupiłam książkę. Bardzo fajna okładka. Nie podam wam tytułu, bo mi się nie chce xd. Taki ze mnie leniuszek :D.
Do zobaczenia,
                         pa ♥
Zapraszam na kolejną notkę!

1 komentarz:

  1. Ten look jest śliczny!!! Niewiem jak można tak krytykować piękny look -.-

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!