wtorek, 15 października 2013

Prośba do redaktorów.

 Hey! Tutaj Abieska. Potraktujcie ten wpis jako informacje dla pozostałych redaktorów bloga.
 Niektóre wpisy są jak wypracowania. Czasem wyglądają na pisane bez namysłu w 15 min. (nie mówię tu tylko o Was, mi też tak nieraz wychodzi). Nie chcę potem zachowywać się jak nauczycielka i stawiać Wam "jedynek". (nie chcę potem wyrzucać Was z bloga i mieć Was na sumieniu)., dlatego proszę abyście (zwłaszcza początkujący blogerzy!!)  starali się wszystko pisać starannie.
 Moim zdaniem szczegółowa notka to dobra notka. Musicie przemawiać do czytelników, nie możecie wszystkiego odstawiać, bo Wam się nie chcę. Już słyszałam parę skarg na nową redaktorkę. Tutaj mam prośbę do Ciebie Zuziu i do naszych czytelników. Nie opisuj tylko co jaki ma kolor, ale dodawaj także paletę kolorów ze zaznaczonymi barwami. Bierz przykład, np. z xlubieplacki! A do Was, kochani mam jedną prośbę. Jeśli macie skargi na redaktorów to napiszcie mi to na priv na MSP lub ask'u. Dlaczego? Ponieważ nie chcę abyście robili przykrość kiedy piszecie o czymś takim w komentarzu.
 A teraz ostatnia sprawa. Ktoś niestety odejdzie od nas (czuję się jak nauczycielka ;-;) i będzie to... Oscypek. Dostałam już wiele skarg na nią, a w dodatku od dawna nie pisała. Skarżyliście się głównie na pisownię. Wiedźcie, że Oscypek ma dysortografię. To znaczy, że trudniej jej idzie przyswajanie zasad pisowni. To nie jej wina, ale rozumiem Wasze skargi. Bardzo Cię przepraszam, ale od dzisiaj nie możesz już pisać na naszym blogu.
 Dobrze, mam nadzieję, że już sobie wyjaśniliśmy, to co mieliśmy. Mam nadzieję, że nie obrazicie się za ten wpis. Byee. :*

P.s. Przypominam o naborze redaktorów na gadanku! Zainteresowanych proszę o przeczytanie tego posta. Dziękuje ♥

P.s2. Jestem wredną małpą i chcę przekonać Martynisię, by wreszcie zrobiła film! Wszyscy spamujcie jej w księdze gości napisem "ZRÓB FILM!" Proszę i dziękuje ♥.



P.s3. Jeśli chcesz być redaktorem na TYM blogu to napisz komentarz, a potem skontaktuj się ze mną.







14 komentarzy:

  1. Dobra, przepraszam... Poprawię się! :3 /Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bardzo chciała, ale gdzie mam się z Tobą skontaktować? Na MSP, poczte...? Na MSP jestem Corniii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. strasznie bym chciała... Mój nick na msp Kathey a na msp się skontaktować?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym :) Mój nick na MSP to Julia142 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam konto google ale tam jest moje nazwisko ;) a jak bym mogła tu pisac ^^ to zrobie :) takie bez nazwiska ;p skonatkuj sie ze mna :) na MSP :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę ale nie mam konta Google+ ale tatuś mi zrobi na MSP 123Amka123

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!