piątek, 18 października 2013

Modna MovieStar (1). Co to unikaty?

Hey, hey.

Na początku chciałam przeprosić naszych czytelników, że tak długo nie pisałam na tym blogu, i nie spodziewajcie się ode mnie posta dzień w dzień, bo będę pisać tak jak mi będzie pasowało.  Dziś akurat nie poszłam do szkoły, więc zabrałam się za pisanie posta. Mam nadzieję, że jeszcze się ode mnie nie odzwyczailiście ;D. A właśnie, Abi, chciałam Ci podziękować, za to, że mnie pochwaliłaś ♥. 

Teraz już odnośnie mojej ,,pracy'' na tym blogu... Wymyśliłam taki jak by program, który będę prowadzić, nazywa się Modna MovieStar. Chodzi w nim o to że będę omawiać różne modowe sprawy, i przy okazji będę dodawać look'i. Mam nadzieje, że sie rozumiemy... ;d To może starczy już tego gadania, zabiorę się w reszcie za modę.

Co to ,,unikaty'' ?
Unikat, jest to rzecz wycofana ze sprzedaży na MSP. Wycofane zostały po to, żeby nie zaśmiecały sklepu, gdyż co tydzień dochodzą nowe, lepsze ubrania. Wycofaniem danej rzeczy zwykle jest przestarzały wygląd albo mała sprzedaż. Osoba, która kupiła rzecz przed jej usunięciem, zyskuje unikat. Unikaty można nabyć jedynie dostając go od MovieStar, która go ma. Jak je rozpoznać ? Rozpoznajemy je po tym, że nie można ich kupić.  

Dziś nie będę dodawać zdjęć, ale chciałam Wam pokazać moje strony internetowe:
a) ask- ask.fm/xLubiePlacki
b) tumbrl- yesxlubieplacki.tumblr.com
c) mój blog- gry-oczami-placka.blogspot.com

                                                  Baay   ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!