czwartek, 17 października 2013

Recenzja ♥ | Invida

Hey! ♥
Dzisiaj chciałam zrobić recenzję na temat gier na forum MSP, typu: która godzina?, złodziej.
Gra: "Narzekający rodzice".
Gra "Narzekający rodzice".

Szczerze? Ta gra mi się nie podoba. Tak, owszem - grałam w nią do czasu. Teraz jak ją zobaczę, od razu przewijam, bo moja ciekawość wszędzie wejdzie xd. Dlaczego mi się nie podoba? Nie wiem jak to ująć. Ehh... Ta gra, że tak powiem, nie jest w moim "typie". Niektórzy się obrażają, przezywają itd. Nie lubię osób, które piszą "masz za brzydkie włosy, zdejmij je!" niektórzy biorą to sobie do serca, i nigdy nie zakładają już tych włosów.
Podsumowanie: Nie podoba mi się.

Gra: "Skojarzenia".
Gra "Skojarzenia".

Gra mi się podoba. Można dużo się pośmiać. Lecz... jest jeden minus. Niektórzy MSP-owicze piszą hmm... "zboczone słówka" xd. Tak, grają tu dzieci od 8 lat, niektórzy nie wiedzą co to, idą do rodziców i się pytają co to jest... Okej, nie zmieniam tematu.
Podsumowanie: Gra fajna, jeden minus.

Gra: "Doktor"
Gra "Doktor".

Gra naprawdę super! Bardzo mi się podoba, można bardzo śmieszne rzeczy wymyślać np.:
Punia666 : Boli mnie głowa! :(.
Lola0001 : Wypij herbatę, zjedz nutellę, znów wypij herbatę, umyj zęby i biegaj w około domu! :D.
Naprawdę, jest jeszcze dużo takich przykładów. Można wymyślać do woli, różne śmieszne rzeczy!
Podsumowanie: Gra super, śmieszna i fajna.

Gra: "1.000.000 mrówek"
Gra "1.000.000 mrówek"

Gra 1.000.000 mrówek jest wystarczająco fajna. Można tak samo jak w doktorze, wymyślać śmieeeszne rzeczy, np. :
6667 mrówka wpadła do studni.
3332 mrówką zjadła schabowego, i wpadła do szamba (XDD).
Heh, z tym szambem przesadziłam, haha ^^.
Podsumowanie: Gra wystarczająco fajna i śmieszna.

To by było narazie na tyle. Następny wpis będzie o HOT or NOT. Mam nadzieję, że HOT or NOT wam się spodoba. 
Do zobaczenia,
                        pa ♥
Zapraszam na kolejną notkę! ♥

P.s. 1 : Teraz, gdy będzie temat notki, będzie napisane "Invida", mam nadzieję że wam się spodoba.

P.s. 2 : Teraz będę miała "nagłówek" ze mną na MSP i napisem "Invida", jak u góry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!