wtorek, 15 października 2013

Jak zrobić ♥ itd.

          Kolejna instrukcja. Zastanawiało was pewnie jak zrobić ♥, ☺, ♀.. Dzisiaj wam to przedstawię! Zacznijmy od odpowiedniej klawiatury. Musi ona mieć trzy grupy: Tą z literami, cyframi itd., Tą z F1, F2.., Ze skrótami czyli Print screen sysrq, Home, Page Down i tą z kolejnymi cyframi czyli mniej więcej taką:
Ja taką mam ;D Nie musicie jej mieć już w laptopie. Pewnie macie taką w domu albo podłączoną do komputera stacjonarnego. Jeśli tak to odłączacie ją i przypinacie do jednego z otworów w lapku. Jeśli nie to niestety nie możecie tego zrobić chyba, że działa to na waszym kompie. W zielonej ramce jest Num Lock. Musicie go włączyć, żeby zadziałało. Są jednak klawiatury, na których nie trzeba tego robić. Więc Alt, który zaznaczyłam na czerwono musicie przycisnąć. Teraz możecie używać cyferek w różowej ramce. Dla przykładu:
1 - ☺
3 - ♥
5 - ♣
10 - ◙
I tak dalej.. Jeśli chodzi o liczby złożone z więcej niż jednej cyfry to najpierw klikacie na jedną a potem na drugą. Np. 13 = 1+3 Uwaga! Kiedy przytrzymacie alt + cyfrę to znaczek nie pokaże się od razu. Musicie najpierw puścić oba klawisze. Mam nadzieję, że pomogłam ;D

                                                                    $_Nelka_$
                                                              Sory za brak loga ale mi się usunęło :c          

4 komentarze:

  1. ☺☻♥♦♣♠•◘○◙♂♀♪♫☼►◄↕¶§▬↨↑↓→←∟↔▲▼

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielki. Ja to umiałam. Ale tylko czasem mogłam. Np, przed chwilą nie mogłam. Nacisnęłam ten przycisk "Num Lock" i mogłam. Dziękuję. Super post!

    OdpowiedzUsuń
  3. ¤÷·♡♥¡£€¥₩《》XD:-):-(;-):-P=-O:-*:OB-)B-):-$:-!:-[O:-):-\:-\:'(:-X:-X:-Do_O:-/x-(:-Io_O<3:-V:-Q:-@:-C:-O XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!