wtorek, 15 października 2013

New usta! ♥

Cześć kochani!
Dzisiaj kupiłam sobie nowe usta! ^_^ <Jeeeej>
No więc, mamy 7 rodzai ust (z czego 4 są dla vipów ;c) Ja wybrałam te zaznaczone w kółku xDD



Początkowo były czerwone, teraz jednak zmieniłam na łososiowy.!
Paleta kolorów jet naprawdę duuuża, jednak moim zdaniem najlepsze są te "naturalne" kolory ust (nie przemawiają do mnie niebieskie czy zielone usta!) Więc... o to kolor, który wybrałam, zaznaczyłam go czerwonym kwadracikiem! Mam nadzieję, że go dojrzycie:




Więc... Kosz ich wynosił 300 sc, nie jest to jakaś wysoka cena, jednakże przy tworzeniu postaci te usta możemy mieć ZA DARMO! Niestety jeszcze w 2011 roku nie byłam na tyle mądra by zmienić kolor na taki "naturalny" (miałam czerffone) jednakże uważałam, że kolor ten jest zabójczo czarujący!
Mam zdjęcie jak wyglądam w tych ustach (moim zdaniem nie najgorzej) ;3


No więc... Ja w powiększeniu :                


Oki to by było na tyle w tym poście! 

Ps. Jestem jeszcze niedoświadczona i dopiero się uczę, więc może mi coś nie wychodzić! ;c

Bay ;**




<-- Mój nowy "podpis" :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czekamy na Twoją opinię!