piątek, 4 października 2013

Posty.

 Hey! To będzie taka krótka informacja. Wiemy, że niektórzy z Was z niecierpliwością czekają na posty, a niektórzy po prostu nas olali. Powiedzieli: "Co to za blog?! Czeka się prawie tydzień na jedną notkę!". Uwierzcie, nam nie jest miło wysłuchiwać Waszych skarg. Wy spróbujcie nas zastąpić. Codziennie mam 7-8 lekcji, czasem muszę czekać do 16 na tatę lub, żeby dojechać autobusem do domu. Potem, odrabianie lekcji i uczenie się. To trochę zajmuję, zwłaszcza, że np. w nast. tyg. mam 2-3 klasówki.
 Bardzo mało czasu poświęcam ostatnio na blogi. Mam dużo pomysłów na ciekawe i długie artykuły, ale nie mogę znaleźć czasu dla nich. Jeśli nie mam wystarczająco czasu to nie zaczynam. Potem źle mi się piszę w wersjach roboczych. Zapominam połowę tematu, odchodzę od niego lub po prostu kończę wpis i już do niego nie wracam. Czas po prostu wtedy pryska.
 Ostatnio Nelka zrobiła dla WAS dość fajną i długą instrukcję (dziękuje Ci, że zmarnowałaś swój cenny czas na to :)). Wyobraźcie sobie jak długo to musiała pisać. Musiała porobić dość sporo screenów i jeszcze zrobić te efekty, by mieć co pokazywać. To się nazywa poświęcenie <;.
 Ja ogólnie teraz mam czas tylko w weekendy. Chociaż... no w sumie nie zawsze. O 11:30 mam judo, wracam po 13. Jestem zmęczona, muszę odrobić lekcje jeśli ich nie odrobiłam w piątek, itp. Nawet wtedy za kolorowo nie jest. Ehh... ale mówi się trudno.
 To była taka informacja dla Was. Nie oskarżamy tylko Was, siebie również. Bardzo dziękujemy za przeczytanie, prosimy o wyrozumienie i wybaczenie :).

~Napisał Abieska, w imieniu wszystkich redaktorów. 

4 komentarze:

  1. Abi, przynajmniej ja cię rozumiem ;) też mam tyle lekcji, może zatrudnijcie jakiegoś redaktora, który ma czas bo kocham tego bloga xD mój ulubiony, szkoda że macie trudności z czasem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kathey ja mam dużo czasu! 5-6 lekcji (4 klasa) i trochę zadają, ale z 4-5 razy notkę w tygodniu napiszę, tylko będę musiała szukać ciekawych tematów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda. Ale pytanie, czy Abieska Cię zatrudni bo ostatnio nie robią konkursów na nowych redaktorów bo mają już duużo, chociażi ja bym tu w takim wzięła udział :) ja jestem w klasie piątej i zawsze znajduję czas na granie na msp ;) trzeba tylko czekać na okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Abiesko!
    Ja mam dużo czasu, mam 4-7 lekcji, ale cztery notki w tygodniu by były :3 Robię fajne minki a szczególnie: :3 ;c c; c: ^-^ ^_^ -,- -_- :) :( :'( xD ♥·♥ ¤_¤ itd. Całuski, papa :**

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!