piątek, 4 października 2013

Z czarnego na... fioletowy? O_O



 Hey! Dzisiaj opiszę Wam dość mało znany trik polegający na zmianie koloru okna poza grą. Czyli tak zwanego "czarnego paska". Jeśli nie wiecie o co chodzi to tu macie screen:



 To do roboty! Na początku chciałabym tylko dodać, że do tego jest chyba potrzebna przeglądarka Google Chrome, nie wiem czy działa na innych :(.
 Ehh.. zacznijmy wreszcie:

1. Robimy to samo co na obrazku. Dostosowywanie i kontrolowanie Google Chrome >>> Narzędzia >>> Narzędzia dla programistów.


2. Jak widzimy nasze główne okno gry się zmniejszyło pozostawiając miejsce czarnemu tłu. Naciskamy na to w czerwonej ramce.



3. Wybieramy kolor. 


4. Efekt końcowy :).


 Bardzo się cieszę, że znalazłam ten trik. No i nie tylko to. Teraz kombinuję jak zlikwidować to tło. Coś czuję, że czeka na mnie dużo pracy. Życzcie mi powodzenia :). Byee.. ;*





2 komentarze:

  1. Jak czytałam na tablecie - nie rozumiałam. A teraz? Świetnie, bardzo super trick.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile ty masz tych SC? O.o

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!