sobota, 16 listopada 2013

Błąd czy hacker?

 Hey! Zobaczcie co wczoraj znalazłam:


 Czy tylko ja go widzę po raz setny? Chyba nie przybywa mu za bardzo komów, ale i tak jest czasem na pierwszej stronie! Spójrzcie na datę pierwszego posta! 25 październik! Wiem, są starsze daty, ale to, np. jakieś gry, itp. Na początku myślałam, że to normalne, ale zobaczcie:


 Tak! To profil użytkowniczki, która stworzyła ten dziwny wpis na forum! To konto zostało usunięte, więc o co chodzi?
 Mam dwie hipotezy: 
Pierwsza - to błąd. Mimo, że konto już nie istnieje system MSP nadal może je znaleźć, dlatego, że napisała wpis na forum. [Mało to prawdopodobne, ponieważ już widziałam podobną sytuacje. Profil autora wpisu był nieaktywny]. 
 Druga - To straszniejsza [i mam nadzieję mniej prawdopodobna] hipoteza. Ktoś "kontroluje" system MSP, ale nikt nie może tego wykryć, ponieważ konto tego kogoś jest usunięte [sugeruje, że "hacker" nadal korzysta z tego konta, które "niby" zostało usunięte z MSP]. Nie mam żadnych dowodów na to, oprócz tego screna powyżej. Może coś się wydarzy później?
 Co o tym myślicie? Wiecie coś o tym? Napiszcie w komentarzu! Ja już się zegnam. Byee. ;*




9 komentarzy:

  1. już widziałam kilka użytkowniczek z takim czymś

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed chwilą wymyśliłam dwie hipotezy:
    1. Może napisała ona ten post, kiedy nie była jeszcze usunięta, a na pierwszej stronie może się znaleźć, jeśli ktoś po prostu napisał jakiś komentarz w jej poście.
    2. Również możliwe jest, że założyła konto nazywając się "Deleted User" (choć nie jestem pewna, czy jest to możliwe. W końcu Deleted User to usunięci użytkownicy).
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogła tak się nazwać bo to wygląda troche jak by ja usuneło bo patrzcie na adanie "do zrobienia" ikonki są przyciemnione i u mnie nie da się kliknać ;*

      Usuń
  3. Miałam ten problem przez jedną z hackerek była aktywna na usuniętym moim koncie zhackowanym przez nią na mojej kol. i jej. Bałam się i już na msp nie gram.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 25 października imieniny XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam się nie boję ^^.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!