niedziela, 17 listopada 2013

Info! ♥

UWAGA!
Info... xDD

A więc, oddam konto @nelcia@ !
Co zrobić żeby dostać konto?
1. Napisać do mnie (zuzia2228)
2. Dać mi pozdro, albo całą l.ż
3. Czekać na hasło! xDD

Na tym koncie mam prawie 4 lvl tzn. że mam jeszcze 3 lvl. Szczerze nie obchodzi mnie co z tym kontem zrobicie, możecie go:
- usunąć
- oglądać na nim filmy
- przesyłać ubrania
 a nawet grać!

Obecnie wyglądam tak:
















A więc... czekam na zgłoszenia. !

Ps. Zachęcam do oglądania mojego nowego filmu "ZABIĆ się z MIŁOŚCI"!
Do zobaczenia, pa!



7 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę, to co mam zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie opłacalne -.- Godzine schodzi wbić lvl! ;_;

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak,bardzo chętnie wezmę konto z małym lvl za całą liste,bardzo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie opłaca się ._.

    OdpowiedzUsuń
  5. Opłaca się ja mam dopiero 3lvl i nie mogę go wbić!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!