sobota, 30 listopada 2013

Duńska Klinika Piękna!

 Hey! Widzieliście nowe zmiany na duńskim MSP?


 Szczerze, na początku mi się to nie podobało. Szczególnie to częstsze mruganie i zmiana położenia gałki ocznej, ale teraz jak na to patrze to jest całkiem spoko. Zamiast oczu wraz z makijażem można kupić wszystko oddzielnie! Oto jedna moja stylizacja:


 Jak widać, dodali dużo opcji i co najważniejsze... zmniejszyli ceny! Do tej stylizacji użyłam nowych elementów, takich jak: oczy, makijaż i usta. Normalnie, by takie coś kosztowało o wiele więcej! Bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że ta zmiana zawita niedługo do nas ;3. 
 A, zapomniałabym. Nie martwcie się, nie stracicie swojego wcześniejszego wyglądu po tej aktualizacji. Patrzcie:


 Jak widać, oczy moviestars nie zostały zmienione na jakieś "podstawowe". :). 
 Dobra, to na tyle w tym wpisie. Byee. :*

P.s. Opcja cieni do powiek jest na początku zablokowana, by ją odblokować musimy kupić nowe oczy!





11 komentarzy:

  1. Już się nie mogę doczekać kiedy do nas to dotrze ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałosna ta zmiana..Mi się podoba moja moviestar taka jaka jest, nie chce innej .. ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienia się Klinika Piękna. Oddzielają tylko oczy z makijażem. :). Nic nie usuwają. Jeśli nie będziesz chciał/a zmieniać twarzy to nie musisz i wszystko zostanie po staremu ;).

      Usuń
  3. Super, zmiana! Podoba mi się i tak jak Melody nie mogę się doczekać :33

    OdpowiedzUsuń
  4. No , no, no ;) Już się nie mogę doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne nawet......... pozdrawiam Abieskę :) fajny blog<33

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu będę musiała kupić vipa, żeby kupić oczy z makijażem ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Muszę to sprawdzić zaraz zrobię sobie duńskie konto! ^,^

    OdpowiedzUsuń
  8. jest to juz w polskim MSP ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zmiana! Już jest;) Od razu zmieniłam oczy:) Te drugie od lewej w drugiej linijce wyglądają jak dla vip!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!