środa, 27 listopada 2013

Smutek, żal i.... AKTUALIZACJA!

 Hey! Dzisiaj chciałabym poruszyć temat dość przykry dla mnie. Smutno mi z powodu, że tyle redaktorów z własnej woli odeszło, a Ci co zostają nic na razie nie piszą (wiem, nie można mieć czasem pomysłu lub czasu. Mam nadzieję, że to zachowanie (również z mojej strony) będzie tylko chwilowe). Blog niestety... podupada z powodu małej liczby redaktorów. Ciężko się pracuje.
 Na szczęście prawdopodobnie niedługo to się zmieni. 10 grudnia już tuż, tuż, a wraz z nim wpisy uczestników Walki Redaktorów.  :). Do tego czas, proszę Was, nasi Kochani Czytelnicy o cierpliwość.
 W tym wpisie chciałabym również odpowiedzieć Wam na kilka pytań. Niedawno otrzymałam pytanie od pewnej osoby dotyczącą Walki Redaktorów. Jak pewnie wiecie, nie wybrałam jakieś oszałamiającej liczby osób. Wiele zgłoszeń odrzuciłam. To znaczy, że NIKT KTO NIE PRZESZEDŁ DO DRUGIEGO ETAPU NIE MOŻE WYSŁAĆ MI NOTKI! Bardzo mi przykro, że niektórym osobą zabrałam nadzieję, itp. Sama byłam w ciężkim stanie po wybraniu zwycięzców 1 etapu. Mam nadzieję, że nie macie mi tego  za złe. :(
 Wiele osób wypytuje mnie o filmy. Smuci mnie tylko, że interesuje Was tylko dzień premiery tylko jednej mojej produkcji, moim zdaniem najmniej udanej. Chodzi mi o Moja nauczycielka chce mnie zabić. Wiem, tytuł chwytliwy, ale fabuła... gorsza. Czy do prawdziwych kin wpuściliby taki film? Wątpię. Chcę, by moje "pixelowe dzieła" były jak najbardziej realistyczne (podobne do innych popularnych filmów). Prawdopodobnie zawieszę dalsze produkowanie tego filmu.
 Dobra, koniec żalów, smutków. Czas trochę napisać o nowościach na MSP! Z pewnością zauważyliście już jedną aktualizacje.


 Pierwsza ikona w kolumnie najbardziej rzuca się w oczy. To logo kariery. W tym momencie jej opcje zastępują początkowe misje i pomagają nowym graczom bliżej poznać MovieStarPlanet! Oto kilka screenów:




 Nasze grono "instruktorów" powiększyło się! :D. Doszli do nas bliźniaki: Coco Colloway i Cezar Colloway. :). Każdy (jak widać) jest od czegoś innego. Starla Sky (która do niedawna była tylko od mody) stała się ikoną filmów! Już ją lubię :). Coco pomaga nowym użytkownikom (jak na razie) nawiązać nowe znajomości, a jej brat bliźniak - Cezar, zajmuje się modą.
 Aby "przenieść" zadania obok naszej moviestar wystarczy kliknąć na przycisk obok czerwonego krzyżyka. 


 Wersje przedstawienia aktualizacji przez moderatorów znajdziecie na forum :). 
 Mam nadzieję, że wpis Wam się podobał. Byee. :*

P.s. Poleci mi ktoś jakieś anime? Najlepiej jakąś komedię romantyczną, ale żeby to nie było takie mdłe i "zwykłe". Chcę, by tam było coś specjalnego ;). Coś takiego jak w "Kamisama Hajimemashita". 

P.s. KTO GRA W AION?! :D. 








9 komentarzy:

  1. Naserioooo SZKODA i to WIWLKA SZKODA że ten blog się rozpada ;-; To jeste najlepszy blog!!!!!!! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Pro po filmów to bardzo lubię w " W krainie bogów ". Gram w Aion, ale częściej w Nostale ( też fajna gierka ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wysłałam notkę! Czytałaś ? Jak tak to podoba się? Zależy mi na twojej opinii

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog jest naj! Nawet na moim w komentarzach piszą, że Twój blog jest najlepszy !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju... Nie ma to jak się podlizywać xD
    Ja się bardzo cieszę z aktualizacji... Można szybko zarabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przykro mi z powodu bloga ;( Jesli chodzi o anime to polecam Kaichou wa maid - sama oraz Puella Magi Madoka Magica ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi zostało wbić level w kariery, nazwa moja na msp to $zelek$.

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem głupio mają ci, którzy dopiero sobie konto założyli bo ja mogłam wykonywać zadania i zdobywać fame i sc drugi raz xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Abiesko!
    Nazywam się Grzesiu i mam do Ciebie małe pytanie, związane z blogiem. Czy mogłem bym być redaktorem ? Na MSP jestem roberok272 z 5 lvlem. Jeśli chodzi o kontakt, skontaktuj się ze mną na MSP. Oczywiście na Priv :3 Pozdrawiam Cię Abiesko :*
    roberok272

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!