sobota, 23 listopada 2013

Walka Redaktorów! - II etap!

 Hey! W tym wpisie ogłoszę zwycięzców I etapu Walki Redaktorów. Dodam jeszcze tylko, że szukam... 2-3 redaktorów. Ciapkaa odchodzi drogą głosowania, a samba546 i xlubieplacki odeszły same z siebie :C. Myślałam, że taki skład utrzyma się chociaż przez rok, świetnie nam się razem pracowało. No, ale trudno. Koniec gadania. Oto lista zwycięzców

  • Julia Janas
  • SuperModelParis
  • Moda na 102
  • Kathey Msp
  • Melody Sweetaśna
  • TheNikita
  • Diana Kwaśniewska
 Jakie jest kolejne zadanie?
Musicie być obserwatorami tego bloga, napisać mi próbny wpis na e-mail karolina06.00@o2.pl. Na notki czekam do 10 grudnia! 
 Utrudnię Wam trochę to zadanie (dobry redaktor musi mieć pomysł na każdą okazje). Jeżeli ktoś z Was chcę być redaktorem od mody musi zrobić wpis o modzie, to oczywiste, ale nie chcę żadnego projektu kompletu! Więc czego oczekuje? Nie powiem. Na MSP tyle mówi się o modzie, coś na pewno wykombinujecie ;). Jeśli chodzi o ciekawostki lub coś w tym stylu to... nie chcę niczego z forum! Chodzi mi o to, że nie interesują mnie wpisy gdzie omawiacie jakiś dziwny post z forum. Chcę czegoś innego. Podpowiem Wam tylko, że może to być wywiad, ponieważ wywiady również zalicza się do ciekawostek. Jest również posada redaktora od działu ogólnego. Możecie pisać o czym chcecie [oczywiście musi to być związanie z MSP]. Jedyną [dodaną] redaktorką od działu ogólnego jest Invida. Prowadzi wywiady i zajmuje się modą. Co zrobić, by zdobyć tą posadę? W Waszym mail'u musi się pojawić... coś co wychodzi poza MSP, ale jest z tym związane. Podam przykład, ale nie możecie już tego użyć:

Chyba widać co to jest....
 Dodam, że jeśli ktoś zostanie redaktorem, załóżmy od ciekawostek to nie może pisać o modzie, itp., a redaktor ogólny może pisać o czym chcę, ale musi spełniać jeden warunek: musi się starać [tak jak wszyscy redaktorzy, nie ma on specjalnych uprawnień]. Posada redaktora ogólnego jest tylko JEDNA, a nie uznaję w wiadomościach czegoś takiego: Mogę być redaktorem ogólnym lub od ciekawostek. Takich uczestników Walki od razu dyskwalifikuje. Radzę się zastanowić. Jeżeli dwie osoby zgłoszą się do działu ogólnego, tylko jedna może przejść, nawet jak te dwie są w najlepszej trójce. Wtedy przyjmuje tego lepszego autora, a tego drugiego pomijam. 
 Spokojnie, zaraz skończę ten męczący wpis, muszę jeszcze tylko coś wyjaśnić. Po 10 grudnia wstawiam tutaj notki zawodników. Tego samego dnia w kolumnie pojawi się ankieta z nazwami uczestników. 2-3 osoby, które nazbierają najwięcej głosów zostaną redaktorami.
 Jeżeli macie jakieś pytanie dotyczące całej Walki Redaktorów to proszę o napisanie tego w komentarzu lub na MSP. Pa! 


P.s. Do czasu rozstrzygnięcia Walki Redaktorów ciapkaa nadal należy do redaktorów. 
P.s. Ma ktoś z Was Sony Vegasa? Jeśli tak to zachęcam do zgłoszenia się do mojego MEP'u!





22 komentarze:

  1. Jak siebie zobaczyłam to pisnęłam :D przyszła mama i spytała co się stało. A ja nic, tak mi się krzyknęło... :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Yey! Hurra!!! ;3 Dzięki, że mnie doceniłaś ;**** Mam pytanka:
    1. Jak długi ma być ten post?
    2. Nie wiem do końca w jakim stylu ma być wpis... To znaczy czy np. Hej, to moja próbna notka. Mam nadzieję, że się Wam spodoba... Czy po prostu taka, jak bym już była redaktorką...
    To tyle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od Ciebie. Musisz po prostu napisać tak, by czytelnikom się spodobało ;). To wszystko.

      Usuń
    2. Spoko ;3 Postaram się... ;*

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że przeszłam. Teraz muszę wymyślić jakiś ciekawy post. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby co to ja Julia Janas tylko zmieniłam nazwę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, notka wysłana. Mam nadzieję, że docenisz mój trud . Baardzo się cieszę. Tylko wysłałam ci dwie wiadomości . Zobacz tą ze screenami , bo w pierwszej nie ma screenów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy osoby nie wybrane także moga napisać i przeslac notke?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam prośbę... Możesz dodać gadżet z osobami obserwującymi tego bloga? Plis, nie wiem jak inaczej mam go obserwować ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy wejść w Blogger-a i zalogować się na konto google i kliknąć obserwować ( na dole ) i podajesz kod URL tego bloga.

      Usuń
    2. Dzięki <3

      Usuń
  8. Szkoda że nie wzięłam udziału. A mogłabym Ci wysłac poprostu notke , którą byś oceniła ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To : ,, Szkoda że nie wzięłam udziału. A mogłabym Ci wysłać poprostu notkę , którą byś oceniła ? :) " Byłam Ja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogli byście częściej coś wstawiac -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ale Ty odpowiadasz za nasze pogorszenie się w nauce ;). Co jak co, ale dla mnie nauka jest ważniejsza niż blog.

      Usuń
    2. Nie mówie tylko o tobie, przecież jest wiele innych redaktorów ;) Dawno nie widziałam żeby np. Samba coś napisała; <

      Usuń
  11. Jak zrobiłaś tego Mep'a ? Proszę odpowiedz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za docenienie mojej kandydatury jako redaktora bloga. Postaram się napisać jak najlepszą notkę i mam nadzieję, że Ci się ona spodoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam pomysł żeby nagrywać różne update'y opisywać i różne rzeczy na kanale o blogu na youtube jak ci się ten pomysł spodobał to napisz na msp jestem X Milten. Pozdrawiam z Katowic :P.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm bardzo długi wpis, ale dotrwałam do końca o_O :-Q

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!