czwartek, 21 listopada 2013

Wywdzik! ♥

Cześć, cześć i czołem! :*

Co tam u Was? Przepraszam, że długo nie pisałam, ale wiecie... obowiązki, a na dodatek chora jestem :/
Ale, najważniejsze, że już jestem iprzychodzę do Was z kolejnym wywiadem! <JEAH>

Tym razem wywiad przeprowadziłam z jula27jula, ma ona 7 lvl i jest vip... Bardzo zależy mi na wywiadach z mniejszymi lvl'ami :)
OK, zaczynamy i życzę miłego czytania.

Hej, mogę przeprowadzić z tobą wywiad na bloga?

Am... Jasne! Będzie mi miło.

OK, a jak długo już grasz w MSP?

Tak naprawdę to miałam już jedno konto (założone około 2 lata temu) No, ale tak wyszło, że zapomniałam hasła ;c W tedy postanowiłam założyć to konto.

Aha, a jak dowiedziałaś się o MovieStarPlanet?

No więc, zauwżałyłam reklamę w telewizji, moi znajomi uważali, że to głupia gra, wtedy postanowiłam zarejestrować się i sama to ocenić... Po czym okazało się, że to świetna gra.

Następne pytanie, co najbardziej podoba Ci się w MSP, a co KONIECZNIE chciałabyś zmienić?

Hm... W sumie to wszystko w tej grze jest fajowe, a najbardziej podobają mi si się animki i ubrania! 
Jeżeli chodzi o ot co chciałabym zmienić to ceny VIP, te aktualne są stanowczo za drogie! ;c

Ta... VIP'y są BARDZO drogie, no niestety! :C
A wracając do pytania.
Czy masz jakiś określony styl?

Nie... Dobieram różne ubrania tak aby stworzyły coś "WooW" 

OK, a jakie kolory przeważają w twojej szafie? :)

Przede wszystkim róż i fiolet... Ale ostatnio kupuję dużo czerwonych ubrań.

Dobra, czy chciałabyś może kogoś pozdrowić?

Jasne! A więc, ciebie, redaktorów bloga, czytajcych, a przede wszystkim Abieskę. 

Dzięki za udzielenie odpowiedzi na moje pytania.

Proszę i pa! ♥


Mam nadzieję, że nie było zbyt nudno, pa :*

Ps. Założyłam sb bloga... Zapraszam:  <Mój blog>




3 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!