wtorek, 19 listopada 2013

Wywiad z Ke$haa123 | Invida

Hey! ♥
Dziś postanowiłam zrobić wywiad z Ke$hąą123.
Ja będę pisała pomarańczowym kolorem, natomiast Ke$haa123 będzie pisała czerwonym kolorem. 

- Hej! Chcesz przeprowadzić ze mną wywiad, na bloga? 
- Hej :) Bd mi miło. 
- Spoko :). Od kiedy grasz na MSP? 
- W MSP gram od lutego 2013 r.
- Okej. Który masz level, i ile brakuje Ci do następnego? 
- Obecnie mam 6 level. Brakuje mi ponad 25 tyś. więc pomagać  ^^ Haahha. 
-  Heheh ^^. Co podoba Ci się w MSP?
- Wszystko... a najbardziej ubrania oraz Desing Studio.. Szkoda tylko, że mam mało 
SC, żeby uszyć ubrania, bo jest ich naprawdę dużo :). 
- Jak "znalazłaś" MSP? 
- Tak jak raczej większość użytkowników MSP, przez reklamę w telewizji. 
- Rozumiem. Ile masz przyjaciół? 
- Dużo... A takich naj. to jedną. Jej nick to ANDZIa0405. Kocham ją jak siostrę <3
- :). Chciałabyś kogoś pozdrowić? 
- Tak, jeśli mogę to: ANDZIa0405, Abieskę, David86, wszystkich nwm. jak to ująć "redaktorów" bloga Abieski oraz wszystkie moviestar. :)
- Dziękuję bardzo za wywiadzik :). 
- To ja dziękuję. 

To cały ten wywiad. Mam nadzieję, że wam się spodobał! :)

Do zobaczenia,
                        pa ♥

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam cię Invida !!!! <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś jedną z najlepszych redaktorów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz... DZIĘKUJĘ! ♥

      Usuń
  3. Ciekawy ;3. Lubię czytać wywiady z tymi "mniejszymi" moviestar :). Zawsze interesują mnie ich początki na MSP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też cię uwielbiam przypadkowo znalazłam twój blog... Jest cudowny 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój? To nie mój, to jest blog Abieskiej! ;) Ja tu tylko piszę. :3

      Usuń
    2. Jak zrobić kwadrat z ?

      Usuń
  5. To ze mną też zrobisz wywiad? :P na Msp jestem Kathey proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rób wywiadów z 6 lvlami -.-"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pasuję Ci? To nie czytaj... Moim zdaniem jest fajny. Wiem, nie każdy musi podzielać moją opinię, ale... lepszy wywiad z 6-7 lvl. niż nic. :] Chociaż Invida się postarała i musiała się tak wysilić jak podczas wywiadu z, np. ALAKINGĄ (musiała ułożyć pytania).

      Usuń
    2. Jak Ci nie pasuje, to kliknij klawisz ''Cofnij''.

      Usuń
  7. Super! Długo czytam Waszego bloga i ty przeprowadzasz najciekwsze wywiady (moim zdaniem ;) )
    Gdybyś zrobiła wywiad ze mną to byłby to dla mnie wielki zaszczyt. :D Jak coś to na MSP jestem sweet girl23823 i mam 7lev xd
    Mówię tak, na wszelki wypadek. Chociaż niesądzę żebyś przeprowadzała wywiad z 7levelem :(
    Pzdr. ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeglądam naserio, bardzo bardzo, bardzo dużo blogów w internecie, ale ten jest NAJLEPSZY !!!!!!!! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!