poniedziałek, 18 listopada 2013

Wywiad z Amiye

 Hey! Czy istnieje osoba, która nic nie słyszała o Amiye? Teraz możecie się dowiedzieć! Na potrzeby bloga przeprowadziłam z nią wywiad, ponieważ dla mnie ocena obcokrajowców jest bardzo ważna. Pragnę tylko jeszcze dodać, że ja jej tak średnio wierze. Teraz zaczęła się bardzo płynnie posługiwać polszczyzną. Nie wiem, nie mam zdania na ten temat. Wywiad zrobiłam, ponieważ była ciekawa jej zdania oraz na potrzeby bloga ;). Zaczynajmy! (spolszczyłam wypowiedzi Amiye, aby były one bardziej zrozumiałe)

A - Abieska (ja!)
Ami - Amiye

A - Co Cię nakłoniło do zarejestrowania się na polskim MSP?
Ami - Aktualnie jestem u babci (mieszka w Polsce). Mam czas wolny i zobaczyłam reklamę Waszego MSP. Pomyślałam, że może być fajnie, więc założyłam konto.
A - Spotkały Cię już jakieś nieprzyjemności na naszym serwerze? Jeśli tak, to jakie?
Ami - Tak i to dużo. Ludzie mnie wyśmiewają. Uczę się już polskiego 2 lata, ale nadal mam problemy z odmianą. Tylko czasem coś zgadnę i poprawnie napiszę. Nie tolerują mnie i wyganiają na francuski serwer oraz mówią, że kłamię jeśli chodzi o moją narodowość.
A - Pewnie grasz na francuskim MSP. Jaką masz nazwę? 
Ami - Jeszcze nie grałam, ale zamierzam niedługo spróbować!
A - Co Ci sprawiło największą trudność podczas nauki j. polskiego?
Ami - Odmienianie słów. Często przekręcam słowa. Polski jest trudnym językiem.
A - Za co kochasz/lubisz nasz kraj?
Ami - Kocham za wszystko! Macie piękne krajobrazy i dostojną flagę. Oddałabym wszystko, by być Polką!
A - Bardzo różnią się od siebie nasze MSP? Chodzi mi tu o uprzejmość ludzi. Może ktoś Ci opowiadał? 
Ami - Moja koleżanka gra na francuskim serwerze, ale wiem tylko tyle, że tam są mili i uprzejmi ludzie.
A - Dlaczego uczysz się j. polskiego?
Ami - Ponieważ uwielbiam Polskę. Kiedy dorosnę przeprowadzę się tutaj.
A - Co byś zmieniła w naszym MSP?
Ami - Nietolerancję osób według innych osób i ich pochodzenia.
A - Jakie było Twoje pierwsze wrażenie po zarejestrowaniu się na nasz serwer?
Ami - Bardzo się ucieszyłam, że mogę spróbować zagrać w tą grę.
A - Czy na francuskim MSP są jakieś "bziki" na punkcie twarzy? Tzn. większość użytkowników wybiera taki sam rodzaj i kolor ust.
Ami - Z tego co koleżanka mi mówiła: raczej nie...
A - Masz jakieś ulubione słowo w j. polskim?
Ami - "KOCHAM", a zdanie "kocham Polskę".
A - Czy na francuskim MSP użytkownicy bardziej stawiają na kreatywność i robią filmy czy częściej sekundówki?
Ami - Z tego co wiem to bardziej stawiają na kreatywność, ich forum nie jest zapełnione tematami o sekach.
A - Jakbyś zachęciła Polaków do zarejestrowania się na francuskie MSP?
Ami - No nie wiem, chyba tym, ze francuzi są mili, uprzejmi i tolerancyjni.
A - Jakim jednym słowem opisałabyś Polaków?
Ami - Mili, tolerancyjni, aczkolwiek zdarzają się wyjątki.

UWAGA! Proszę wziąć pod uwagę to, że ja najpierw zadałam Amiye pytania, a potem kiedy już wszystkie napisałam, ona odpowiadała! Nie wiedziałam, że nie gra na francuskim MSP. 

 Jeżeli jeszcze nie wiecie zbyt dużo o Amiye to zachęcam do pogadania z nią lub przeglądania forum. Ja mam trochę wątpliwości co do niej, ale nie rozumiem ludzie którzy ją wypędzają. Ja czuję dumę, że obcokrajowiec kocha nasz kraj i z uśmiechem na twarzy poznaje nasze MSP. Nawet jeśli ona oszukuję to i tak większość osób zachowała się nietolerancyjnie. Załóżmy, że Wy zarejestrowaliście się na niemieckim MSP. Nagle widzicie setki tematów na forum o Was, że oszukujecie, że macie własny serwer i tam powinniście siedzieć. To nie jest miłe ;/.
 Mam nadzieję, ze wywiad Wam się spodobał. byee. :*.


8 komentarzy:

Czekamy na Twoją opinię!