czwartek, 14 listopada 2013

STO TYSIĘCY!

 Hey! Dzisiaj niestety unikaty zostały wycofane :C. Bardzo mnie zmartwiło to, że tylko parę osób coś napisało o unikatach :(. Ja chciałam wczoraj napisać, ale musiałam się uczyć  geografii XD. No cóż... mam nadzieję, że to nam wybaczycie.
 Dodatkowo, stykło nam 100 tysięcy wyświetleń! Juhu! Mam Mamy nadzieję, że na tej liczbie się nie zakończy ;3.
 Z okazji tego postanowiłam zrobić konkurs na.... redaktora! Oraz niestety.... kogoś wyrzucić z naszego grona. W kolumnie pojawi się ankieta, będziecie musieli zagłosować na najgorszego redaktora Waszym zdaniem. Nie chcę tego zrobić, ale muszę. Dostaję na MSP skargi i prośby o byciu redaktorem. Jest Was BARDZO dużo. Bardzo chciałabym Was od razu przyjąć, ale nie mogę. Cieszę się, że czytacie nasz blog i, że nie patrzycie na niego obojętnie... ale sami widzicie ;/.
 Podsumowując: Po opublikowaniu tego wpisu z prawej strony, pod chatem pojawi się ankieta. Będą tam wymienione pseudonimy wszystkich redaktorów. Głosujecie na tego, który ma wypaść! Natomiast Ci, którzy będą chcieli zastąpić byłego redaktora muszą napisać w komentarzu... co chcą. Musicie uruchomić wyobraźnie. Dzięki temu zobaczę czy się nadajecie... To będzie taki pierwszy etap. Do drugiego przejdzie... jeszcze nwm. ile osób, ale chcę, by to była zacięta rywalizacja.
 No.. to chyba wszystko sobie wyjaśniliśmy ;3. Byee. ;*

UWAGA! JEŻELI MOIM ZDANIEM W WASZYM KOMENTARZU BĘDZIE ZA MAŁO INFORMACJI TO OD RAZU WYPADACIE! NIE CHCĘ WASZYCH "PRÓBEK" POSTÓW. INTERESUJĄ MNIE TYLKO INFORMACJE!


23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała zastąpić kogoś z waszej grupy :D
    1.Ja też prowadzę bloga
    2.Jestem dobra z ortografii
    Tyle że mojego bloga prawie nikt nie czyta, dlatego chciałabym być w twoim blogu Abieska. Czekam na odpowiedź


    julcia4040

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem na wstępie, że kocham MSP. Miałam własnego bloga i podpowiadałam mojej koleżance co ma pisać na swoim( Teraz ma chyba 5 920 wyświetleń ). Jestem w gazetce szkolnej i moje artykuły cieszyły się dużym zainteresowaniem. Jak się do czegoś zabrałam wychodziło mi to bardzo dobrze. Każdy mi mówi, że mam dużą wyobraźnie i jestem miłą osobą. Aby nie było, że się podlizuję to powiem tylko, że jak znalazłam ten blog to od razu się zalogowałam i przeczytałam prawie wszystkie posty ( blog jest po prostu super ). Bardzo dziękuję jeśli to przeczytałaś do końca. Zależy mi na tym. Jeśli chcesz jeszcze jakieś powody to napisz ponieważ piszę to na szybko. Jest to prawda aby nie było, że kłamię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę jeszcze napisać, że zrobiłam teledysk z MSP, ale to chyba nieważne :) Link: http://www.youtube.com/watch?v=JqoC-m8bysQ Jak będziesz chciała to oglądnij. Zapomniałam napisać jeszcze, że mam 5 z polskiego. Jaką ja jestem gapą. Oczywiście jeszcze gratuluję tym co się dostaną do następnej rundy i zwycięzcy :)

      Usuń
    2. Takie podstawowe informacje:
      -mam 12 lat a w lutym będę miała 13
      -jak już pisałam miałam bloga, ale o sporcie niestety wykasowałam go uznałam, że nikogo nie interesują moje osiągnięcia
      -link bloga mojej koleżanki, której pomagałam: http://zpilkarzemnakoniecswiata.blogspot.com/
      -w czym mogę być najlepsza? Mogę mówić o nowych ubrania lub stylach i jak z twojej starej notki rozwiązywać zadania z matematyki xd
      -notki mogłabym pisać ( najlepiej by było ) we wtorki i czwartki, no i oczywiście w weekend
      -jula27jula@gmail.com
      -janas.julia@gmail.com
      -oba gmaile są moje ale jeden jest oficjalny, a drugi do gier itp.

      Usuń
  4. Droga Abiesko!
    Na msp nazywam się Kathey. W sumie gram na Msp 2 lata i mam duuże doświadczenie *-* ZAWSZE mam czas na notki. O modzie, o ciekawostkach, konkursach i NIE TYLKO! Tego bloga przejrzałam wzdłuż i wszerz, czytałam wszystkie posty (albo przyjajmniej trzy czwarte xD) robię fajne buźki ;) i piszę BEZ BŁĘDÓW ORTOGRAFICZNYCH bo to baardzo ważne :3 posty będą (jeśli mnie wybierzesz) CODZIENNIE albo MAX co 2 dni. ZAWSZE znajduję czas na Msp i na mojego bloga. Poprostu marzę by być redaktorem na tym blogu bo to mój ulubiony :* Abieska weź i mnie pod uwagę :*
    KATHEY! =^^=

    OdpowiedzUsuń
  5. Droga Abiesko,

    Bardzo chętnie byłabym redaktorką na Twoim blogu. Sama prowadzę blogi od ponad 5 lat, wcześniej na "Onecie", teraz na "Gmailu". Na MSP gram od początku gry. Post na blogu pisałabym codziennie, zawsze byłby kreatywny i ciekawy (mam nadzieję). Na Twój blog wchodzę codziennie i czytam każdy post.
    Dziękuję, jeśli zwrócisz choć uwagę na mój komentarz i wybierzesz mnie.
    Z pozdrowieniami,
    Moda na 102.

    OdpowiedzUsuń
  6. PS.: Gratuluję 100 000 wyświetleń na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak... ;D Kofam tego bloga <3 Przeczytałam wszystkie posty... Gram już długo w MSP. Mam konto MelodyPL i mój level: 6, prawie 7... Pewnie byłby wyższy, ale nigdy nie stałam się VIPem ;c Piszę bloga sweetasnyblog.blogspot.com, więc możecie ocenić moje umiejętności ;> Mogłabym prowadzić dział Moda dla nie-vip. Wiem z doświadczenia, że takie coś bardzo się przyda. Coś jeszcze? A, no tak. Przeczytałam bardzo dużo blogów o moviestarplanet, więc dobrze znam się na tym. Rozumiem też, co podoba się czytelnikom. Posty dodawałabym często, w zależności od grafiki, który ustali Abieska ;* Z polskiego jestem bardzo dobra, więc o poprawność wpisów nie trzeba się martwić xD Jeśli chciałybyście się ze mną skontaktować, to albo przez MSP, albo moje konto na Google+ Jeszcze trochę o mnie napisze. Chodzę do szóstej klasy, interesuję się masą rzeczy ;D Uwielbiam pisać opowiadania. Mam nadzieję, że te informacje wystarczą. I proszę, nie sugerujcie się moim nieskim levelem, bo byłbym o wiele wyższy, gdybym miała vipa. Pozdrawiam i gratuleuję 100000 :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mam jeszcze jedną prośbę: miejcie na uwadze, kiedy komek został opublikowany. Osoby poniżej mogły na przykład skopiować pomysł od tych wyżej, więc spójrzcie też na to ;*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Sory, źle napisałam ;D hanna.jarlaczynska@gmail.com

      Usuń
  8. Witaj droga Abiesko obserwuję wasz blog od miesiąca i muszę to przyznać , że zawsze miło mi się go czyta.Ale teraz przejdźmy do informacji.
    Nazywam się Wiktoria na MSP jestem od 7 miesięcy (tak wiem krótko)Nazywam się tam TheNikita podobnie jak tu na blogu.Moją pasją są koty (*-*) i gitarka elektryczna.Na tej stronce udało mi się wbić 4 poziom i bardzo mało zostało do 5.Na Moviestarplanet zawsze jestem miła i pomocna,często tłumaczę różne rzeczy początkującym poziomom.Sama kiedyś prowadziłam bloga , tyle że go usunęłam ;d.Vip'a nigdy nie posiadłam ,ale wychodzi na to że z moich oszczędności kupi się go w marcu.
    Moje zalety bloggerskie:
    -Piszę bez błędów ortograficznych
    -Mam ciekawe tematy
    -Mogę wyjaśnić parę rzeczy związanymi z MSP
    Moje wady bloggerskie:
    -Nie umiem robić grafiki
    Dziękuję za uwagę i przeczytanie tego komentarza.Pozdrawiam całą ekipę bloga i życzę im samych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heey :*
    Mam na imię Klara, niedługo skończę 14 lat :)
    Konto na MSP mam już naprawdę bardzo długo (chyba 3 lata *-*), ale grać zaczęłam w sumie dopiero 2-3 miesiące temu :D Od tego czasu wbiłam 11 level (zbliża się 12...)
    Na początek, powiem, że nie robię błędów ortograficznych (co mam nadzieję, iż widać :p) i wydaję mi się, że potrafię pisać kwiecistym, rozbudowanym językiem (cóż za skromność xD)
    Natomiast uprawiam sport i (szczerze) mam dosyć ograniczony czas :( Jednak mimo wszystko chętnie podjęła bym się "pracy" na tym blogu :)
    Wiem, że to zabrzmi jakbym się chciała podlizać, ale regularnie wchodzę na Waszego bloga i bardzo lubię czytać Wasze posty... ;)
    Tak na marginesie, niedawno zorientowałam się, że mam Zuzię w znajomych xD

    Pozdrówka dla wszystkich <3
    bigstar02

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Abiesko mam na imie Karolina.Na MSP gram od 3 lat. Sama mam bloga o msp lecz nikt nie chce go zabardzo czytac. Twoj blog bardzo mi sie podoba. ;) Jestem dobra z ortografii i mysle,że nie będe robic błędow :) Na MSP nazywam się SagiraLOVE. Chyba mnie znasz ponieważ z Tobą rozmawiała. Tak... Oto jest moj e-mail: karolina.klakla@interia.pl A i jeszcze mam 11 lat... No ale będe miała zaniedługo 12 . Jak cos to proszę o wysłanie mi wiadomosci na moj e-mail. Życzę powodzenia!! :) SagiraLOVE

    OdpowiedzUsuń
  11. Hay Karcia. To ja, alablaszczak6. >> Do redaktora się zgłaszam:3 << Jestem Alicja,mam 11 lat. Mój blog to ala-o-msp.blogspot.com . Nie wiem czy mnie przyjmiesz, ale chciałabym być redaktorką tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Abi *-* Wiem, że jestem redaktorką na gadanku, ale tutaj też chcę spróbować! Jestem szaloną dziewczyną. Moje koleżanki nazywają mnie "Smerff" Dlaczego ? Mam niebieściutkką czape ze smarffem <3 Kocham śpiewać, i pływać. Lubię stworzyć coś z niczego. Nienawidzę tego jak ktoś zmienia się dla kogoś. Wystarczy być sobą i tyle! Moje motto : "Bądź sobą zawsze, przyjaciele to docenią" Czasami lubię coś namazgrać na kartce papieru ;) Dobra wystarczy ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Abiesko, Nazywam się Zuzia mam 11 lat i 11lvl na MSP >..<) (jestem tam najstarsza, różnica między mną a naj mniejszym dzieckiem to ok 5-6 lat xD). Urodziłam się 20.02.2002. Moja pasja to.... MUZYKA (nie ta w szkole!!!) Lubię też czytać.Mam doświadczenie w blogowaniu( w tamtym roku 1, w tym 2) Bardzo Ciebie lubię i bardzo mi zależy na prowadzeniu z Tobą bloga.Próbuje już od ok. 0,5 roku... Jestem Twoją fanką! Zuzia/Guga P.s. Na Twopjego bloga wchodzę min. 3 razy w tygodniu.(tak mi się podaba *o*).

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć Abi.Wiem że jestem już na gadanku ale już od dawno bym chciała prowadzić ten blog z tobą i innymi :)
    Mój styl znasz ale tu postaram się pisać tak...bardziej starannie że tak powiem.Mam doświadczenie,wiesz xD
    To oczywiste że przegram ale warto próbować bo jestem uparta,czasami aż za bardzo ;-; Może troche o mnie:
    Można do mnie przypasować 4 żywioły,woda bo jestem płynna i zrównoważona(czasami),ogień bo szybko mnie roznosi,wiatr bo wszędzie mnie pełno a ziemie bo stoje twardo na podłożu z waty cukrowej ;D
    Mam 11 lat moje hobby to...mniejsza,wystarczy kliknąc na mój profil na blogerze,dowiecie się wszystkiego ;)
    To tyle,pa ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć!Czytałam twój blog teraz już prawie pół roku temu. Kiedy napisałaś post pt.: ,,Odchodzę'' (Lub coś takiego) Wchodziłam codziennie na bloga z myślą, że znowu zaczniesz go pisać.
    Stosowałam się w niektórych chwilach twoim blogiem. Był bardzo pomocny. Wiem, a nawet pamiętam, że gdyby nie on to bym nie miała MSP. Jest dla mnie bardzo ważny.
    Gdybym prowadziła go z tobą to bym chciała pisać o MSP. Np. o różnych sztuczkach, o modzie, o problemach. Wzorowałabym się tym co na MSP ważne. Mogły być też jakieś porady z życia codziennego. Przegródka z tytułem: ,,Nasze życie'', w którym było pisane o nas
    Kilka słów o mnie:
    Mam na imię Oliwia. Moje konto na MSP- oliwia12327 MSP mam od więcej niż rok. Moje hobby to prace ręczne.

    Pozdrowienia ^^*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!