środa, 13 listopada 2013

VIP na mies. | Invida

Hey! ♥
O 16 zakupiłam VIP na miesiąc! Tak się cieszę ♥ Mam nową twarz, jeśli komuś się podoba;
zachęcam do kupienia. Na całej moviestar wygląda ta twarz tak:

Ładnie? Mi się podoba :3. A to twarz w klinice:
To co zaznaczyłam na czerwono, to jest to, co kupiłam dzisiaj.
1. Oczy:
Pretty Perfect (400 sc VIP) - kolor na palecie kolorów:
Czerwona ramka: kolor oczu.
Biała ramka: kolor rzęsy i brwi.

2. Nos:
Freckles (300 sc VIP) - koloru nie muszę podawać chyba, nie? xd.

3. Usta: 
Cherry Gloss (400 sc VIP) - kolor na palecie kolorów:

4. Skóra:
(300 sc) - kolor na palecie kolorów:

Mam nadzieję, że spodobała wam się ta twarz! :)

TEMAT DODATKOWY: Teraz z innej beczki. Napiszę wam cytat, która mówiła pisała mi na poczcie DUŻA ilość moviestar:

Na ile VIP?
Serio? Ludzie, po co wy się pytacie na ile mam VIP? To takie ważne? ._.

Do zobaczenia,
                        pa ♥

7 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jesteś najlepszą redaktorką razem z Abieską rzecz jasna :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ♥ P.s. I tak wiem, że Abieska najlepiej piszę (:

      Usuń
    2. Na moim blogu od 3 tygodni nic nie napisała.. Czy ja wiem , czy jest najlepsza?..

      Usuń
    3. Droga Diano,
      Nie mam czasu pisać na wszystkich blogach. Nawet na swoim nic nie piszę! Poprostu: wywal mnie. To nic trudnego!

      Usuń
  2. Gratuluję VIP- u! Również uważam, że jesteście wraz z Abieską najlepszymi redaktorkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś z Abieską Naj Naj Naj :) Kathey :)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!