poniedziałek, 11 listopada 2013

Unikatowe HOT or NOT | Invida

 Hey! ♥
 Dziś unikatowe HOT or NOT dla MrocznaKosiara. Dlaczego unikatowe? Ponieważ Abieska kazała robić "unikatowe" wpisy. Więc (wiem, że nie zaczynamy od "więc", no ale trudno), zaczynamy! (:
 Opisuję dziś MrocznaKosiara.
 Cały strój wygląda pięknie. Nie ma się do czego przyczepić!
 Włosy - pięknie pasują do stroju. Bluzka - unikat, pięknie pasuje.
Spódniczka - także unikat razem z tymi... hmm... jak to powiedzieć... skarpetami? xD. Buty - unikat, pasuje do stroju.
 Akcesoria - kwiat we włosach to unikat, pasuje. To "zakryte oko" pirata nie pasuje! Dla mnie nie pasuje... Kolczyki są super. Te takie "łzy" bardzo pasują ☻
 Oceniam (uwielbiam to xd) - HOT, 9/10 ♥










 Teraz oceniam Ke$haa123.
 Super! (: Nie da się do niczego przyczepić, tak jak do MrocznejKosiary :D. Naprawdę, super!
 Włosy - Piękne, brązowy kolor włosów to naprawdę ładny! Bluzka - biały kolor pasuje do wszystkiego! Spodenki - biały i czarny. Super!
 Buty - balerinki dla VIP są spoko. Akcesoria - Czapka pasuje. Jest czarna, a napis jest biały, fantastico! :D. Piegi - nie pasują. Mogły być czarne. Ładniej by wyglądało :/.
 Naszyjnik z krzyżem jest fantastyczny. Unikatowe serca na nogę pasują do całego stroju.
 Oceniam - HOT, 9/10.
             






To narazie tyle (:
Do zobaczenia, 
                        pa ♥



14 komentarzy:

  1. Fajnie ^.^ A mogłabyś też mój strój ocenić? Na msp jestem MelodyPL ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! ;D Tak się cieszę, że mnie oceniłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojjejku dziękuje <33 | Kochanaa jesteś *.* Naprawdę się zdziwiłam ...*o* || Ke$haa123

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prroszę. Wiedziałam, że mnie lubisz (nie wiem, czy napewno, ale mi napisałaś że mnie lubisz ^.^) więc Cię oceniłam *.*

      Usuń
  4. Możesz też mnie ocenić? na msp jestem julcia4040

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocenisz mnie,jak chcesz oczywiscie *v* Olciaczek<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocenisz mnie? Na MSP jestem oliwia12327

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!