sobota, 28 grudnia 2013

Ciekawostki #1

Cześć. Dziś pokażę wam kilka ciekawostek, które pewnie znacie lub jeszcze nie macie pojęcia, że istnieją.

1. Kiedy klikniemy na górny znaczek MSP wszyscy znaj znikną wraz z powiadomieniami. Świetny patent kiedy kręci się np. teledysk.

2. Kiedy klikniemy "ubierz" pod lookiem kiedy mieliśmy inną skórę, profil po lewej nie zmieni się za to jak już się kliknie na postać zmienia się skóra, oczy usta ( w zależności jakie zmiany się dokonały po zrobieniu looku )

3. Co dziennie w lewym dolnym rogu gdzie się kupuje vipa odnawiają się prezenty z fame.

4. Zmieniła się ikona wylogowywania na nowego, słodziutkiego boonie. ( bardziej nowość niż ciekawostka )

Wiem trochę mało jednak wszystkie te ciekawostki wzięły się z moich własnych obserwacji, a nie z kochanego dziadka Google :D

Julia

P.S. Obrazek mi się zniszczył :/
2 P.S. Od razu wyjaśniam o co chodziło z tym niby "przekupstwem". Powiedziałam kilku znaj aby weszli na ten blog i ocenili moje i Daniela notki. Chodziło mi głownie też o zachęcenie do czytania tego bloga, ale bardziej aby właśnie moji znaj powiedzieli kto jest lepszy. To co zrobiła $$POP$$ nie miałam wpływu. Wiem, że nie uwierzycie mi bo Abieska to admin, a ja tylko na prubie i wiem, że to zmieni punkty i mam gwarantowaną przegraną. Zapytałam się o to chyba tylko 5 osób. Proszę tylko o zrozumienie. Sama nie wiedziałam, że tak napisała więc nie mogłam to zmienić. Jak kogoś uraziłam to przepraszam. Hejty proszę zatrzymaj dla siebie.

2 komentarze:

  1. Tak, najlepiej zrobić żeby notka wysłała się minutę po notce Abieskiej no super wiesz -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było tak wczoraj, ale później zmieniłam na ósmą. Sprawdź zanim coś powiesz. :p

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!