sobota, 28 grudnia 2013

Oszustwo.

 Hey! Jak już pewnie zauważyliście, wybuchła niezła wojna pomiędzy fanami Daniela, a Julki.


 Także wybuchła Wojna między danielem, a Julią ;c. Nie trudź się Daniel już z tą notką, wolę sama to opisać, ponieważ nie chcę byś w swoim wpisie jeszcze bardziej pogarszał sytuacje. Jestem założycielką tego bloga i moim zadaniem jest zapobieganie takich konfliktów na blogu. 
 O co chodzi z tą "przekupywaczką"? Zobaczcie sami:


 Daniel przesłał mi tego screen'a. Możliwe, iż ta dziewczyna pisze tak bez "przekupu", ale mogę się mylić. Uznajmy, że jednak została przekupiona. To jest nie fair. Większość przekupionych nawet nie zerknie na notki Daniela! 
Co jak co, ale na miejscu Daniela czułabym się okropnie! Świadomość, że przeciwnik wygrywa przez przekupstwo jest wstrętna. Pewnie nie tylko ja i Daniel tak myślimy. 
 Wina leży też trochę po mojej stronie. Mogłam powiedzieć, że przekupstwo jest zabronione. Bardzo Was przepraszam! Jeśli chodzi o Julkę to nie dyskwalifikuje jej, jednakże musi zaprzestać przekupywania. Nie mam nic do Ciebie, wiem, że bardzo chcesz wygrać, ale Twoja metoda jest nie fair wobec Daniela. On się stara i również chce pisać na tym blogu. Oboje powinniście  czekać na wynik, a nie namawiać innych do głosowania. 
 Co, by było gdyby Julka wygrała takim sposobem? Zgaduję, że część czytelników nie byłaby zadowolona z tego. Dlaczego? Nie wiem jak to tak "po ludzku" wyjaśnić. Ale chyba sami się domyślacie, dlaczego. Gdyby, np. te przekupione osoby tylko weszły i zagłosowały to pewnie już nigdy, by nie odwiedziły tego bloga! I wtedy co z tego, że Julka wygrała skoro i tak nie czytają jej wpisów? A co z Danielem, który przegrał, a głosowali na niego stali czytelnicy bloga? To nie fair, prawda?
 Ok, ok kończę moje wykłady. Mam tylko nadzieję, że zakończycie walkę między sobą (Julia i Daniel). Ma to być UCZCIWA rywalizacja. Bez wyzywania i oszukiwania! 
 Mam nadzieję, że nie gniewasz się Daniel za odebranie Ci przyjemności z napisania notki o Julce. Teraz mam do Ciebie informacje (w sumie nie tylko do Ciebie, do Julki też), nie chcę abyście się obrażali w postach i udowadniali jakieś rzeczy o sobie! 
 Mam nadzieję, że się zrozumieliśmy... bye.. ;*


P.s. Dzisiaj notki wrzucą jeszcze Julia i Daniel. Pozwalam im, bo są na "okresie próbnym" i muszą się jeszcze jakoś wykazać, a czasu zostało bardzo mało :C. 
P.s.2. Proszę redaktorów o przerwy między wpisami min. 2-godzinne. ;3.



7 komentarzy:

  1. Pomijając fakt, że nie przekupiłam [ sama napisała ten post ] zgadzam się z sytuacją. Szkoda, że po przypuszczeniach przeszłaś do ataku. Mogę ci opisać całą sytuację ale by to zadługo trwało. Jednak jak będziesz chciała to napiszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co poprosiłam to aby oceniła moje i Daniela notki i zagłosowała kto jest lepszy. Powtarzam nie miałam wpływu na ten komunikat na profilu mojej koleżanki.

      Usuń
    2. Rozbierzność pisma. Tylko ja znam prawdę i wiem, że jej nie przekupiłam po czym w następnych zdaniach Abieskastwierdziła, że przekupiłam. Nie wiesz jak się czuję, ale wczoraj kiedy zobaczyłam twoją i jej notke było mi strasznie przykro, aż mi łzy poleciały kiedy jest się za coś czego nigdy się nie zrobiło.

      Usuń
    3. Oskarżony* piszę z komórki

      Usuń
    4. Do ataku... Fakt, trochę przesadziłam, ale chciałam to wyjaśnić. Dla Daniela to nie było fair. Chciałam to jakoś sprostować. Trochę no napisałam o Tobie, ale potem przeszłam do Waszej rywalizacji, że nie życzę sobie tego na blogu. Post nie miał zadania Cię obrażać. Bardziej miał wyjaśniać sprawę..

      Usuń
  2. Nie kłóćmy się XD

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!