piątek, 27 grudnia 2013

Nowy konek - Sylwester

Hey!
Jak zapewne zauważyliście jest nowy konkurs o tematyce sylwestrowej. Dobra, o to moja recenzja:

1. Ubrania
DLA DZIEWCZYNY:







Modzi się postarali... Sześć stron ciuszków *.* Jest jedna zasada: ma być błyszcząco i szalenie. Ale niektóre już kiedyś były. Np. mam już tą sukienkę za 425 sc z piątej strony... A do włosów pododawali serpentyny... To znaczy nie wszystkich ;D No... Niektóre ubrania są tu ładne, a inne dziwne.

DLA CHŁOPAKÓW:


Cóż... Tu tylko dwie strony. Jakoś nie ma też niczego co by mnie zachwyciło. Trochę słabo.

2. Animki


Całkiem spoko... Chociaż mogłby być trochę bardziej wyjątkowe ;> Mi się najbardziej podoba ta ostatnia, ale niestety vip :( Przydałoby się też coś z tańcem... Albo podrzucanie confetti (jak to się pisze???) i napis Happy New Year... No ale cóż.

3. Tła

Są dwa tła - jedno dla VIP, drugie nie. Mi się podobają, można je wykorzystać w filmach/artach nie tylko związanych z sylwestrem...

4. Rzeczy


Rzeczy są wg mnie najlepsze. Najbardziej spodobały mi się kule dyskotekowe i baloniki. Myślę, że najbardziej trafiony sylwestrowy dział :) Chociaż... Ta różowa kanapa była już wcześniej...

5. Podsumowanie
Konkurs całkiem spoko... Dużo ubrań dla dziewczyn, trochę mało dla chłopaków. Wszystko szalone i błyszczące. Niektórym się pewnie podoba, innym nie. Zależy od stylu...

OGÓLNA OCENA
7/10

Mam nadzieję, że moja recenzja konkursu przypadła Wam do gustu. Chcecie, żebym co tydzień ją wstawiała? Piszcie ^.^


8 komentarzy:

  1. Fajny notka :D. Jak ja to powiem, życzę dalszych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Wstawiaj takie recenzje!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydatne gdy ktoś ma szlaban i sprawdza bloga na komoórce. Ale to chyba bardziej należy do mojego działu? ;p Mnie nie przeszkadza to już trudno, mozesz zamiast mnie to pisać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... Do ciekawostek też się chyba zalicza... X
      xD

      Usuń
    2. Moim zdaniem, to zalicza zalicza się i do ciekawostek i do mody, ale chyba troszkę bardziej do mody, no bo wiesz.. ciuchy, dodatki; i wgl ;p

      Usuń
    3. A i super, bo dużo screenów, a ja wole zobaczyć oco chodzi, niż to sobie wyobrazić XDDD

      Usuń
    4. Ja nie od mody a jo od ogólnego ._.

      Usuń
  4. Ok blog;)
    Zapraszam na mój
    konik-mustang-msp.blogspot.com
    mam nadzieje że nie przeszkadza ci to że wpisałam link w komku;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!