piątek, 27 grudnia 2013

Z archiwum X #1. Filmy, look'i i artbook'i.

 Hey! Witajcie w 1 części "Z archiwum X". Podczas takich wpisów będę stopniowo opisywała swoje, ale również innych moviestars początki. Dzisiaj zajmiemy się moimi pierwszymi filmami, kompletami oraz zwariowanymi art'ami. Przejdźmy na początek do filmów:




 Trochę się naklikałam zanim doszłam do tego wszystkiego :D. Teraz po kolei, krótko, ale szczegółowo postaram się opisać każdą z serii. 
 Biber na plaży - Seria licząca marne 2 odcinki, które razem nie trwają nawet 5 minut. Śmieszna historia z tą serią, ponieważ robiłam ją w wakacje, kiedy zakładałam konto u mojej naj. Martynisi. Muszę też dodać, że Martyna mnie popędzała podczas robienia tego. Pomysł przyszedł dość szybko, ponieważ w życiu naoglądałam się wielu parodii o JB. Przepraszam jeśli w tym momencie kogoś uraziłam! Tak naprawdę to nie słucham Justina Biebera, a teraz nawet go bronię przed hejterami. 
 Gold Kabaret - Po polsku znaczy to Złoty Kabaret. Po tytule już można było się domyśleć o co chodzi. Seria doczekała się chyba ok. 5 odcinków. Zbierałam ekipę od 3 do 6 osób i każdy po kolei opowiadał 2-3 dowcipy. Kawały kopiowałam stad.
 Księżniczka Karolina - Tak naprawdę moja pierwsza prawdziwa seria. Opowiadała o rozpuszczonej księżniczce, której niedawno ma się urodzić rodzeństwo. Rodzice wysyłają ją na obóz z normalnymi ludźmi bez tytułów szlacheckich. Tam ma się nauczyć odpowiedzialności. Serial niestety nie został dokończony. Zaczęłam marudzić, że mam mało wyświetleń. Możliwe, iż niedługo zrobię nowocześniejszą wersje tego serialu :). 
 Loco Roco - Komedia. Opowiada o dziewczynie-hipisce. (Tą serię pamiętam najmniej ;/). Po tym kiedy zostaję odepchnięta przez siostrę próbuje się zmienić. Nie wiem skąd wzięłam ten tytuł XD. Najwyraźniej chciałam, by brzmiał dziwnie.
 Filmy już omówiliśmy. Czas na moje pierwsze komplety. Pokaże Wam jak wyglądałam na początku i parę moich pierwszych look'ów i ogólnie jaki był mój styl ;) 

 Teraz, jakby ktoś wstawił ten screen i byście go zobaczyli to pewnie byście nie zgadli, że to ja XD. Konto tworzyłam w pośpiechu i nie miałam wielkiego wyboru. Dlaczego wybrałam taki odcień skóry? Ponieważ był dość sławny wśród moviestars. A dlaczego całe niebieskie ciuchy? Podobnie jak Martynisia miałam fioła na punkcie niebieskiego (i nadal mam, ale rzadko wyrażam to w strojach). A zresztą zaraz się przekonacie. :D 


 Jak widać znudziła mi się już blada karnacja ;D. Również zmieniłam oczy. Moim zdaniem komplet mi nawet wyszedł. Nie biorę oczywiście pod uwagę tego braku przezroczystości w butach >.<. Za moich początków nie było tego fioletowego tła. Było widać tylko gołą skórę i tylko w niektórych miejscach te paski ją przysłaniały XD.

 A tu mamy strój głównej bohaterki w serialu Księżniczka Karolina. ^^. Mi się komplet bardzo spodobał, gorzej jeśli chodzi o Martynisie XD. Pamiętam jak wtedy nienawidziłyśmy bardzo różowego. Ja tylko użyłam tego koloru na zapotrzebowania filmu. W sumie to nieważne XD. Bardzo się "jarałam" tym look'iem, ponieważ nie lubiłam za bardzo projektować strojów, a jeśli już projektowałam to wychodziły mi dość kiepskie, ale ten był wyjątkiem (jak na moje umiejętności xd).

 A to look, który najdłużej zostanie w mojej pamięci ♥. Może i nadal ubierałam się na "niebiesko", ale zmieniłam oczy i powróciłam do starej skóry (w sumie to już grubo przed tym kompletem do niej powróciłam). Nie wygląda dość wyjątkowo to fakt, ale rozpoczął on mój nowy styl. Od chwili kupna tych rzeczy zaczęłam nosić ciuchy z kolorem moich włosów XD. Boże, nadal nie wierzę, że coś takiego zrobiłam :P. 

 A tak wyglądam teraz. Jeśli chcecie możecie sobie porównać, mnie teraźniejszą, a tą z przeszłości. Duża różnica, prawda?
 Przejdźmy teraz do artów :).

Tak naprawdę jest to mój drugi, a nie pierwszy art. Pierwszego nie było po co pokazywać. Przedstawiał mnie i Martynisię na kolorowym tle :D. 
 Do rzeczy. Wszyscy wiemy, że 3 lvl. to dla niektórych wyczyn. Nie pamiętam po ilu dniach wbiłam ten nieszczęsny poziom, ale wiem, że wtedy bardzo się cieszyłam :D. Oczywiście do głowy przyszła mi szatańska myśl, czyli zrobienie art'a o tym moim wyczynie, ale żeby nie był nudny postanowiłam dodać tą piosenkę:




 A tu mamy art, który pozostanie w mej pamięci chyba na całe życie. ;* Ja, Klara (czyli Martynisia, wtedy grała na innym koncie) i Oscypek postanowiłyśmy sobie przypomnieć czasy z dzieciństwa i pobawić się trochę w Atomówki. :D. Oscypek (ta w różowym) była Bujką, Martyna (ta w niebieskim) Bajką, a ja Brawurką. :D Kolory dobrałyśmy prawie idealnie. 

 To już ostatni art na dzisiaj. Był to art z rolami do filmu "1000 długów, jedna miłość". Sama nie wiem, dlaczego nie zrobiłam tego filmu. Wszystkie role były zajęte. Prawdopodobnie miałam problemy finansowe i nie chciało mi się zarabiać na tła, itp. Ahh.. jak miło powspominać i przypomnieć sobie dawne pomysły na filmy ♥. Miałam ich tak dużo. Szkoda tylko, że połowę zapomniałam, no ale trudno :P. 
 Mam nadzieję, że pierwsza część Z archiwum X się Wam spodobała :). W nast. części CHYBA opiszę dawne dzieję tego bloga ;). Mam nadzieję, że z niecierpliwością będziecie wyczekiwać tą część =). Byee. :*














8 komentarzy:

  1. Już od początku byłaś taka śliczna :D
    Ja wolę do swoich ,,archiwum" nie zaglądać, taka ohydna byłam. A stroje Atomówek świetne, chyba najlepiej wyszedł ten Bójki.
    Aka-chan
    Sonia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super podobał mi się pomysł na Atomówki :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne archiwum.
    ~martynka_p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł!
    Czekam na kolejną część!

    PandaDominika1

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Też kiedyś nosiłam czarnego warkocze z tą "opaską" :D Pomysł z atomówkami jest na serio pomysłowy ;) (pomysł pomysłowy, wiem maslo-maślane XD)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biber ? :) Czyli nie chodziło Ci o
    Justina Biebera, prawda ? :) No chyba, że się pomyliłaś i napisałaś Biber .... Gdyby nie to, że tak napisałas post byłby fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o Justina Biebera. Specjalnie napisałam "Biber" :D.

      Usuń
  7. Super post!
    Pisz więcej części tego z archiwum X :)
    Ekstra pomysł.
    Atomówkii xD
    Pozdrawiam Abieskę, i wszystkich redaktorów mojego ulubionego bloga ;)
    Kathey :)
    Nie hejtujcie mnie bo przegrałam. Mam prawo wchodzić na tego bloga, c'nie? ;>

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!