czwartek, 26 grudnia 2013

Rywalizacja, uczciwa czy nie ?

Cześć. Post jest z komórki więc mogą być błędy. Chciałabym poruszyć sprawe rywalizacji. Jak wiecie na pierwszym miejscu jest ALAKINGA. Do czego zmierzam. Na msp jest wiele ludzi uczciwych i grupka osób, która ciągle przeszkadzają grać. Czy spotkałeś/aś taką osobe, która chciała zrobić ci darmowego vip'a, zapytać o dane osobowe czy groźić utratą konta. Wszystkie to jest robione z zazdrości o lvl ( oprócz dan osobowych, ale i tak to jest wkurzające). Jednak spójrzymy ze strony gracza z 3 lvl. Zawsze się mówi, że jest to nic i nikt nie chce pomóc. Można to podzielić na kilka grup, które będą dzielić się na kolejne. Pierwsza to 1-5 lvl. Dzieli się na osoby, które chcą się wybić i na takie, które wmawiają, że robią vip, są moderatorami i takie tam inne rzeczy z tym związane. 6-10 lvl. Tu inaczej, na " chwalipięty " i na takich co uczciwie grają, robią dobre filmy. Następne to 11-15 i 16-19. W obu grupach jest tak samo. Przechwalać się lub wbijać następne poziomy. Na tym etapie już można ( ale nie zawsze ) spodziewać się podobnych kont, fanów lub wręcz przeciwnie. Ostatnia 20-25 ( może się to zmienić bo dochodzą nowe lvl, a dziś jeszcze nie wchodziłam na msp ). Główne ich zadanie to robienie filmów, looków i artów. Jak się jest dobrze znanym to fame szybko przychodzi. No dobrze, podzieliłam lvl na grupy. Teraz więc przejdźmy do sedna sprawy. Moim zdaniem cała gra byłaby lepsza gdyby nie było poziomów. O co by ludzie się kłócili, kradli konta? Nie wiem, może dla ubrań. Zazdrości, hejtów nie było by. Hmm..temat ten można rozwinąć na wiele sposobów i w wielu dziedzinach np. ja i Danio rywalizujemy o posade redaktora. Kłócimy się? Nie. Podsumowanie. Szkoda, że świat nie dzieli się na tylko dobrych ludzi.
Julia
P.S. Jeżeli zrozumiałeś/aś moją filozofie daj komek czy jest to ok czy mam dalej pisać jak np. post o Star Studio. Przepraszam jeszcze za trzeci post tego dnia, ale nie mogłam wytrzymać. Cały dzień byłam u babci.

20 komentarzy:

  1. Mogłaś napisać teraz, a potem opublikować. Abieska wyraźnie powiedziała, że nie można wstawić trzeciej notki ;/ A post spoko, ale mogłabyś poczekać, aż będziesz miała dostęp do kompa, wstawić screeny itd. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem mój błąd, będę musiała ją przeprosić.

      Usuń
  2. słuchaj to nie prawda lvl4 mam i wcale taka nie jestem nula02

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Moim zdaniem Julia mówiła raczej o większości, oczywiście nie wszyscy ludzie są tacy sami, ale większość graczy z właśnie lvl od 0 do ok,5 po prostu zazdrości tym, co mają np. 25 lvl. Nie mówię teraz o wszystkich, tylko o większości. (wiem powtarzałam się, ale dzisiaj jestem zmęczona xd) Pozdrawiam :3

      Usuń
    3. PS: Tu Ala, tej co komentarz jest usunięty, przepraszam za spam :3

      Usuń
    4. Nic się nie stało. Ciekawy w moich i Dania postach chat się tworzy. ;)

      Usuń
  3. Masz rację. Też bym baardzo chciała, żeby wszyscy ludzie byli uczciwi i żeby nie było hackerów -,-

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, pisząc ten post większość osób nie miało dostępu zobaczyć mój post...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ta zaraz ci pokażę rywalizację, kurde najlepiej przekupywać ludzi, widziałem i zrobię o tym post!!

      Usuń
    2. Co ? Opisuję msp. To był przykład o tym, że się nie kłócimy. Jak tak bardzo chcesz wojny to ok, ale ja wolę żyć w zgodzie.

      Usuń
    3. ZGadzam się z Danielem ty debilko i dziwko
      CO MASZ DO DANIELA ????!!!! NIC CI NIE ZROBIŁ NIE JESTEŚ JAKAŚ ŚWIĘTA !!!! ZA KOFO TY SIĘ UWAŻASZ ???? ZA KRÓLOWĄ MSP ???!!! NAWET JEŚLI TO NIGDY NIĄ NIE BĘDZIESZ !!!!!!!!!! A CO DO POSTU- DO DUPYYY KURWA MAĆ ZAZDROŚCISZ TYLKO DANIELOWI TALENTU A TY GO WOGÓLE NIE MASZ !!! MÓWIĘ OSTATNI RAZ NIE WYGRASZ TEGO !!!!!!!!!!!!!!!! DANIEL WYGRA !!!!!!!!!'!!!!

      Usuń
    4. Napisz to jeszcze raz, ale jak się zalogujesz.

      Usuń
    5. Really? Może to był zły pomysł, by organizować okres próbny?

      Usuń
  6. Daniel liczę na Cb jesteś lepszy. Bardzo ładne posty piszesz Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego nie napisałeś to w jego postach tylko moich ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chce być hamska, ale Julia chce Ci coś napisać. Dostałaś drugą szansę na to, aby pisać na tym blogu a Ty od razu się tu "żądzisz". Według mnie zachowujesz się jakbyś była na tym blogu od zawsze! Jeżeli Ty będziesz pisała na tym blogu, ja nie będę już go czytać.
    Corniii

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niewiem na kogo głosować.Nie głosowałam bo na kogo?Daniel i Julia piszą bardzo fajne posty.P.s.Piszę z komórki.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!