czwartek, 26 grudnia 2013

MSP na telefonie

Hey!
Po pierwsze chciałabym Wam życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Bożego Narodzenia <3 Mam nadzieję, że Wasze były tak samo udane jak moje... ;* Chciałam wcześniej napisać, ale jakoś zawsze już były dwie notki no i jakoś taggg...

Dobra, przejdźmy do tematu. Wczoraj Julia napisała o Star Studio. Ja pokażę Wam główną apkę msp na telefony i tablety z androidem i iOsem :) To tak...

Tak zaczynamy. Po prostu trzeba wpisać nazwę użytkownika i hasło. Możemy też stworzyć nowego użytkownika, ale nie opłaca się... Potem napisze dlaczego ;)

Ładowanie ;D Mi akurat się szybko załącza, ale to zależy od neta.

Pierwsza strona. Na górze jest nazwa użytkownika, na dole znajomi. Mamy też różne opcje, które zaraz opiszę.

Mój profil. Tu możemy zobaczyć ilość naszych starcoins i diamentów (zamazałam, bo ostatnio jak Moda na 102 wystawiła to problem mieliście xD). Widać też status i ścianę. Ściana to po prostu nasza tablica... A co do mojego statusu: 24 grudnia wbiłam 8 levelek <3

Przyjaciele. No widać po prostu naszych znajomych i można szukać nowych...
Przebierz się. Trzeba przesuwać, aż znajdziemy interesujący nas ciuch. Trochę męczące jak masz dużo rzeczy. I można dodać tylko jedno ubranie z danej kategorii. To znaczy, że np. nie możesz mieć jednocześnie kolczyków i brokatu na twarzy.

Zakupy. Wyglądają podobnie jak 'Przebierz się'. Mają duży minus - nie da się zmieniać kolorów :( Poza tym trudno jest coś znaleźć.

Zwierzaki. Na górze wyświetla się imię, po prawej stronie można karmić booniego, po lewej myć.

Sklep boonsterów. Żeby do niego przejść przy zwierzakach zaznaczyłam co trzeba nacisnąć :) Właściwie to nie ma znaczenia, czy kupimy pupilka przez kompa czy tableta/komórkę...

Design studio. Jest dostępne tylko na tabletach. Właściwie to opcje są chyba takie same jak na kompie...

Gry. Do wyboru mamy On location!, Boonie Rescue, a na urządzeniach Apple dodatkowo jeszcze Boonie Bounce. Z pierwszej gry możemy normalnie korzystać jeśli mamy msp, pozostałe dwie trzeba dodatkowo pobrać.

Gra On Location! Musisz przesuwać ubrania tak długo, aż dopasujesz komplet. Gdy zdobędziesz wystarczająco dużo punktów dostajesz prezent - przykładowo 40 SC, jakaś rzecz do pokoju. Przy każdym pociągnięciu zyskujesz też 1 fame, więc jeśli 160 000 razy przesuniesz to wbijesz 8 lvl xD Pozostałych apek teraz nie opiszę, raczej w innym poście...

Chaty. Nom... Nie ma tutaj parku dla zwierzaka (choć kiedyś był) i kina. Klubu VIP i szkoły nie zmieściłam, ale jest:

Tak wygląda Centrum Handlowe. Plusem jest to, że widać wszystkie wiadomości. Minusem zaś, że nie da się wybierać czy np. pójdziemy do Rubin CH czy Smok CH itd. Jest to losowe. Nie można też poruszać się ani wybierać animek.

Wiadomości... No nic niezwykłego ;D Ale fajne jest to, że nawet jeśli ktoś nas zablokuje to można zobaczyć rozmowę z nim.

Strona druga... Właściwie to nie różni się od pierwszej ^.^

Status. Widać ctr (co teraz robisz) nasze i naszych znajomych. Coś jeszcze? Właściwie to nie.

Looki. Można tu stworzyć nowy strój, a także oglądać najpopularniejsze looki (na kompie trzeba wchodzić w High Scores)

Nowości, czyli po prostu konkursy. Jeśli klikniemy 'ENTER HERE' przeniesie nas do sklepu z ubraniami.

Sklep. Wszystko fajnie, tylko mi zawsze wyskakuje to coś -,-

You Tube. Coś takiego jak na kompie tylko w uboższej wersji. Niestety mi filmy nie chcą się ładować :(


I to właściwie tyle. W porównaniu do wersji komputerowej - badziew. Nie można robić ani oglądać filmów i atrów, nie da się chodzić po pokojach, nie ma w ogóle animek. No cóż... Przynajmniej można fame zarabiać ;3 

Dobra kończę notkę. Trochę długa xD Ale przynajmniej sb poczytaliście.


P. S. Szukam jakiegoś fajnego looku nie VIP do kupienia. Cena nie  jest ważna. Jak coś to piszcie ;* Papatki...

15 komentarzy:

  1. Fajny opis :D
    Ja na swoim blogu też chciałam opisać MSP na telefonie ;p

    Pozderka
    bigstar02

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój telefon jest na msp za słaby :(
    A szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś na końcu powiedzieć dlaczego nie opłaca się robić nowego użytkownika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie xD No bo się nie da zmienić kolorów :)

      Usuń
  4. Wiesz że na kompie też nie da się nosić brokatu i kolczyków jednocześnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy których ;D Ale mi chodziło o to, że z jednej kategorii się nie da... ;)

      Usuń
  5. NO Post okey ;> Ale ja to wszystko wiem bo gram na telefonie codziennie ;)
    Ps. Czemu wy ciągle macie takich znaj jak ja? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i w tym sklepie Vip mi też ciągle to wyskakuje, tylko za pierwszym razem się pokazało, i były tylko dwa vip'y do wyboru :<
      Pozdrowionka ;3

      Usuń
  6. Ciekawy post. Teraz trzeba napisać do Bloggera, aby można było umieszczać kilka zdjęć koło siebie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hey, Jula ty wariatko!!!
      Nie da się tak zrobić ·-· Chyba, że masz coś do czynienia z głową XD
      Co do posta Droga Melody super, a ja też próbuje wejść do tego sklepu i nie da się :c
      Nie podam loginu z MSP, bo Księżna Julianna będzieccoś do mnie miała a ja nie chcę stracic 6 lvl Pozdrawiam wszystkich, oprócz Królowej Julii
      Pozdrawiam ANONIM (oczywiście nie pozdrawiam Julii)

      ANONIM

      Usuń
  7. Mi niestety ta apka nie działa -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tez zawszebwyskakujebto cos jak wlaczam kupowanie vip

    OdpowiedzUsuń
  9. Filmy ci się nie chcą adować ,bo na telku się nie da ogl. filmu :3

    OdpowiedzUsuń
  10. A wiesz jak zmienic emaila?

    OdpowiedzUsuń
  11. A wiesz jak zmienic emaila?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!