piątek, 24 stycznia 2014

Strój utworzony w sklepie MSP | Invida

Hey! ♥
Tak jak mówiłam pisałam, zrobię strój utworzony w sklepie.
Lecz on będzie dla VIP, ale niektóre ciuchy mogą być dla NIE VIP.
Więc zaczynamy!


Wykorzystane ciuchy:
1. Włosy: Sweetheart Braic - 500 SC - VIP.
2. Sukienka: Chic-a-licious - 475 SC - NIE VIP.
3. Buty: Boater Plateau - 500 SC - VIP.
4. Bransoletka: Friends Heart - 350 SC - NIE VIP.
5. Bandamka: Cowgirl Headband - 350 SC - NIE VIP.
6. Eyeliner: Thick Lashes - 500 SC - NIE VIP.

Paleta kolorów:
Mam nadzieję, że się domyślacie, do czego jest biały (do eyeliner'a) ^^

Całkowity koszt stroju:
2675 SC. Drogo? Drogo, ale ładnie.

To wszystko na dziś misiaczki :*
Byee ;**.

P.s. Piszcie w komentarzach, czy podoba wam się strój oraz piszcie, czy zakupiliście już nerdsy ^^.
Ja kupiłam, czarne.

+ info od Abieski/Abieskiej (sama nie wiem jak się odmienia ta nazwę XD). Dzisiaj (25.01) wyjeżdżam. Wrócę 1 lub 2 lutego. ;)

33 komentarze:

  1. Jest śliczny. Moim zdaniem kolory pasują do siebie idealnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój ;) Szkoda, że VIP :( Tak mam nerdsy białe i czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fuj! Zresztą dodajesz dziś 3 post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może byś tak ją zostawił cwaniaku? Znowu będziesz ją wywywać tak jak Julię? -.-

      Usuń
    2. Julię lubię :P Mam ją nawet na skype. A Invida na skype mnie poniża

      Usuń
    3. Daniel, proszę, przestań już powodować kłótnie -.-

      Usuń
    4. A to twoja sprawa ? Myślałem, żebyś dodała jakiś artykuł do gazetki, ale chyba nie..

      Usuń
    5. Daniel zawsze ma jakieś "ale"....-,-

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Pokaż jaki jesteś silny jako zalogowany.

      Usuń
    8. Wiesz co, lubiłam Cię kiedyś, ale po tym komentarzu mam inne odczucia co do Ciebie. Lepszego byś nie zrobił -.- A poza tym, to nie Ty tutaj rządzisz, a Abieska .

      Usuń
    9. Ale ta zasada jest ważna, wiesz?

      Usuń
    10. Jest czy nie, jeśli Abiesce to nie pasuje to usunie tego posta, tak? A dlaczego to Ty rzucasz się o takie coś? Lubię tego bloga czytać, ale takie 'kłótnie' psują atmosferę, jakoś tylko Ty masz z tym problem...

      Usuń
    11. Zgadzam się z Nati se ;D

      Usuń
    12. Jeju nie będę się specialnie logować bo "Daniel chce" -,-

      Usuń
    13. Jeśli tak Ci się to nie podoba to odejdź z bloga, proste -.-

      Usuń
    14. A tak w ogóle Daniel to nie myśl że jesteś jakimś bogiem na tym blogu, bo rządzi tu Abieska. Invida ja cię bardzo lubię i nie zwracaj uwagi na takie komentarze typu Daniela.

      Usuń
    15. Daniel ja cię kiedyś lubiłam, ale teraz zacząłeś być zwykłym lalusiem. Myślisz że jesteś najważniejszy? I tu się grubo mylisz. Pozdrawiam

      Usuń
    16. Dobra mogłem napisać "Strój mi się nie podoba" ale sami wiecie, że Abieska kazała tej zasady przestrzegać. Ale ok, nie będę się kłócił tylko odejdę z bloga na wasze życzenie :)

      Usuń
  4. Super strój ,a nersów jeszcze nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się nie podoba ;/ Tak, mam białe nerdsy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nerdsy ;3 A strój może być nie vip, gdy zamiast w paski, weźmie się buty w kropki, a włosy jednokolorowe/z morskiego konkursu ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny strój C: Ja już mam 2 pary nedsów.. Białe i Czarne :3 Teraz spruje kupić jakieś kolorowe ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam 8 nerdsów :)
    Białe, czarne, szare, czerwone różowe turkusowe błenkitne i jasno niebieskie x3
    Kupię jeszcze dwie pary xD bo mam jeszcze 10 254 sc (sorry jeśli się chwale)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczyna się nastepna kłótnia spowodowana przez daniela ._.A strój ładny^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam białe nerdsy :D. A strój bardzo ładny ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. Strój jest świetny *-* Strasznie mi sie podoba <3. Mam czarne nerdsy od najki <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny strój Invido, po prostu cudny. Może go kupię, jak będę miała więcej SC.:3
    Ps.: Bardzo chciałabym, abyś zrobiła ze mną wywiad na bloga:) To byłby zaszczyt. Na MSP jestem starmonia15 i mam 15 lvl.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i mam 2 pary nerdsów. Białe i czarne. Proszę odpisz mi w komentarzu, Invido, coś w sprawie z tym wywiadem. Proszę:):):)

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!