piątek, 24 stycznia 2014

Wywiad z gabinka2003 i NERDSY W SKLEPACH?!

 Hey! Jak pewnie zauważyliście, dzisiaj pojawił się nowy konkurs na MSP. Przyniósł on wiele wspaniałych (moim zdaniem) ubrań i trochę gorszych animacji. Ale czym żyję całe MSP? TYM:



(zdjęcie zrobione z rankingu)

 Nerdsy są dostępne w sklepie! Kosztują 1000 sc. Trochę dużo, ale są warte swojej ceny. 
 Niestety wiele moviestars rozpacza, że tym sposobem utraciły swoją wartość unikatową. Kiedyś Daniel zrobił loterię na nerdsy. Dużo osób się zgłosiło i dość sporo zarobił. Teraz przez to nie ma trochę sensu, by coś takiego robić. Chociaż... w sumie można. Nerdsy są drogie, to jeden z najdroższych przedmiotów na MSP. Można się za nie wymienić. Ktoś nie ma kasy, a ma dużo ciuchów to parę ich może oddać za te okulary.
 Przejdźmy teraz do głównego wątku. Te nerdsy to był tylko dodatek. Głównym tematem dzisiejszego posta jest:


A - Abieska (ja)
G - gabinka2003

A: Skąd dowiedziałaś się o MSP?
G: Grałam na laptopie i wyświetliła mi się reklama MSP, ponieważ nudziło mi się, otworzyłam i założyłam konto. 
A: Na ile oceniasz MSP? (w skali od 1 do 10) Dlaczego tak oceniłaś?
G: Oceniam 7. Gdyby VIP był tańszy i, by moderatorzy starali się spełniać nasze wszystkie prośby. Uważam, że MSP wtedy, by było idealne.
A: C sądzisz o nowym systemie  fame?
G: Uważam, że system fame jest wielkim trafem, dużo łatwiej zdobywa się levele. Gdy weszłam na MSP i zobaczyłam, że mam 13 lvl. od razu zaczęłam piszczeć. Gdy miałam 9 lvl., nawet nie marzyłam o 13, więc byłam mile zaskoczona.
A: Co byś zmieniła na MSP?
G: Na pewno, tak jak mówiłam, zmieniłabym ceny VIP'a. Chciałabym też, żeby były tańsze ubrania i animki.
A: Jaki jest Twój ulubiony konkurs na MSP?
G: Szczerze, nie mam ulubionego konkursu, wszystkie są ciekawe i według mnie moderatorzy świetnie wykonali dla nas zajęcie, w którym możemy dostać nagrodę i użyć przy tym swojej wyobraźni.
A: Z którą sławną moviestar chciałabyś się zaprzyjaźnić? Dlaczego? 
G: Chciałabym się zaprzyjaźnić z użytkownikiem ALAKINGA. , dlatego, bo uważam, że mogłaby mi zdradzić tajniki do osiągnięcia sukcesu na MSP.
A: Na co wydajesz najczęściej sc.?
G: Najczęściej wydaję sc. n ubrania. Uwielbiam modę, więc cieszę się, że mam okazje zaprojektować zestaw ubrań dla mojej moviestar.
A: Wolisz robić seki czy filmy?
G: Bardziej lubię robić filmy, można w nich wykazać się kreatywnością . Osobiście, nie robię zbytnio seków, więc też trudno mi ocenić.
A: Dlaczego masz taką nazwę?
G: Zastanawiałam się nad nazwą i nie mogłam wymyślić, więc zapytałam mamę. Nazwa wzięła się od "ksywki" utworzonej przez moją mamę i mojego roku urodzenia.
A: Jaka jest Twoja ulubiona mini-gra na MSP?
G: Najbardziej lubię quiz, bo można w nim się dowiedzieć wielu rzeczy i wykazać się wiedzą.
A: Czy jakaś osoba na MSP zalazła Ci za skórę? Dlaczego?
G: Tak, był to pixi500, która udawała moją koleżankę, a potem ukradła mi ubrania. Nie wiem jak. Pewnie, dlatego, że była hackerką.
A: Co najbardziej lubisz robić na MSP?  
G: Najbardziej lubię rozmawiać z moimi przyjaciółmi, ponieważ zawsze poprawiają mi humor. 
A: Kto Twoim zdaniem pierwszy zdobędzie maksymalny lvl.?
G: Uważam, że będzie to ALAKINGA, ale trzymam kciuki za Ciebie.
A: Co byś zrobiła, gdybyś została moderatorem?
G: Gdybym była moderatorem, spełniłabym prośby innych MovieStar.
A: Do jakiego pokoju rozmów najczęściej chodzisz?
G: Najczęściej przeze mnie odwiedzanym pokojem rozmów jest Centrum Handlowe.
A: Co sądzisz o naszym blogu?
G: Wasz blog jest fantastyczny! Świetnie dobrani redaktorzy i ich wpisy! Wasz blog jest promienny i pełen energii! Jest to mój zdecydowanie ulubiony blog.
A: Notki, którego redaktora najbardziej Ci się podobają?
G: Lubię wszystkie notki, ale najciekawsze według mnie notki są Twoje, bez urazy dla innych, którzy są też fantastyczni.
A: Co byś zmieniła na nszym blogu?
G: Na blogu, bym nic nie zmieniała, ale jakbym już musiała, to chciałabym, abym było więcej porad i tak zwanych "trików".
A: To już koniec wywiadu. Chcesz kogoś pozdrowić?
G: Dziękuje bardzo za wywiad! Chciałabym pozdrowić wszystkich redaktorów, a szczególnie Ciebie! 

 Bardzo dziękuje gabince za te miłe słowa dotyczące bloga :). Trzeba też przyznać, że ciekawie odpowiadała. Życzę Tobie gabinko, abyś nawiązała kontakt a ALAKINGĄ i, żeby MSP Ci się nigdy nie znudziło i, żebyś stawała się coraz popularniejsza.
 Teraz mały screen:


 Czy ktoś mógłby mi pomóc? Wczoraj sobie grałam na MSP i byłam na chaci'e. Wyświetlił mi się komunikat o Adobe Flash Player, czy zatrzymać wtyczkę czy odświeżyć stronę, czy jakoś tak. Zatrzymałam wtyczkę, ale mi się scrashowała strona i to się stało. Chat mi się nie wyświetla. Odinstalowałam Adobe Flash Player i jeszcze raz zainstalowałam, ale to nic nie dało. Nie dzieję mi się tak tylko na moim blogu. Na innych jest tak samo. Jeśli macie jakieś sugestie to piszcie je w komentarzach. Byee. :*


P.s. Zapraszam na bloga jednej z naszych czytelniczek. 









13 komentarzy:

  1. Uwielbiam twojego bloga czytam każdy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wywiad c: Ja mam 2 pary nerdsów czarne i białe ^^ Próbuje kupić jakieś kolorowe..:3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wywiad
    julkaxd15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^
      l
      l
      już nie ważne :3 teraz dodaję komki jako konto google :)
      julkaxd15

      Usuń
  4. To mój ulubiony blog ;)
    AlexAS637

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszy blog na świecie!! (ala123)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłabyś ze mną wywiad na msp jestem Gabrine

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć.Mam prośbę.Czy wywiadzik ze mną to dla was wielki wysiłek ;D?A co do wywiadu z Gabinią,bardzo fajny.P.s.Tak wiem,piszę z Anonimowego,ale jestem w tym czasie na komórce i nie mogę zalogować się na moje konto Google.;c
    Pozdrawiam ;3
    Detalinka

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym abyś zrobiła za mną wywiad. Jeśli tylko oczywiście możesz ;) Na MSP jestem gwiazda 108 ;)

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!