czwartek, 23 stycznia 2014

Nowy konek - Kocham Paryż! + NIESPODZIANKA OD MODÓW ;D

Hey!
Dzisiaj opis i recenzja nowego konkursu.  Tym razem jest to  I ♥ PARIS, czyli KOCHAM PARYŻ ;3 Tym razem jest bardzo hmm... wytwornie i elegancko. Góruje czerń, biel i czerwień. Pojawia się też motyw makaroników. Można to  ująć: Francja - Elegancja :)
1. Ubrania

DLA DZIEWCZYN:



Trzy strony ciuchów,  które bardzo mi się  spodobały. To jest mój styl - lubię sukienki,  bereciki. Jedynie włosy są ciutkę... dziwne. Ale... Najważniejszą rzeczą są tu nersy! Ale  to już nie mój  dział, bo ja jestem od ciekawostek ;D Ktoś inny pewnie zajmie się tą sprawą...

DLA CHŁOPAKÓW:


Cóż, tu tylko jedna strona, ale przynajmniej wszystkie ciuchy są ładne, a nie byle jakie. Spodobały mi się  te włosy ^.^ 

2.  Animki


No...  Animacje są trochę mnie zaskakujące  od ubrań. Właściwie najlepsze są te dla vip.  W każdym razie na pewno kojarzą  się z Paryżem, więc mimo wszystko trafione ;D Ja chcę tą z makaronikami :O

3. Tła.

Tła są dwa - jedno dla vip, drugie nie. Oba eleganckie,  na pewno przydadzą się do romantycznych filmów ♥  Myślę, że  warto kupić, dobrze się je wykorzysta ;>

4. Rzeczy.

Rzeczy przesłodziaśne (istnieje takie słowo??? xD)! Ten kiciuś  za  dwa diamenty <3 Nie pasuje  mi jednak napis I ♥ MSP... Bo co ma wspólnego z paryżem? No nwm... Miłość? Ok, nieważne. Te rzeczy przydadzą się do romantycznych scen ;*

5. Podsumowanie.
Konkurs uważam za udany. Wszystko jest zgrane i wgl... Chyba zrobię jakiś film o miłości xD
OGÓLNA OCENA
9/10

Dobra, to tyle... Mam nadzieję, że recenzja się spodobała ;) Bye!



10 komentarzy:

  1. Hej! Mam pytanie bo nie mam dostępu do komps i nie wiem do kiedy są nerdsy a bardzo się boje że jak wruce to ich nie będzie! :c Bardzo prosze o szybką odpowiedź! ~Pozdrawiam Sofisia1111

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha mam nadzieje że przez jeden tydzień ;D Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zobaczyłam tego posta i dowiedziałam się o nerdsach, to wystrzeliłam jak strzała na lapka je kupić ;3 Już mam dwie pary - białe i czarne. Uff... jestem bezpieczna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tak samo jak ,,Nelka" ^^ Też mam na razie białe i czarne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh... mam nadzieję że kupie przynajmniej vipa na tydzień!Bardzo bym chciała mieć nerdsy ale 1000 czy to nie jest przesada?Trudno...kupię:D albo natydzień elite na 2 pary....

    OdpowiedzUsuń
  6. Troche nudne te ostatnie posty.. Przepraszam :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam już 15 *0*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłaś/eś 15 par?!-,-
      15000 Star Coins?-,-
      Udowodnij jaki masz nick !:D
      A co do posta,taki nudny trochę.Ale bardzo ładnie i fajnie piszesz postu na blogu Abieskiej ;3
      Pozdrawiam ;3
      Detalinka ;3 (Det ;3)

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!