czwartek, 23 stycznia 2014

Modne MSP #4

Modne MSP #4

Cześć Wszystkim!

Dzisiaj ,,Modne MSP" w trochę innym wydaniu... W 3 następnych wpisach omówimy najczęściej kupowane rzeczy do pokojów! :-)

1. Car Keys.
Jak widzimy, pierwsze miejsce zajmują samochodowe kluczyki. Myślę, że ich największym atutem jest cena, która wynosi zaledwie 35 SC. Moim zdaniem, często kupują je też osoby, mające zadanie, aby kupić dowolną rzecz w sklepie, ponieważ takie MovieStars chcą jak najszybciej go wykonać, nie wydając przy tym dużo StarCoins. Takie klucze mogą ciekawie wyglądać w pokoju zaaranżowanym na garaż lub po prostu w salonie, przy drzwiach wejściowych. Niestety, gdy kupujemy ten przedmiot, nie możemy zmienić  jego kolorów- taka funkcja jest tu zablokowana (przynajmniej na moim koncie). Sama muszę się przyznać, iż nawet, gdyby była taka możliwość, pewnie nie skorzystałabym z niej... ,,Dlaczego?". Szczerze mówiąc, pasuje mi tutaj ten złoty i srebrny kolor kluczyków- jest uniwersalny i łatwo przystosowuje się do ,,otoczenia". Bardzo podoba mi się wybór MovieStars- według mnie, przedmiot opisany wyżej, jest bardzo fajny i przydatny, zarówno do filmów, jak i do Waszego pokoju! A ty co o nim myślisz? ;-)

PS.: Wiem, że ostatnio przez jakiś czas nie pojawiały się moje nowe wpisy, ale teraz postaram się to nadrobić... Mam nadzieję, że się na mnie nie obraziliście? :-P

Do zobaczenia w następnym wpisie!

Moda na 102


2 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!