środa, 26 lutego 2014

Hot or Not #6 (GŁOSOWANIE!) + Pomysł na nową serię

Hej. Przepraszam, że moje posty pojawią się teraz co 3-4 dni, ale muszę się troszkę "poduczyć" (oceny i tak mam bardzo dobre XD) i mam zawody pływackie. Nie, to nie z jakiejś szkoły, tylko Liga. O tak.

Dobra, zeszłam z tematu. A dzisiaj FINAŁ! A raczej taka ankieta w poście. Pokażę Wam recenzje (hehe, jestem tak młoda,że jeszcze o tym nie miałam na polskim) NAJLEPSZYCH filmów. Będą też urywki, czyli screeny. Na końcu poproszę, żebyście zagłosowali w poście na NAJLEPSZY film. Nie koleżanki! Ma być "fer". Autor filmu z największą ilością głosów otrzyma prezent z listy + coś wymyślę, może drugi prezent / prezent z szafy.

Najpierw film z "Hot or Not #3", czyli...

Detektyw KŁOS : Skradziony morganit cz.1


Autor: sara96

Recenzja: Dwie dziewczyny, Abba i Irka, prowadzą biuro detektywistyczne. Dostają zlecenie. Skradziono morganit, Pani Eryce, wdowie. Dziewczyny usłyszały opowieść, jak on został skradziony. Abba nie za bardzo wierzy wdowie. Czy uda im się odnaleźć morganit, czy Pani Eryka tylko kłamała, żeby z nich się pośmiać?

Urywki (screeny):
*dziewczyny dostają zlecenie
*smutna pani Eryka wita detektywów
*opowieść Pani Eryki o skradzionym morganicie

Ok, to jest film nr. 1. Głosujecie w komentarzach, przypominam.
Teraz drugi film, czyli...

Umarły odc.1

Autor: czekoladov@

Recenzja: Główna bohaterka i jej chłopak/ mąż (nie jest opisane) mają dziecko. Tzn. główna bohaterka jest w ciąży. Nagle zaczyna rodzić. Wszystko jest ok, dopóki... ten syn nie umiera. Co się stanie? Czy matka będzie walczyć o dziecko, czy ukaże się ono w jej śnie? (Są następne odcinki, cała seria.)

Urywki (screeny):
*zaczynają odchodzić wody, czyli zaczyna rodzić
*kłócenie się o imię syna
*śmierć Christopera, nowo narodzonego syna.

To jest film nr 2. Ok, został ostatni film, czyli...

Dream are for fools |1|

Autor: Kitka3030

Recenzja: Bogata córka milionera, Renesmee. Żyje z sesji i telewizji. Jej ojciec rozwiódł się z matką, młodszą córkę wzięła matka, Renesmee zaś ojciec. Pewnego razu , po nieudanej próbie przymierzania butów i perfum Rene widzi swoje sumienie. Mówi jej, że nie ma czasu, po czym ucieka do lasu. Tam sumienie ją znajduje i mówi, że nie zawsze będzie milionerką. W jednej chwili coś w Renesmee pękło, ale potem od razu poszła dalej, do domu. Czy jej sumienie mówiło prawdę? Czy Renesmee się poprawi? Czy zawsze będzie milionerką? Tak ogółem, to w niektórych momentach było czuć nutkę komedii. 

Urywki (screeny) :
*próba przymierzania butów z Oscarem, sługą
*Renesmee oświadcza, że nie ma czasu na jakieś " SUMIENIA "
*Rene przełamuje się i czeka na sumienie. Jednak ono po przekazaniu wiadomości znikło.

Numer tego filmu to 3

TERAZ POWTARZAM:

Detektyw KŁOS : Skradziony morganit cz.1 - NR 1

Umarły odc.1 - NR 2

Dream are for fools |1| - NR 3


KREATYWNE WYPOWIEDZI NAGRADZAM OGLĄDANIEM FILMÓW! IM WIĘCEJ GŁOSÓW, TYM WIĘKSZA STAWKA!


Głosowanie jest do następnej notki. Liczę na ilość głosów 10-20 :)
AUTOR FILMU NIE MOŻE GŁOSOWAĆ NA SWÓJ FILM! 

Ok, skończyliśmy temat Hot Or Not #6.

Mam pomysł na następną serię na tym okresie próbnym.

Czyli : WY PISZECIE W KOMENTARZACH, NA JAKI STYL MA BYĆ LOOK, A JA GO ROBIĘ. Z WASZYCH UBRAŃ OCZYWIŚCIE. Teraz proszę o tym nie pisać, może będzie następna notka o tym i wynikach Hot Or Not #6.Dobra, muszę kończyć

GŁOSUJCIE!

~Laniacz, czyli LanaQ. Bez obrazka. Może jutro, teraz nie mam czasu.


24 komentarze:

  1. Nie wiem na jaki styl XD Wybierz coś :) ~ Nutella200057

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej na msp jestem angela nat. Moim zdaniem najlepszy był nr 1- lubię filmy detektywistyczne. Potem nr 3 -komedia i zagadki trzymająca w napięciu historia typu co się wydarzy jeśli... . Na końcu nr 2 - nie kręcą mnie filmy o prawdziwym życiu sądzę że są trochę nudne. Jak np. Był sobie facio spotkał dziewczynę, bardzo się kochali. Mieli dziecko ale umarło byli zrozpaczeni itd itd. Podsumowując: 1 miejsce nr1, 2 miejsce nr3, 3 miejsce nr2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, nie umiem ocenić filmu nie oglądając go. Choć napisałaś naprawdę świetne recenzje- nie umiem... Muszę je obejżeć. Jakoś tak mam. Ale wszystkie wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obojętnie jaki styl xd
    ~OliXon

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się najbardziej spodobał nr 3, ciekawa fabuła i widać że autor się wysilił nad wymyśleniem historii :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem nr. 3 jest najlepszy :3
    Szczerze mówiąc, widziałam dużo filmów o "bogatych ludziach" , ale ten jest chyba najfajniejszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Obejrzałam wszystkie filmy, ale do '' gustu '' że tak powiem przeszedł mi nr.3. Uważam, że jest ciekawy, osoba, która go robiła widać że się starała... Drugim, który mi się jeszcze jakoś spodobał jest nr 1, ale i tak wolę 3 ( ♥ ).
    → martynka_p
    P.S. fajne recenzje filmów piszesz itp.
    §§§§§§§§§§

    OdpowiedzUsuń
  8. Na MSP jestem juliakaminska styl sweet :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej przypadł do gustu film nr. 3 . Ciekawa fabuła...Na 2 miejscu według mnie powinien być nr 1 , a na 3 nr 2 . Zrobiłabyś mi looka ? Na msp jestem Domcia2589 mam Cię w znay ;) A styl..hmm...taki an co dzień ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądzę, że film o tym skradzionym morganicie jest naj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim skromnym zdaniem najlepszy film to film nr.3, ponieważ bardzo lubię filmy o bogaczach, a zwłaszcza, jeżeli ma coś się zmienić w ich życiu. Ogółem film jest bardzo ciekawy, nawet jeśli samą recenzję przeczytałam (bo tak zrobiłam xD). Jeszcze na dodatek ta "nutka komedii", którą mnie już w ogóle przekonałaś! JESTEM ZDECYDOWANIE ZA DREAM ARE FOR FOOLS (nr.3) ^,^
    $zelek$
    P.S. Jeżeli chodzi o look, to nwm czy mam sie tu zgłosić, czy pod następnym postem, dlatego zgłoszę się tu i tu ^,^ (na wszelki wypadek), a jeżeli chodzi o to jaki styl i takie iam to dowolny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post. Głos na NR 1 XD Pozdro Kiwi <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi najbardziej podobał mi się skradziony morganit

    OdpowiedzUsuń
  14. Wg mnie film nr 3 ;) . Wogule ciekawy jest ;3 a i na msp jestem Mika2118 styl taki codzienny na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nr 2 xd
    ~ Yaloone

    OdpowiedzUsuń
  16. Jutro obejrzę wszystkie filmy i wyrażę swoje zdanie. A, możesz mi zrobić looka? W stylu... takim..."wygodnym" (xd) ~Kociaraa B

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko wiesz że recenzja to czy ci sie podoba film a nie opis. Bo ty napisałaś OPIS! Recenja to jak ci sie film podoba. Zapraszam też na mój blog kocham-msp-jak-ryba-wode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiunia- wszystkie filmy mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po obejrzeniu stwierdzam, iż najbardziej spodobał mi się "Umarły". Potem to "Dream are for fools" a na końcu "detektyw KŁOS". Umarły spodobał mi się dlatego, że sama robię życiowe filmy, raczej nie ma w nich magii czy coś. No i także zakończył się ciekawie ;) Interesują mnie dalsze losy Christophera i tej dziewczyny xdd. "Dream are for fools" spodobał mi się, gdyż lubię filmy o ludziach, którzy się zmieniają. Doma4500 też zrobiła film o bogatej, który mnie urzekł. W filmie Kitki3030 spodobała mi się ta wyższość Rene. Natomiast w filmie "detektyw KŁOS Skradziony morganit" nie znalazłam czegoś, co mi się podobało. Jakoś... niezbyt lubię zagadki, kryminały i przygody w filmach. Chociaż... film został wykonany perfekcyjnie (jak zresztą wszystkie filmy) pod względem technicznym. To, że oceniłam go jako najgorszy film to tylko mój gust, wolę życiowe filmy, dlatego proszę nie hejtować, chyba jeszcze mam prawo wyrazić swoje zdanie ;) Pozdrawiam LanaQ oraz twórców tych wspaniałych filmów ;*

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!