piątek, 28 lutego 2014

Recenzja konkursu "Desert Rose" + Zapowiedź nowej notki / Serii.

Heii.

Mam dla Was kolejną, czyli drugą recenzję konkursu na Msp.
Bez niepotrzebnych wstępów - Zaczynam. :)

Wczoraj na Msp pojawił się nowy konkurs. Nazywa się "Desert Rose" - Po polsku oznacza "Pustynna Róża". Ciekawie, prawda? Zdecydowanie jest to konkurs o tematyce "Kowbojskiej".

Moim pierwszym wrażeniem kiedy weszłam na Msp było "Eeee...". Tak, trochę dziwnie. Ale taka jest prawda, zdziwiłam się. Z pewnością nie spodziewałam się że Msp zmieni się w Dziki Zachód ;)

Ubrania - Bardzo pasują do klimatu. Bardzo podoba mi się sukienka w kratkę i kamizelka wiązaną na brzuchu. Nie zabrakło też klasycznych butów kowbojskich ani dużych kapeluszy. Nie jest to mój klimat, ale ubrania pasują.

Ocena ubrań: 9/10

Animacje - Jest ich mało, bo zaledwie 6, w tym jedna dla VIP i jedna za Diamonds. Także oddają klimat Dzikiego Zachodu. Nadają się raczej na Animację Statusową, nie do filmu (Chyba że o Dzikim Zachodzie :P)

Ocena animacji: 8/10

Tła - Poprostu adekwatne do konkursu, nie wiem czy komuś się przydadzą do filmu.

Ocena teł: 7/10

Rzeczy - Raczej nikt nie wstawi ich do pokoju, chyba że jest prawdziwym kowbojem. Przydadzą się jako rekwizyty do filmu o Dzikim Zachodzie ;)

Ocena rzeczy: 7/10

OGÓLNA OCENA KONKURSU: 31/50
Nie najgorzej. Nie jest to mój klimat.


Koniec recenzji, pora na zapowiedź kolejnej serii albo posta (Sama niewiem, jeśli się Wam spodoba zrobię serię) - Modowe porady. O co chodzi? Będę pisać, co zrobić aby wyglądać lepiej, co jest modne a co raczej nie, i wiele innych rzeczy. Co opiszę? Po 1 poście WY DECYDUJECIE!

Mam nadzieję że się Wam spodoba.
Jak recenzja? Piszcie w komentarzach!
Baii,
Kathey ;*

4 komentarze:

Czekamy na Twoją opinię!