piątek, 28 lutego 2014

Obooojniaki ? O_O + pytanka :3 ~ Invida

Hey! *~*
Dzisiaj pogadamy o "obojniakach" na MSP.

Ja, oczywiście jak zwykle, paczam forum. Zobaczyłam temat "OBOJNIAK!" i szybko w niego weszłam.
Jedna dziewczyna podała jej/jego nick.
Szybko zobaczyłam, no bo wiecie, każdy taki ciekawski.
I ZOBACZYŁAM TO:
Tak, tak, byłam (!!!) jej naj.
Pisałam z nią. Zapytałam się, jak to zrobiła - oczywiście, błąd.
FAJNIE TO WYGLĄDA XD
Spotkałam jeszcze takie przypadki, np. 69tacolubi69. Wygląda bardzo i to bardzo inaczej.

To jej profil:
HAHAHAHAHAAHA :D Śmieszna jest! Heheheheheh.
Te oczy są tak nisko, że zaraz jej opadną do ziemi, heh.
Wygląda ZUPEŁNIE jak dziewczyna, ale nos i usta chłopaka. Oczy dziewczyny. Tak otóż mieszanka.

Cały strój jest zupełnie brzydki ;//
Śmieszy mnie ona, serio, serio.

Co do Deleted User...
Strój ma ładny, ale te włosy... nie przypadają mi do gustu. Wygląda bardziej na chłopaka...

Koniec tematu: " Obooojniaki ? O_O", teraz czas na temat: "Pytanka :3" ZAPRASZAM ;w;.

Pytania, które najczęściej zadajecie na MSP.

1. Czy masz styl, który nosisz codziennie?
    Nie, nie mam wybranego stylu. Czasem ubieram się EMO, czasem na "plastik" (czyli różowe itp.), a czasem zwykle.

2. Dasz grafa? 
    Dam :'3.

3. Otrzymujesz codziennie jakieś prezenty? 
     Oczywiście, że nie. NIE OTRZYMUJE PRAWIE W OGÓLE.

4. Masz jakiś ulubionych youtuberów? 
    To jest związane z MSP? No ale, jeśli o tym mowa, powiem <3
MuliGameplayGuy, reZigiusz, MinecraftBlow, Polski Pingwin i Masterczułek <3

To chyba wszystko. Zadawajcie jeszcze pytania, ale nie tutaj, tylko na asku. Zapraszam ;3.
Możecie zadawać anonimowe pytania, nie krępujcie się.

A na koniec dam swoje MSP:

Pochwalę się kasą, sama zarabiałam B)).

To wszystko na dziś kochani. Idę oglądać Multiego. Byee ;**


6 komentarzy:

  1. Też lubię tych youtuberów:)
    Pozdro Nadiusiaa
    Ps.Zaprosisz do znaj na msp?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahah, rozwaliły mnie te "obojniaki XD A tak wgl to co z tymi kolażami ? :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Xd. Obojniaki zawsze spoko ._.

    OdpowiedzUsuń
  4. Invido czemu odeszłaś.Twoje wpisy były super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś ci niewieże z youtuberami wydaje mi się że siciemniasz.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!