sobota, 15 marca 2014

WYNIKI!

 Hey! Parę dni temu na blogu zakończyły się dwie ankiety, których wyniki zadecydują o przyszłości bloga. Oto "punktacja:"


 Co zmieniają ankiety?
 Pierwsza - wprowadza do naszego grona nowego redaktora - LanaQ. Gratuluje! Ponad 200 osób na nią zagłosowało. Cieszę się bardzo z tego wyniku. Dużo czytelników wzięło udział w głosowaniu.
 Niestety, wyniki ankiety wprowadzają również usunięcie 2 innych redaktorek z bloga. Chodzi mi tu o SagiręLOVE i Kathey. Przykro mi. LanaQ Was zdominowała. Wszystkie byłyście na podobnym poziomie. Może to przez późne dodanie Sagiry lub problemy techniczne Kathey? Nie wiem. Ale i tak prezentowałyście się świetnie, bez względu na inne aspekty. Wprowadziłyście bardzo dużo do naszego bloga. Życzę Wam szczęścia podczas kolejnego naboru redaktorów :). 
 Druga - decydowała o wolnej posadzie redaktora, którą pozostawił NiebieskieSerce. Większość z Was zdecydowała o ogłoszeniu mini-konkursu. W przyszłości taki powstanie, jednakże teraz chciałabym, aby zakończył się konkurs, który zorganizowała LanaQ. Po nim prawdopodobnie ogłoszę mini-konkurs na redaktora, a następnie WIELKI KONKURS. Będą do zdobycia prezenty z l.ż, darmowa reklama na blogu oraz wiele innych! :)
 Na sam koniec chciałabym Wam przedstawić listę naszych autorów:


 Sytuacja prezentuje się nieciekawie. Dlaczego? Julia i Moda na 102 ostatnio nie wykazały się zbyt dużą aktywnością. Nie chcę, by cała praca poszła na mnie, LanaQ i MelodyPL. Bardzo, bym Was prosiła o napisanie w komentarzach Waszej decyzji. Tzn. czy jesteście za tym, by Moda na 102 i Julia zostały wyrzucone z bloga i, żeby w przyszłości zrobić konkurs o 3 posady redaktora, czy aby wyrzucić jedną z nich i dodać SagireLOVE lub Kathey. (albo obydwie jeśli wystąpi taka potrzeba) Możecie także w komentarzu podawać własne propozycje. Byee.. ;*

P.s. Dopiero teraz zauważyłam, że Moda na 102 napisała posta. Przepraszam. Wszystko powyżej tyczy się tylko Julii. 




31 komentarzy:

  1. uhuu *-8 pierwszy komek xd\

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... nie wiem. Moda ostatnio zrobiła posta, a Jula... może nie ma tematów? Albo jest chora?

    ~ Laniacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak zgadzam się z Laniacz. Ta Jula nie robiła ostatnio postów

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda na 102 niech zostanie na blogu. Może nie pisze często, ale lubię czytać jej posty. Natomiast Julia, nie wiem... Niech inne komentarze zdecydują. (xd)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem za tym, aby wyrzucić Modę i Julię, a na ich miejsce wprowadzić Kathey i SAGIRĘ.Przecież one się starały pisać na tym blogu, a po za tym Moda i Julia miały swoją szansę i według mnie wykorzystały ją na 80%. Ja jestem pewien, że Kathey i Sagira wykorzystają ją na 100%. To jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Poza tym przecież Moda na 102 wybrała dział modowy a napisała z wywiadami czyli ciekawostkami!

      Usuń
    2. Dzięki, chciałabym tak... I NAPRAWIŁAM DZISIAJ LAPTOPA! :)

      Usuń
  6. Ja tam niewiem... ale tak szczerze wolę czytać posty Kathey i SagiryLOVE niż Julii... Takie jest moje zdanie.
    Pozdrawiam,
    ~Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  7. To trudny wybór. Nie mam nic do redaktorek, ale zgadzam się z tym, że one miały swoje szanse, i należy je dać teraz komuś innemu c:
    A Juli posta nie widziałam od dawna.
    Nwm. Zrób jak uważasz C:

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, usun Julie i z mini konkursu na redaktorow wybierz 2 osoby za niebieskieserce i julie

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Lanaq ciesze sie bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 8)
    Wg mnie wyrzucić Julę(sorry ;/ ) i zostawić Kathey lub Sagirę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje Lanaq:) Wyrzuć Julie a dodaj sagirę .

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Lanaq ;3. Nwm, Jula bardzo dawno nie pisała posta.... Miała ona juz swój czas, a moim zdaniem fajnie i wesoło (xD) by było, gdyby na blogu została i Lanaq i SagiraLOVE i Kathey ;) ;3
    ~Tini <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepiej będzie gdy wywalisz julie a na jej miejsce dasz sagire moda na 102 robi bardzo fajne posty

    OdpowiedzUsuń
  15. Należy wywalić Julię i zatrudnić Kathey lub SagireLOVE

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem należy wyrzucić Modę na 102 oraz Julię, przywrócić Sagirę i zrobić konkurs na nowego redaktora. Jak coś to się zgłaszam c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba należałoby wyrzucić Julię... A co do wolnego miejsca to proponuję przywrócić Sagirę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nwm może zamiast mini konkursu na redaktora ogłosić większy,...

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie Julia powinna odejść wchodzę codziennie wchodzę na tego bloga i widzę że nie ma jej postów.Proponuję żeby dać jej jeszcze jedną szansę,a jeśli nadal nie będzie żeby ją wywalić.Nie jestem Abieską i nie decyduję o tym ale tylko piszę.Ale konkurs zawsze warto zrobić bo będzie więcej postów i redaktorów,a Abieska miałaby mniej pracy na blogu >^.^<.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sory za błędy :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak, należy wywalić Julię. Ja jestem za tym, aby Sagira wróciła. :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się na redaktora :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuje ten blog od dawna i kiedy Julia dołączyła mało robiła postów. Za to Abieska powinnaś zostawić napewno SAGIRE. Co do Mody na 102 to nie wiem.

    P.S. Gratuluję LanaQ! Należało ci się. Robisz świetne posty! Extra, że zostajesz. :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Usuń Julię a Modę.. no sama nie wiem. Takie jest moje zdanie, bo Moda pisze posty...a Jula...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!