niedziela, 29 czerwca 2014

Jak trafić na stronę początkową MSP?


   Hej! Dzisiaj chciałam Wam przedstawić to, co niedawno zauważyłam, a co wprawiło mnie w kompletny szok...czyli sposób dostania się na stronę początkową MovieStarPlanet. Pewnie marzeniem większości z was jest zobaczyć tam kiedyś swoją Movie, więc teraz pokażę, jak tego dokonać.
  
   Weszłam rano na MSP i...no cóż, pokażę przypadkową osobę, która mi wyskoczyła:


   Wystarczy się przypatrzeć dziewczynie w rogu i zapamiętać jej postać (po co zapamiętać, jak można walnąć screena xD)
Potem wchodzimy na niedawno zakończone konkursy (w tym przypadku to był ,,Street Chic'', na Brytyjskim (gdyby ktoś mówił o niezgodności z wynikiem) MSP). A oto szczegół, który zauważyłam...


    Look jest ,,zaznaczony'' na niebiesko. Pokażę go z bliska, gdyby nie był widoczny na screenie (ten z drugim miejscem) :

  

   Zaznaczyłam jeszczę nazwę, by yło bardziej wiarygodnie. :)


   Wniosek?
   -Żeby trafić na stronę startową MSP  trzeba zająć jedno z trzech miejsc w konkursie na look.
 
    I to by było na tyle! Jeszcze pare P.S.- ów do ludzkości z ostatniego posta:
1.
,,ironia «drwina, złośliwość lub szyderstwo ukryte w wypowiedzi pozornie aprobującej''
-Nie piszę, do kogo. Ta osoba wie, że to do niej jest...

2.W terminie 06-13 lipca biorę urlop. Wyjeżdżam do dziadków bez internetu.

3. Nie obwiniam wszystkich anonimów. Obwiniam tego, który wymyśla sobie sztuczne konta google (KAMILLUSTERKO? Really? A wiesz, że to jakiś zakład samochodowy?)
 
  

   Nie ma to jak logo z painta. xD

4 komentarze:

  1. Wiedziałam o tym już dawno, ale przydatna instrukcja! ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem o tym,kazdy chyba wie,ale fajny post,fajnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież każdy to wie! KAMILLUSTERKO to Ms na MSP.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!