niedziela, 29 czerwca 2014

Zwierzaki, Bonstersy, Booniesy #1. + MÓJ GRAFIK

Hej!
Dziękuję za te miłe komentarze na poprzednim poście! Nie było żadnych hejtów! Zdziwiłam się, ale pozytywnie. Myślę, że większość osób mnie polubiła i czeka z niecierpliwością na posty. Emilkę też polubieliście, sądząc o komentarzach. Sama ją bardzo lubię, pisze bardzo ciekawie, nie tak "bo musi", tylko z chęcią i wytrwałością, mam nadzieję, że nie odejdzie równie szybko jak Muff. Wstęp powoli zanudza, więc podziękuję jeszcze jednej osobie, która mnie wzruszyła ;c.

Dziękuję ci Wariatkaaa=).

Teraz zacznijmy pisać o Zwierzakach.


Chcę was zaciekawić, abyście chętniej kupowali zwierzęta i booniesy ;). Zacznijmy od Bonstersów.
Modzi się nie postarali. Tylko 3 zwierzęta do wyboru. Cena jest wysoka, jak na zwierzę. Pierwszy "pies", że tak go nazwę, jest słodki, mam takiego w ogrodzie. Łatwo opiekuje się bonstersami, ale to sporo kosztuje. Ten niebieski zwierzak jest ciekawy, podobny do kota, różni się tym, ze jest niebieski! ;*. Bonsters, ten VIPowy, jest też świetny, ale niestety, dla VIP ;c. Przynajmniej cena jest taka sama, jak reszta bonsters.
 Jak mamy 0%, czyli nasz bon (nie chce mi się pisać boonsters, więc będzie "bon") jest głodny, musimy wydać ponad 50 sc, ale przynajmniej wbijamy level karmiąc go, tak samo kąpiąc go zbieramy level ;3. Najłatwiejsze jest granie w piłkę z bon, ponieważ można myszkę możemy ustawić blisko piłki i cały czas klikać, wtedy, bon odbije, my tak samo, potrwa to 5 sekund, a bon będzie zadowolony! ;)

Gdy klikniemy w bona, wyświetli nam się takie menu. Ta kość na zielonym tle u góry to oznaka, że bon jest najedzony, ale gdy kość jest na czerwonym tle, to znaczy, że boonsters jest głodny, czyli, że ma 0% najedzenia XD. A po nazwie mua Bonstersa wiecie, kto już pisze posta, tak to ja Diana ;*. Jak Dusia miała 24 lvl, wtedy nauczyła się jakiejś sztuczki, ale już nie pamiętam jakiej. Opcja 2, to mycie bona, jest to bezpłatne, ale trochę to zajmuje. Jak mydło, czy ta gąbka jest na czerwonym tle, znaczy, że bon jest brudny, a w ogół niego latają muchy, wtedy trzeba go dosyć długu myć. Ja już go umyłam (znaczy ją). 3 Opcja to zabawa, czyli odbijanie piłki, jak wspominałam.

Musimy odbijać tą białą piłkę, poprzez kliknięcie w nią. Odbijamy, aż dobijemy do 100%, jak na obrazku i wtedy z czerwonego tła, zrobi się zielone ^^.


Chciałam, nie robić z tego serii, ale nie dało się. Chciałam opisać jeszcze Booniesy, zoo, hotel dla zwierząt i sklep z dodatkami dla zwierząt i boonies, których już nie można kupić, lecz ja mam 3 ;). Przeliczyłam się ze swoimi oczekiwaniami. Sama doradzałam Kubie (chciałam napisać Danielowi .-., czemu ja was mylę? xd), , czyli kikowi, aby pisał o jednym temacie, dłużej i konkretniej, wtedy będzie lepiej. Sama dam mu teraz dobry przykład xD. Oczekujcie 4-5 części tej serii.

Teraz dam wam mój grafik i postaram się do niego dostosować.

Poniedziałek - Warto odwiedzić, ta moja seria
Wtorek - BRAK POSTA
Środa - Prawdopodobnie ta seria, lub wymyślę coś innego
Czwartek - BRAK POSTA
Piątek - BRAK POSTA
Sobota - Nowy konek - nowe ciuchy
Niedziela - Napiszę jakiś post, nie wiem o czym, ale to pewnie nie będzie seria.

Myślę, że redaktorkom taki grafik odpowiada.



18 komentarzy:

  1. Mogłabyś też napisać o TOP zwierzakach : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobry pomysł, napewno napiszę! ;)

      ~Duśka xd

      Usuń
  2. Jestes swietna! Jestes razem z Emily na pierwszym miejscu - moim zdaniem. Jestes sympatyczna, posty wrecz doskinale (^^) Wszyscy tak strasznie wielbia te Katheje i Laniacza, a ja wielbie ciebie :*
    ~ Ellissash, znana rowniez jako Miodzik XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję! Staram się pisać jak najlepiej ;).

      ~Wasza Diana spoko123 podekscytowana

      Usuń
  3. Świetny post, super piszesz ^.^
    I znowu oryginalny post. ^.^
    - Love Will Remember, która znowu Ci zazdrości pomysłu. :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiedziałabym, że taki oryginalny. Na blogach pewnie są jeszcze instrukcje o bonsters ;**. Miło mi, że doceniasz moją pracę i wkład w bloga! ^^

    ~Diana, podekscytowana komentarzami ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post Diana! ^^ Bardzo mi się podoba jak piszesz. Tak na luzie :P Jesteś moją ulubioną redaktorką :)
    -WizzyGirl :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że tak zostanie, aż do konca! ;)

      ~Diana, która tak się cieszy, że wybucha XD

      Usuń
    2. To ja Wariatkaaa=) Dziękuje że o mnie wspomniałaś :**
      Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

      Usuń
  6. Piszesz coraz gorzej, okropnie, strasznie!!!!!!








    Żaaaaaaart xD
    Post super jak zwykle :*
    W niedzielki możesz robić poradniki :*

    ~sweet elena (se) czyli Oldzia, która jest wariatem, kocha wakacyje (LANIACZ! TO PRZEZ CIEBIE! ZARAZIŁAŚ MNIEE! :P ), kocha Duśki posty, chce zjeść loda (bez skojarzeń), mieszka przy kościele i słucha mszy, bo ma okno otwarte, no i dodatkowo zapomniała, że podpis miał być KRÓTKI :*

    #PoZdRo

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdro dla Wariatki. c; Fajny wpis, taki spokojny. ;o Tak wg to fajny ogród. ^^ (Mój komentarz jest tylko w 1 linijce, ;o a nie jednak nie xD)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wole inne blogerki,ale jestes spoko.Post fajny,ale w zakładce NOWE jest nowy boonister,napisz o nim.Pozdrawiam
    -kot bella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, dzięki ;*. Mam nadzieję, że mnie polubisz bardziej ^^

      Usuń
  9. Fajny post ;) ja mam 8 zwierzków. I jednego limitowanego boninho !!

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!