poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Halo, ogarnijmy się!

Heii.
Zanim zabierzesz się do czytania tego posta pamiętaj że ja nic nie rozkazuję, SUGERUJĘ i wszyscy muszą się zgodzić na moje "warunki" zanim wejdą w życie.
Jestem trochę (Co ja gadam, bardzo) zła. Na kogo? Na redaktorów, na siebie jeszcze bardziej. Musimy wreszcie się ogarnąć, nie możemy doprowadzić do upadku bloga! Musimy zadbać o wszystko! Wiem, mówię jakbym była właścicielką bloga ale ktoś wreszcie musi ogarnąć panujący tu bałagan, więc postanowiłam że postaram się to posprzątać. Czytelnicy chcą mieć co czytać a W NASZYM OBOWIĄZKU LEŻY ZAPEWNIENIE IM TEGO! Nareszcie musimy wziąść się w garść i ogarnąć bloga (Rozumiem np. Abieskę, wyjechała. Dlatego inni powinni pisać dwa razy więcej. Laniacz, Kuba i ja to samo ale da się to ogarnąć).
PRZEPRASZAM ABIESKĘ ŻE JA TO PISZĘ ALE NIE CHCĘ DOPROWADZIĆ DO UPADKU BLOGA!
Zrobimy tak: Każdy redaktor, nawet na wyjeździe musi z całych sił postarać się aby Jego notka pojawiła się przynajmniej 1-2 razy w tygodniu. Takim sposobem, kiedy ja, Kuba i Laniacz wyjeżdżamy mamy ok. 4-5 notek od nas. Jeśli któryś z redaktorów NIE MA INTERNERU załatwia z innym redaktorem aby zastąpił go przez np. 2 tygodnie. Wtedy redaktor który zastąpił innego, może poprosić o to samo osoby u której ma "dług", albo u jakiegokolwiek innego redaktora który !Nie wyjechał!. Notka od redaktora który jest z domu musi pojawić się przynajmniej 3-4 razy w tygodniu, więcej notek mile widziane.
Jednego dnia musi być przynajmniej jedna notka. Jeśli takowej nie ma to jeden z redaktorów musi ogarnąć się i coś napisać. Najlepiej zrobić grafiki, tak, żeby codziennie były nowe notki.
Mam nadzieję że takie coś wam odpowiada... Czemu to publikuję?
NIECH CZYTELNICY TEŻ OCENIĄ CZY TAKIE WARUNKI IM ODPOWIADAJĄ BO W KOŃCU DZIĘKI NIM TEN BLOG ISTNIEJE!
I jeszcze jedno:
Ogarnijmy się.

29 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że ty jesteś właścicielką bloga. Ale tak chyba być nie powinno... napisałaś to tak stanowczo i ze złością, że sama, gdybym na Twoim miejscu była to bym to napisała. Popieram Twoją wypowiedź, i mam nadzieję, że redaktorzy w końcu zaczną pisać, bo sama mam wrażenie jakby ten blog już był jedną wielką upadniętą kupą złomu. Ale i tak go uwielbiam! Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. To są słowa ;333 STRAJK przeciw upadkowi bloga !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. Nie potrafię spokojnie patrzeć na to, jak blog przestaje istnieć. Dosłownie. Z resztą widzimy co dzieje się z Abieską. Chce poświęcić więcej czasu życiu prywatnemu. To nic złego. Ale mogłaby zatrudnić więcej redaktorów, tym bardziej, że jedna z nich właśnie odeszła. Fajnie jakby załoga liczyła około 5-6 redaktorów, a nie 3 (Nie licząc Abieski). Blog osiągnął zbyt wiele, żeby teraz po prostu odpuścić. Jeżeli odbędzie się jakiś konkurs na redaktora- zgłoszę się. Uwielbiam blogowanie, i fajnie by było spróbować swoich umiejętności na tym blogu :).

    Pozdrawiam, Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram Cię Kathlejo. :)
    Kilku redaktorów odeszło, Abieska chce poświęcić czas na spełnianie marzeń - mam wrażenie, że blog się rozpada. :'(
    Mam nadzieję, że ty, Laniacz, Reff i Kuba nie odejdziecie. Blog napewno by się wtedy rozpadał. Cieszę się, że wy podtrzymujecie jakoś tego bloga. :D
    Ja również mam wrażenie, że Ty Kathlejo jest właścicielką tego bloga C;


    ~monia(000)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram z całego serca, ale przydałoby się więcej redaktorów! :)
    Szkoda odejścia Dusjii..:C
    /Ja

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram! Blog jest świetny, więc nie ma co go usuwać. Tyle pomysłów i ciekawych notek i wszystko ma się zmarnować? Nie ma mowy! :)

    Crystal00 (na msp)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się to nie podoba. Nie uważaj, Kathey, że Cię hejtuję, czy coś...
    Chodzi o to, że ten blog nie jest Twój. Redaktorzy nie muszą dostosowywać się do Twoich zasad. Rozumiem, że chcesz, aby blog nie stoczył się i nie rozpadł, ale musisz zrozumieć, że nie każdy, nawet kiedy jest w domu, czasem nie ma możliwości, żeby napisać post. Ustalenie grafiku jest dobrym pomysłem, ale załóżmy, że grafik wygląda tak:
    Pon. - Kathey
    Wt. - Lanaq
    Śr. - Haniacz
    Czw. - Abieska
    Pt. - Refferetti
    Sb. - Kik
    Ndz. - Kathey
    Z pozoru taki grafik to super pomysł, ale każdemu pasuje w inny dzień, a czasem to się zmienia. Jakby np. (Wg powyższego grafiku) Kathey nie mogłaby napisać posta w poniedziałek, i wolałaby w środę, ale Haniacz nie mogłaby napisać w poniedziałek, a Kuba mógłby napisać za Kathey w poniedziałek, ale w piątek zamiast Kuby nikomu by nie pasowało.. wyszedłby niepotrzebny raban. Poza tym w wakacje niektórzy chcą odizolować się od komputerów i biorą sobie 'urlop' na dwa miesiące, to co? Rozłożyć to na resztę? A jak ktoś nie może? Rozumiem, że byłaś dobrej myśli pisząc to, ale ten blog nie jest jedynym blogiem o msp. A nawet, kiedy posty tu będą, co 2 - 3 dni, nie trzeba od razu rozgłaszać, że blog się rozpada. Może wygląda to inaczej z perspektywy redaktorów, ale sama piszę bloga i myślę, że to nic złego jeśli posty nie pojawiają się codziennie. Oczywiście, ja nie decyduję, ale po prostu przewiduję, co może nastąpić.
    O kurcze, ten komentarz jest chyba dłuższy niż ten post. ;D
    Dziękuję, i nie pomyśl sobie, Kathey, że to był hejt.
    Pozdrawiam,
    Kisiel <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam że wcale nie musimy stosować mojego pomysłu. Redaktorzy wcale nie muszą się na to zgodzić, pisałam o tym. Ja tylko coś proponuję.

      Usuń
    2. Rozumiem, ale ja tylko to podważam Twój pomysł. :)

      Usuń
  8. Popieram!
    Blog niedługo upadnie,jeśli nikt nie zadba o to,by posty pojawiały się często.Posty nie powinny sie pojawiać 2-3 razy w tygodniu jak napisała Kisiel,bo na blogu jest 6 redaktorów.Rozumiem ktoś nie ma neta,nie może napisać posta,ale ci którzy siedzą przed TV,lub przed kompem (oczywiście chodzi o redaktorów),a nie raczą napisać posta,o małych zmianach czy czymś.Nie chce urazić nikogo,ale jeśli nikt by sie za to nie wziął,tak jak Kathey to blog by upadł.Pozdrawiam kot bella :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Kathey, nie chcę Cię też shejtować, ale:
    Nie rozumiem tego. Ja również piszę tu posty. Robię to regularnie, a kilka osób (nie licząc KisieeelQa) pisze, iż jest tylko trzech redaktorów, to znaczy, Ty, Kuba i Referetti.

    WTF?!

    Laniacz, nie odeszła, a ja, nadal piszę.

    CRITICA: Really, KisieeeleQ ma rację. Rozumiem, że nie chcesz aby blog został usunięty z internetów, ale to NIE ZALEŻY ODE MNIE, CZY OD CIEBIE. Abi, chce zająć się życiem prywatnym, reżyserią filmu, jej autorstwa. Poza tym, skoro Karolina pisze, że może usunie bloga, nie wiem czemu, mamy aię "ogarnąć".

    Pozdrawiam.

    P.S. Strasznie mi przykro, że nie traktujecie mnie, jak redaktora. Staram się jak mogę, przy czym posty piszę, albo po tyle samo, albo częściej od Kathey. ;c Proszę bez fali hejtów, jaka to jestem lipna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laniacz poprostu wyjechała. Jeśli się ogarniemy Karolina nie usunie bloga, a rzadziej niż wcześniej piszę z powodu braku komputera.

      Usuń
    2. Kathejo. ILE MAM RAZY TŁUMACZYĆ. NIE PO TO ABI USUWA BLOGA, BO JESTESMY NIEOGARNIECI. USUNIE GO MOZE, Z POWODU NA ZYCIE PRYWATNE, A NIE NAS.

      P.S. JA JESTEM OGARNIETA XD

      Usuń
    3. Haniacz mnie popiera. Dziękuję i w pełni się z Tb zgadzam. Abieska decyduje...

      Usuń
    4. No super, nie moja wina, że ja NIE WSZĘDZIE MAM WIFI BĄDŹ NIE MAM WENY? ALBO MOŻE SPRÓBUJ SOBIE MILION POSTÓW ZROBIĆ KIEDY NIE MASZ LAPTOPA BĄDŹ ZRÓB TO KILKA DNI PRZED, KIEDY WYCHODZISZ NA DWÓR, BO NIEDŁUGO SZKOŁA. A JAK MYŚLISZ, MAM MIEĆ SAME PAŁY BĄDŹ NIE ZDAĆ W SZKOLE MUZYCZNEJ TYLKO DLA JAKIEGOŚ BLOGA, GDZIE JESTEM TYLKO REDAKTORKĄ? NO BO CO, KIEDYŚ TO TYLKO JA PISAŁAM POSTY, A TERAZ WSZYSTKO NA MNIE, TAK? JUŻ WYJECHAĆ NIE MOGĘ, BO "ODESZŁAM"? NO JAPIERDOLE...

      Usuń
    5. I bigos. Jeszcze oprócz Osoby Z Pomysłem, przydałaby się osoba Do Rozładowania Zamieszania, bo bez obrazy, ale widzę, że każdy ma tutaj inną opinię.

      Usuń
  10. Dla mnie Kathej to ty tu jesteś właścicielem bloga ty jesteś tutaj ogarnięta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja? :) Ja chyba dla Was nie istnieję. -,-

      Usuń
    2. Hania czemu musisz sie wtrącać do każdego komętarza w którym nie ma ciebie ? Zazdrosna ?

      Usuń
  11. P.S. Gdybym ja napisała ten post, udając Abieskę, wiem, że też byście poparli. Poparlibyście w tej kwestii każdego, jednak nie zależy to od nas.

    OdpowiedzUsuń
  12. MOIM zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie, jeśli Abi będzie chciała odejść, by nie usuwała bloga, ale zorganizowała ankietę na temat, kto powinien zostać głównym redaktorem, czyli rozważnym właścicielem. Tak jak Kuba napisał w najnowszym poście, należałoby wtedy zmienić trochę nazwę bloga, bo dlaczego Abieska bez Abieski :0
    Co do konkursu na redaktora też jak najbardziej popieram, przydałoby się z jakieś nowe 2-3 osoby. To jeden z popularniejszych, ale najlepszy blog o MSP. Pomyśl, Abi czy chcemy to zakończyć.
    Nie chcę nikogo urazić,
    vajletboregard,
    #wszystkichredaktorów - nators <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Jeśli Abi naprawdę będzie musiała odejść niech zrobi ankietę kto bloga ma "przejąć".
      ~Katheja

      Usuń
  13. JA BYM NIE PRZEJĘŁA XDD
    ~LEJDI DŻENDI HANIADŻ

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz racje kathejo.kathejonators

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!