niedziela, 26 października 2014

Umarłam.

 Wróciłam, by obalić pewien mit. Tak, ja żyję i czuję się prostsza. Dlaczego prostsza? Ponieważ 4 tygodnie przebywałam w ośrodku na rehabilitacji, która miała za zadanie poprawić mój obecny stan kręgosłupa. Wszakże moje plecy nie wyglądają jak literka "S", ale jednak posiadam małe wady postawy, czyli skoliozę (lekką, nie wiem ile mam dokładnie stopni), kifozę (plecy okrągłe - łopatki mi wystają) i tyłostopię (gdy chodzę, pięty lekko idą mi do środka).
 Oczywiście moja nieobecność spowodowała to, że teraz mam bardzo dużo zaległości w szkole. Na przykład jutro mam 8 godzin lekcyjnych, z czego dwie to zajęcia wyrównawcze, na które muszę przyjść, by nadrobić materiał. Pani od polskiego dała mi dwa dni na nauczenie się dzieła Słowackiego, pt. "Testament mój". Trudny i długi utwór. Cóż, od jakiegoś roku chodzę do klasy polonistycznej, ale to nie czyni ze mnie jakiegoś kujona, która zapamięta w 2 dni wiersz, który składa się z 10 zwrotek bez rymów o dość smętnym, przygnębiającym klimacie. Muszę go jeszcze recytować na 8 godzinie lekcyjnej. Dość trudne zadanie.
 Cóż, wytrzymaliście ponad 4 tygodnie beze mnie i musicie wytrzymać jeszcze więcej. Czeka mnie nieubłagana ilość testów, notatek do przepisania i ćwiczeń do odrobienia. Jeszcze muszę to połączyć z moimi aktualnymi tematami w szkole. Jednym słowem - masakra.
 Zauważyłam, że został dodany grafik. Posty konkretnego autora są publikowane w konkretnym dniu. Czy to mnie cieszy? Nie. Nienawidzę grafików. Może inni redaktorzy mają w określone dni czas, ale ja go mam sporadycznie. Mogę mieć bardzo mało lekcji, ale strasznie dużo przygotowań do testów i innych rzeczy. To jest denerwujące. Z tego powodu nie przepadam za grafikami. Cóż, ale jeżeli innym redaktorom odpowiada ta zmiana, to się dostosuję, no przynajmniej spróbuję. Wtedy kiedy będę miała czas, to będę pisać notki, ale nie będę ich publikować - poczekam do dnia, w którym przypada moja działalność.
 Chciałabym również powitać nowe osoby w naszej obsadzie. Przez 4 tygodnie nie interesowałam się tym, co dzieję się na blogu i teraz jestem po prostu zagubiona. Nie mam pojęcia kiedy nowi redaktorzy zostali dodani. Bardzo Was przepraszam za to moje roztrzepanie.
 Kiedy znajdę czas na bloga? Nie mam pojęcia. Poza nadrabianiem materiału muszę nadal trzymać mój kręgosłup w dobrej formie. Nadal muszę wykonywać ćwiczenia. Muszę na to dziennie przekazać min. godzinę.
 Ehhh, to chyba tyle. Wybaczcie, ale "Testament mój" czeka. Jak tak dalej pójdzie, to chyba nawet napiszę własny i niedługo będę leżeć w trumnie. Pa.




15 komentarzy:

  1. No cóż, szczerze? To mnie zaskoczyłaś. Myślałam że już nic nie napiszesz, a jeśli już to to, że usuwasz blog.
    Ale cieszę się :)
    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co Abieska miałaby usuwać bloga?

      Usuń
    2. Sama nie wiem :P Tak jakoś mi się skojarzyło o.O
      ~kami273!, niezalogowana xD

      Usuń
  2. Cieszę się, że z twoim kręgosłupem jest już lepiej i życzę powodzenia w nauce!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że szybko wrócisz na bloga i, że z twoim kręgosłupem będzie wszystko OK. Życzę powodzenia w nauce i w ogóle żebyś nie pisała testamentu :p
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisuje sie do komentarza Zue, wszystkiego dobrego i powodzenia w szkole! :)
      ~Inde

      Usuń
  4. Też na takie coś będę jechać ;c
    Byłaś w Czarnieckiej Górze ???
    #vajlet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Ja przebywałam w Konstancinie-Jeziorna. [nie ogarniam jak to się odmienia]

      Usuń
  5. Abi! ♥
    Wiem co czujesz, ja miałam to co ty rok temu, gdy byłam chora prawie dwa miesiące. MASAKRA
    Musiałam przepisywać dwa zeszyty (32 k) z Polaka, a co dopiero inne przedmioty. Horror. Życzę szybkiego opanowania "Testamentu" i nadrobienia zaległości w szkole. Mam nadzieję, że dasz radę.
    No ba, oczywiście, że dasz!
    cynia3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dobrze, że z twoim kręgosłupem jest już OK. Życzę Ci powodzenia w nauce, żebyś nadrobiła zaległości i nauczyła się tego wierszyka c;
    Jak narazie nie zpisuj testamentu, nie potrzebny Ci on jeszcze xD

    Posdr

    stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w tych wszystkich testach, sprawdzianach itp.. :) Nie spisuj testamentu, bo będziesz jeszcze długooo żyła. c:

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież grafik jest zawieszony (CHYBA)... Jak dobrze, że już prawie wyzdrowiałaś ♥ Mam nadzieję, że nadrobić zaległości ♥ Powodzenia w nauce ♥
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  9. To dobrze, że z kręgosłupem jest lepiej.
    Powodzenia z Testamentem, ale nie tym osobistym. Życzę żebyś na dobre wyzdrowiała i nadrobiła zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Abi!
    Kochanie nasze! <333 XD
    Powodzenia z wierszem.
    Nie spisuj testamentu noooo. :c
    Pozdrawiam ;*
    ~Jusi której nikt nie zna

    OdpowiedzUsuń
  11. Inni redaktorzy mają też dużo zajęć i nauki a i tak piszą...

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!