niedziela, 26 października 2014

Wyniki Trójboju!

Heloł!
Dzisiaj przychodzę do Was z wynikami trójboju!
Jak wspominałam, zgłosiły się 3 osoby... Ok, nie marudzę; zawsze coś.
Przypomnę kategorie:
  • Ogólna
  • Najlepszy look
  • Najlepszy artbook
  • Najlepsze logo
No, tyle.
Nagrody? Możecie je sprawdzić w poście, w którym zapowiadałam konkurs, a tymczasem zaczynajmy!

Najlepszy look

Dobra, na początek... Takie look'i napłynęły do mnie:


Śliczne ♥
Pierwszy należy do szarej laski roku, drugi - Do Czarnej Zuellas, a ostatni wyszedł spod rąk kasi3348.
Długo się zastanawiałam, ale w końcu uznałam, że do tematu najbardziej pasuje look...
szarej laski roku!
Look jest uroczy, ale na pewno nie będzie w nim zimno, urzekł mnie swoją prostotą, i wszystko pasuje do siebie! Gratuluję!
Drugie miejsce zaś zajmuje Kasia3348! Jej look jest utrzymany w barwach jesieni; ubrania pasują... Gratuluję drugiego miejsca! :)
Trzecie zajmuje Czarna Zuellas. Look nie był do końca dobrany kolorami, ale i tak jest bardzo ładny! ;)

Najlepszy artbook

Takie arty przyszło mi oceniać:



 
Pierwszy należy do kasi3348, drugi do szarej laski roku, trzeci do Czarnej Zuellas.
Miałam problem, bo są podobne, aczkolwiek różnią się.
Jednak oto wyniki:
Na pierwszym miejscu znowu szara laska roku! Art był najciekawszy.
Drugie tym razem zajmuje Czarna Zuellas, trzecie - Kasia3348.
Gratuluję wyniku!

Najlepsze logo

Oto loga:



 
Tutaj znowu problem.
Wygrałaby znowu szara laska roku, ale nie dała swojej nazwy - tak samo Zuellas.
Dlatego tę kategorię wygrywa Kasia3348, która stworzyła przepiękne logo!
Drugie zajmuje Czarna Zuellas, za pomysłowość, a tym razem trzecie szara laska roku. Gratuluję :)

ZWYCIĘZCY TRÓJBOJU

Jaką kierowałam się zasadą?
Liczyłam, kto ma najmniej punktów...
szara laska roku = 1 + 1 + 3 = 5
Czarna Zuellas = 3 + 2 + 2 = 7
kasia3348 = 1 + 2 + 3 = 6
Więc, oto wyniki! 

MIEJSCE I - SZARA LASKA ROKU
MIEJSCE II - KASIA3348
MIEJSCE III - CZARNA ZUELLAS

Gratuluję Wam, dziewczyny!
Nagrody rozdam najszybciej jak będę mogła.

Dzisiaj, to na tyle.
Jutro albo kiedy dorwę komputer, zrobię dla Was posta z Halloweenowymi lookami, twarzami itd. Co wy na to?

Do następnego posta! ♥

33 komentarze:

  1. Wszystko od Zue było naj... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież konkurs miał być do 23 listopada!
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Listopada? To się pomyliłam; miałam na myśli październik.
      ~ Kathey

      Usuń
  3. Wowowowo dziękuję za 3 miejsce :33 Gratuluję, dziewczyny, wasze looki, artbooki i loga były cudne!
    ~Zue
    Ps. Co było nagrodą dla 3-ego miejsca? Jak prezenty z l.ż. to nie wiem, kiedy będę mogła uzupełnić.

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie :c a ja chciałam się zgłosić .... Było napisane że do listopada ..
    #vajletboregard

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :cc Też chciałam się zgłosić ale w październiku nie miałam czasu i możliwości xdd.
      Jakbym ja miała oceniać, to w looku i Artbooku bym wybrała kasię, w logo Zue :33 Gratki miejsc i wygranej! :)
      ~Inde

      Usuń
  5. czarna powinna wygrać

    OdpowiedzUsuń
  6. To bardzo sprwwiedliwe że było do listopada a ty ogłosiłas wyniki w pazdzierniku :) A nie pomyslalas ze ktos moze chce sue jeszcze zglosic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie? post sie czyta zanim sie go doda lol

      Usuń
    2. Nierozumiem o co ci chodzi tzw."anonimie". Jest wyraznie napisane LISTOPADA a wyniki byly w pazdzierniku,

      Usuń
    3. Agata, zawsze musisz być opryskliwa?

      Usuń
    4. Nie jestem. Ok, ogłosze w szkole że od dzisiaj mówienie prawdy to jest opryskliwosc./niezalogowana agata

      Usuń
  7. Popieram Agate i tez mysle ze Czarna była najlepsza szczegolnie look

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrałam!!!!! Dziękuję!

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Zue-naj konkurs miał byc do listopada...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pf, pisałaś, że do listopada Kathejo. :c
    A ja chciałam w piątek wysłać zgłoszenie... :<
    Gratuluję dziewczyny!
    Spisałyście się na medal! *-*
    Pozdrawiam ;*
    ~ Jusia której nikt nie kojarzy. :"c

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję wam za pozytywną ocenę mojej pracy! :33
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurna. Zawsze mylę październik z listopadem.
    Ok, przedłużę konkurs, tu dam po nagrodzie. Termin - 5 LISTOPADA.
    ~ Kathey

    OdpowiedzUsuń
  13. Agata. Że tak powiem odwal się :) Zosia powiedziała że się pomyliła. Ty zawsze musisz być taka okropna? Kathey mówiła żebyś cie brali udział. Nikt prawie nie wziął a teraz jak tobie się zachciało to hejty lecą bo do tej poy łaskawie się nie zgłosiłaś. Potrafisz zdenerwować ;_; Hah. Hejty polecą na mnie. Trudno. /Agnes331 nie zalogowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zachcialo mi sie teraz bo mialam zamiar zglosic sie w czwartek. I to kiz dlugo. Okropna? Prawdomowna, kochanie, prawdomowna.

      Usuń
  14. Pory* /Sory bo pisze na telefonie ~Agnes331

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsza szara laska roku, potem kasia, a potem zue. Więc wszystko tak, jak powinno być :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 równe dni nie ma posta. Ten blog się pogrąża ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. Echhh... Kiedyś wasz blog się przyjemnie czytało, a teraz to dno. Blog schodzi na psy. Polecam "zatrudnienie" wcześniejszych redaktorów, bo np. Hanka ciekawych postów nie robi. Piszą tu tylko Laniacz i Kathey... Dno...

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie ma dawnych redaktorów :( Moim zdaniem teraz najlepiej piszą Lanaq, Kathey, Kuba i Abieska oraz Inde. Styl pisania Mysiaax i Hani nie przypadł mi do gustu. Pamiętam kiedy na blogu była jeszcze Muff i Invida. To nie to samo co kiedy. Szczerze to wolałem kiedy było 4-6 postów dziennie niż kiedy w ogóle nie ma. Teraz jest zaledwie 1 post na niecałe 3 dni! Blog się pogrąża...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  19. A look szarej laski looku był stąd: http://kreatywne-msp.blogspot.com/search/label/Looki%20-%20Zuza -_-

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!