poniedziałek, 24 listopada 2014

Moje inspiracje na święta.

Hello! ;3
Co tam u Was? U mnie nieźle. No, nie licząc tego, że jestem chora. Szczegół. Przynajmniej mam duuuużo czasu na pisanie. :D Tak jak obiecywałam, dzisiaj zrobię look'a look'i. Chyba nie macie nic przeciwko? Motywy będą różne. Jedne zimowe, drugie świąteczne. Tak, dawka pomysłów na święta. Od razu mówię, że nie dodam kolorystyki, tak jak ostatnio.

1. Santa Claus. (święty Mikołaj)


Kocham. ♥ Uważam, że wyglądam tu serio, podobnie do św. Mikołaja. I ten kolor czerwieni. W końcu znalazłam. Szukałam chyba z godzinę. Z sukienką również się natrudziłam. Bardzo, bardzo, bardzo. Ah, w końcu desperacko wpisałam w wyszukiwarkę znajomych "święta", żeby znaleźć osobę, która ją ma. XD Cóż, jednak znalazłam i to się liczy. Poza tym #Hanka #Taka #Niekontrowersyjna. No, teraz zrozumiałam, że ta cała kontrowersja na nic, żeby wyglądać OK. Skład stroju: (look można kupić je u mnie w szafie).

2. Blue & hot. (niebiesko i gorąco)


Biel i niebieski, super kolory na święta! Moim zdaniem te kolory przypominają śnieg i w ogóle. Nietypowe jakieś te połączenie. Nie kojarzę znikąd. Źle nie jest, prawda? Ale również bez kontrowersji, dlatego go lubię. Zastosowałam tu 2 motywy świąteczne, czapkę i sweter. (tak bardzo cieplutko) Chętnie ubrałabym się tak w zimowy dzień. I jeszcze kakao. Oh, marzenie. Polecam przed świętami. Nie oznacza jeszcze świąt, ale zimę tak. Skład stroju: (look można kupić u mnie) Tak, kocham go.

3. Firewoman. (kobieta ogień)


Co? CO?! Sukienka ognista, tak, ten cenny unikat w sklepie! Wow, pamiętam, jak wszyscy o nią walczyli, a tu taki bonus. Pewnie na święta. Hmm... moderatorzy mogą ją wycofać, więc polecam zakup. Kosztuje aż 2.500 sc, ale co tam. A co do look'a: mi się podoba. Jest w miarę, nieprawdaż? Jestem ruda, eh. Mimo to, mi się chyba niezły. Tak jak poprzednie można kupić u mnie.

Podsumowując, pisząc tą notkę chciałam po prostu dorzucić moje propozycje na święta do pomysłów Kath, żeby było ich więcej, żebyście mogli się zainspirować, czy coś takiego.
Pozdrawiam,

PS: Kocham te logo. ♥

21 komentarzy:

  1. Fajne look`i. Mam tą ognistą sukienke^-^
    ~ 17wow17

    OdpowiedzUsuń
  2. Piengne (błąd spec.) looki! Kupię look z ognistą sukienką <33333 Boskiiiii

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne looki! Podoba mi się najbardziej ten drugi :3 A ten trzeci trochę mi nie przypomina świąt, sorki :C Mimo to jest super, każdy jest super pod względem .. Całości? XD
    Pozdrawiam!
    ~Zue, Lanelyeers.

    OdpowiedzUsuń
  4. Looki ładna, tylko w tym pierwszym nie pasuje mi ta opaska z napisem MSP. Reszta jest boska c: Bardzo mi się te looki, jak już wspomniałam, podpbają. Ognistej sukienki nie mam i nie wiem czy ją kupić, bo teraz niektórzy mają ich nawet po 10 w szafie. Jeszcze się zastanowie c:
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te look'i, choć ostatni nie kojarzy mi się ze świętami. :)


    ~monia(000)
    /PatQa
    /LittleTynia

    OdpowiedzUsuń
  6. Looki mi średnio podobają *-*
    W pierwszym looku nie podobają mi się opaska MSP i buty (podeszwa powinna być biała) Włosy są cudne, tak samo kolczyki, za to ta sukienka. Nie podoba mi się. Średnio. 7/10
    W drugim looku nie podobają mi się leginsy. Look jest OK. 8,5/10
    Trzeci look jest boski! Wszystko ze sobą współgra. Ta ognista sukienka. IDEAŁ. Smuci mnie tylko ta cena... U chłopaków są ogniste włosy za 2200 SC! Ja wstawiłem 2 sztuki tych ognistych włosów na listę życzeń, a pewna MS mi je kupiła o.O Wydała na mnie aż 4400 SC! Ogólnie ten look jest cudny! 10/10
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  7. cieplo po angielsku to worm, a hot to goraco

    taki szczegol na pozionie VI kl XDD

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta, właśnie pan od angielskiego mi uwagę zwrócił. XDD
      Hanka :*

      Usuń
    2. A tak na przyszłość WORM to jest robak. WARM to jest ciepły. ;)

      Usuń
  8. jessy jaki pokemon, co ta ,,hanga''. Aha i milka, ale nasza KRULOFFA nie chodzi do 6 kl tylko do 5 :)Looki przydkie, jak zwykle. 3 : wcale nis swiateczny i taki....zwykly. 2: blad jezykowy w tytule, na zime getry? 1: OPASKA I BUTY KONIETO, OPASKA I BUTY!!!
    Postaraj sie troche bardziej....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu kruloffa? O.O Co ja Ci zrobiłam? O.O Wiem, 3 jest nieświąteczny. O.O Napisałam, że motywy będą różne. O.O Starałam się. o,o :(

      Usuń
    2. Hanka ten Anonimowy mówi nie prawdę :) Tw look'i są piękne


      /Aleksa

      Usuń
  9. Piękne looki! Zapraszam do siebie: czekoladowemspizuzia-fruzia.blogspot.com

    ~lilalila2005

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej, zobaczcie na zakładkę "Oto my"! Kuba się usunął! :o
    Hanka :o :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano :o I nic burak nie powiedział ;o Gr. Zróbcie konkurs :p

      Usuń
    2. Może wrócicie z Maliną i Zue? :P Na stałę najlepiej :DD Prosimy!
      ~IzQaaax3

      Usuń
  11. Ok, teraz ode mnie trochę informacji.
    Tak, nie było mnie.
    Środa - nauka - MASAKRA. ;_;
    Czw, pt - brak internetu. ;_;
    Stąd braki w postach,
    przepraszam. :c

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!