wtorek, 25 listopada 2014

Informejszyn

Hejson!
Tu Julson. Z informacją.
Bardzo, bardzo Was przepraszam za brak TT w miniony weekend. Na komputerze siedzę ostatnio mało, poza tym nie mam za bardzo na to czasu, bo... Czytam. Tak, czytam. Postanowiłam przeczytać wszystkie części "Ani z Zielonego Wzgórza" do 15 grudnia, poza tym pożyczyłam dzisiaj od księdza świetną książkę o kobiecie więzionej podczas wojny w obozie koncetracyjnym Ravensbruck, po ksiazke jest spora kolejka innych dziewczyn więc mam zamiar przeczytać ją do piątku. Książka jest chuda, ok. 200 stron więc na pewno dam radę.
To jednak nie koniec. Na matematyce mamy nowy dział, czyli moja "kochana" algebra, której wprost nienawidzę, w tamtym roku upłakałam się przez nią co niemiara. Już pisaliśmy kartkówkę na której całkiem się wyłożyłam, mam nadzieję, że chyba trójka będzie, bo ja tam  będę ryczeć jak dostanę dwóję.
Dlatego też posty będą rzadziej, na tygodniu raczej posta nie będzie, za to TT będzie normalnie i DŚ (tak, właśnie ta seria wygrała, analizę ankiety podam jak będę na kompie), które normalnie jest w sobotę, będzie na tygodniu. Taki układ będzie aż do odwołania.
WYBACZYCIE? XD
~Inde, Tost, Julson, który pisze z telefonu i nie ma loga :c

11 komentarzy:

  1. Zdarza síę, rozumiem. Nie ma to jak o 4:30 noł lajfić na telku. D:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ograniczonego, na kompie zamula jak szalony, a na telu da sie przeżyć, blogi wchodzą ;) tylko grafia nie wchodzi. T^T

      Usuń
  2. No cóż, Julson, każdy ma takie dni naukowe XDDDDDDD
    Ja też postanowiłam przeczytać każdą część Ani. Jestem na Wymarzony Dom Ani. Jak nazywa się ta książka o kobiecie w obozie koncentracyjnym? :) Jak podawalas, to ja slepa xd
    Pozdro!
    ~Zue

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ksiazka nazywa sie "I boje sie snow". Wymarzony Dom Ani ma taka sliczna okladke :c Lubie te czesc bo Gil i Ania biora slub <3. W sumie to lubie wszystkie czesci xD
      ~Inde
      PS Gilbert jest super.

      Usuń
    2. Ja już przeczytałam wszystkie części. Chyba ogólnie z wszystkich bohaterów, którzy się tu pojawili najbardziej lubie Priscillę.

      Usuń
    3. Ja teraz czytam Wymarzony Dom! Wy trolle :)!
      Współczuję Ci z matmą :C. Paskudny przedmiot.

      Usuń
    4. Ja najbardziej lubię pannę Lawendę, Gilberta, Dianę, Priscillę i Kornelię (taa, z każdej książki wybieram zawsze pięciu ulubionych bohaterów, ale jakbym miała wybrać jedną, to chyba byłby to Gil albo Lawenda) :). Również przeczytałam wszystkie części ;]
      ~Inde

      Usuń
  3. Ania z zielonego wzgórza to suupeer książka c: Ja już przeczytałam wszystkie części :) A ten Gilbert i Ania to będą mnieć ślub ♥

    Też pisze z telefonu ^-^

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję z matmą.

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czytam Anię, super książka. c:
    ~Jikazuki

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!