środa, 26 listopada 2014

Wyniki konkursu i pokazanie prac

Fe, za dużo plusików.

Szybko.
A więc, witam wszystkich serdecznie, bez informacji, im (in...) informacje będą później.

WYNIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKI!

Najpierw pokażę loga, opiszę je, a co, a potem wybiorę zwycięzcę (na żywca, heh).

Pierwsze logo jest od Wariatkaaa=) :
Oki, piszę to drugi raz, bo robienie na dwa e-maile nie wyszło. Hmm, ciekawe. Niestety, wycinane sposobem z pizapa. Jest też literówka w "belive"... no i napis tapeciarnia :/
Pomysł - 10/10
Wykonanie - 6/10
Razem - 16 PUNKTÓW

Następne logo od Diany616:
Chyba jedyne w takim stylu. Jesienne, wszystko spoko, tylko takie... widzę, że się napracowałaś, ale wiesz...
Pomysł - 8/10
Wykonanie - 5/10
Razem - 13 PUNKTÓW

Trzecie logo od Independent Girl:
Julsonie, wiesz, że kiedyś robiłam komuś logo z takim tłem? XD
Szczerze? Wszystkie loga robisz podobne, czegoś mi w nich brak, takiej oryginalności. Ale ładne jest, nie powiem!

Pomysł - 6/10
Wykonanie - 10/10
Razem - 16 PUNKTÓW

Potem logo od oliwia0000000:

Oo, pierwsze z takich. Widzę, że pracowałaś trochę nad tym. Wszystko mi się podoba oprócz czcionek napisów i tego zapisu nutowego. Pomysł dość znany, średni.

Pomysł - 6/10
Wykonanie - 8/10
Razem - 14 PUNKTÓW

Następne logo od Klaudia_17:

Omg, rzygajmy tenczo <3
Pomysł klasyczny, ogółem kocham proste, nie napchane loga. Trochę kolor tła nie pasuje, NIEWAŻNE.
Pomysł - 9/10 (heh, laniacz by tu coś dodał...)
Wykonanie - 7/10 (fajnie, ale tak jakoś ZA PROSTO NO)
Razem - 16 PUNKTÓW

Następne od szara laska roku:
Wiem, że wszyscy napiszą, że proste itd. Ale WRESZCIE ktoś napisał poprawnie BADUMTSS, tak przez T. Ogółem nie podoba mi się tylko czcionka napisów, serio. NO i trochę tło.
Pomysł - 10/10
Wykonanie - 8/10 (Czcionka, tło, mogłaś coś dodać)
Razem - 18 PUNKTÓW

Któreś tam logo od Xczarna89:
Gdybyś zmieniła całą MS i napis, wygrałabyś. Tak to wszystko niszczy, wszystko.
Pomysł - 9/10
Wykonanie - 7/10
Razem - 16 PUNKTÓW

Logo od sizi liz:
Przepraszam za jakoś, ale normalnie jest ładne. Hmm, widzę, że trochę jesteś nowa w świecie obrazków internetowych. Zmieniłabym napis, i tło. I ramkę!
Pomysł - 8/10
Wykonanie - 5/10
Razem - 13 PUNKTÓW

Teraz logo od nie wiem kogo, osoba niech się podpisze pod postem:
Strasznie podobne do loga szarej laski roku. Nienawidzę tej czcionki. Pomysł super, wykonanie gorsze.
Pomysł - 9/10
Wykonanie - 5/10
Razem - 14 PUNKTÓW

Dalej logo od Jula15love
Kocham, uwielbiam...
Boże, cudne wykonanie *w* Czcionki mi się nie podobają, mniejsza.
Pomysł - 8/10
Wykonanie - 10/10 (Naciągnęłam trochę, bo pasują!)
Razem - 18 PUNKTÓW

Przedostatnie logo od Czarna Zuellas:
Eh. Pomysł ciekawy, wykonanie najsłabsze.
Pomysł - 8/10
Wykonanie - 3/10, sorki.
Razem - 11 PUNKTÓW

I ostatnie od angela nat (pozwoliłam sobie wybrać najlepsze):
Cuudo.
Pomysł zajebisty, w wykonaniu tylko oczy na bok, tak to ŚLICZNE. Wszystko dopracowane...
Pozostałe dwa loga też były cudne, lecz to mnie najbardziej ucieszyło.
Pomysł - 10/10
Wykonanie - 9/10
Razem - 19 PUNKTÓW

Jak już tak oceniłam, to wyniki!





































1 MIEJSCE - ANGELA NAT
2 MIEJSCE - JULA15LOVE (Szara miała tyle samo punktów, lecz uznałam, że to było lepsze)
3 MIEJSCE - KLAUDIA_17

Ale halo, skąd 3 miejsce? Otóż MI bardziej przypadło do gustu logo Klaudii, nie szarej. Oczywiście, pod względem punktów kilka osób ją wyprzedzało, w tym Szara laska roku, ale naprawdę, to logo mi się spodobało.
Nagrody rozdam do końca tego roku.

YAY! 
Następny post informacyjny + z nową, POUCZAJĄCĄ serią.

Badumtss,

Pierwsze logo od Angeli, równie piękne.
Hihi, trochę za duża kropka.

19 komentarzy:

  1. Hah, wiem Laniacz, wszystkie moje loga są podobne, ale nie jestem w nich jeszcze jakaś supi chrupi dobra. "Badumss" bez T napisałam celowo, bo wiem, że właśnie takiego sformułowania używałaś, a logo robiłam wcześniej, niż ty napisałaś pierwszy "Badumtss" z T (rozumiesz coś z tego? O_o). Najbardziej podoba mi się logo od Juli15love, śliczne :3 Przepraszam, ale logo Klaudii mi się nie podoba, jakieś takie proste bardzo.
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne loga. Najbardziej podoba mi się Julii15love, później anegli nat. Wszystkie są ładne, ale te najładniejsze *-*
    Miałam robić logo, ale jakoś czasu nie było. Poza tym byłoby najgorzesz xD
    Posdr
    ~Kasia
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  3. WYGRALAM ZYCIE 3 MIEJSCE O.O Lanaq. bardzo ci dziekuje. I przepraszam ze takir proste nie mialam pomyslu.

    Dziekuje <3

    Klaudia_17

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dzięki dzięki! Jeeeeeej! Alem siem jaram! Ale ogar. Jeszcze raz dziękuję że mnie wybrałaś. <3
    ~ angela nat
    ~ laniaczonators

    OdpowiedzUsuń
  5. A ty to niby święta , i twoja czcionka jest taka super?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Codziennie utwierdzam się w przekonaniu, że anonimów powinno się usunąć.
      ~Inde

      Usuń
    2. Ne mam swojej czcionki, estetyka się kłania. Dobranie czcionki to posiadanie estetyki. Pani w szkole nie była?

      Usuń
  6. Gratuluję zwyciężczyniom. Bardzo ładne logo jest angeli nat.
    Szczerze mówiąc, zrobiło mi się przykro jak dodalas to "eh".. Wygląda na to, że podobają ci się tylko loga profesjonalne itp. Przepraszam, że to napisałam, ale to moje zdanie.
    Skoro uważasz, że musimy jeszcze pocwiczyc, rusz, za przeproszeniem, dupe i zrób jakiś poradnik jak "perfekcyjnie wycinać" i tak dalej.
    I nie, nie piszę tego, bo nie wygrałam. To tylko konkurs, wkońcu. Proszę cię, zrób ten cholerny poradnik.
    Dzięki.
    ~Zue.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Wiktoria, Laniaczu, czy jak tam do ciebie mówić, AutorkoPosta. Uzasadnij czasem, czemu nie podobają ci się niektóre wykonania. Np. Za dużo białego tła itp. Dzięki.
      ~Wiesz Kto.

      Usuń
    2. O, bardzo dobry pomysł na posta. Dziękuję

      Usuń
  7. Super loga! Najbardziej podoba mi się to, które zrobiła Jula15love.
    Logo od nie wiadomo kogo też bardzo ładne.

    ~monia(000)
    /PatQa
    /LittleTynia

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za 16 punktów ! :)
    Eh...Ja nie ogarniam robienia w sumo paint a gdy ściągam gimpa coś mi nie wychodzi więc w pizapie robię. Z tym ''Belive'' Ogarnęłam po wysłaniu loga. Lel. xd
    Wariatkaaa=) / Sandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Logo, które Tb się podoba(czyli to AngeliNat) według mnie jest zbyt proste. Nie lubię takich lóg, ale to Tw decyzja. Masz inny gust. ccc;;;

    ~+.+ OMG JA (TO NIE NICK) - (TO TEŻ NIE)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za dobrą ocenę (Ocenę XD) ;) Wszystkie logo śliczne <333333333, ale to angeli nat BOSKIE!!!!!!!!!!!!!

    /szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękować baidzio za oczene *-* Pokazałaś mi jakie błędy popełniam. Zmienię to i jak kiedyś będzie taki konkurs to napewno wystartuje i zrobie bez błędów ! :) P.S Wszystkie Loga są boskie *-*

    ~oliwia0000000

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje ♥♥♥♥ -Jula15love

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!