środa, 26 listopada 2014

Analiza ankiety + Skąd się wziął mój nick?

Hejson!
Przychodzę do Was z wynikami ankiety, którą zrobiłam przy notce eksperymentalnej z serii "Dookoła Świata"! Oto wyniki:


W ankiecie wzięło udział 70 osób! Wow, nie spodziewałam się takiego rezultatu. Jak sami widzicie na wykresie, ok. 40 ankietowanych było za DŚ, a ok. 30 - za TW.
Tak więc...

Niniejszym ogłaszam, iż wygraną kategorią jest...
DOOKOŁA ŚWIATA!

Od następnego tygodnia formalnie wejdą w życie notki z DŚ.

To pierwsza część posta. Teraz, jak już pewnie zauważyliście z tytułu, wyjaśnię, jak to było z moim nickiem.

Independence - bo tak miało się nazywać moje konto, gdyby niefortunnie nazwa nie była zajęta - to nazwa jednej z rakiet, która wyleciała w Kosmos z misją ratowania Ziemi przed asteroidą w jednym z moich ulubionych filmów - Armagedon. Od pewnego czasu wszystkie moje konta na różnych portalach miały taki nick. Po angielsku słowo to oznacza "niepodległość", więc znaczenie też fajne. No ale cóż, było to lipcowe popołudnie, a ja szukałam jakiegoś inteligentnego nicku NIE-Z-LICZBAMI, bo moje kochane Independence było zajęte. Główkowałam i wpadłam na Independent Girl - niepodległa, niezależna dziewczyna. Lel. Teraz zmieniłabym mój nick na inny, ale co się stało to się nie odstanie.
Gorąco zachęcam do obejrzenia filmu "Armagedon" :)

A skąd się wzięła ksywka "Tost"?
Herba pamięta te czasy. Siedziałyśmy sobie na blogu Jes, pisałyśmy na czacie i... Zdałam sobie sprawę, że wszyscy mają jakąs ksywkę "jedzeniową", wszyscy oprócz mnie. A że akurat miałam ochotę na tosty, to wpadłam na "Tosta". I tak jest już przez kilka miesięcy XD.
POZDRAWIAM SZYJĘ, JES, HERBĘ, BUKĘ, OHANĘ, KELKĘ I WSZYSTKIE INNE DZIEWCZYNY Z TAMTEGO CZATU :)

Znowu mega długa notka ;-;


13 komentarzy:

  1. Super, liczyłam że tą seria wygra :3
    Hehehe, ja nie mam takiej 'historii' z moim nickiem. Mój jest taki zwyczajny... Też chciałabym go zmienić ;-;
    A skoro lubisz (chyba) filmy z ratowaniem świata czy cóż takiego, nie wiem jak to nazwać xD to polecam ci i to bardzo film "Gra Endera" *O* Jeśli oczywiście nie oglądałaś c: Tam też jest o ratowaniu świata, ale nie tylko :D
    A poza tym Asa Butterfield (pozdro dla tych, którzy w ogóle widzą kto to jest xD) jest jak dla mnie śliczny *OOO*
    Kurde, napisałam więcej o filmie niż i poście O.o
    Ale polecam ci go :3

    ~kami273!
    Chociaż w sumie mogę być Enderem xD Tak, wiem że to bardziej dla chłopaka, ale co tam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Ostatnio właśnie zastanawiałam się nad Tw nickiem. On jest taki niezwykły!

    ~monia(000)
    /PatQa
    /LittleTynia

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie masz bardzo ładny nick. Independence.. Wow. Ja chętnie bym swój zmieniła, bo jest denny. Eh.
    Cieszę się, że seria DŚ wygrała. Następny kraj - Włochy. Już pisałam, w sumie, ale cśi.
    Pozdrawiam.
    ~Zue.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooo.Taka nazwa, Inde piszesz coraz dłuższe notki!( nie że się użalam) XD W ogóle ze mną nie piszesz. Weź kobieto ogar.Ja do Ciebie piszę a ty nic, nic.Napisz coś do mnie bo ja smutno mi.eeeee tak miało być smutno. ~Rosse Boom. ~NikiXDLel poprostu Niki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo mi msp muli i praktycznie z nikim nie pisze xD. Poza tym mam malutki kryzysik i wszystkiego mi sie odechciewa, najchetniej to bym siedziala caly dzien pod kocykiem z ksiazka i butelka wody xD Ale obiecuje poprawe c:
      ~Tost

      Usuń
  5. Ja głosowałam na TW, ale DŚ też jest spoko ;) Twój login jest taki hmmm... dorosły. Rok temu byłam mega głupia XD Żeby wymyśleć nick 'szara laska roku' trzeba być totalnie głupim!

    /szara laska roku, która chętnie zmieniłaby swój login

    OdpowiedzUsuń
  6. Hahahahaha ahh te czasy. Wymyślanie dla Jess nazwy fandomu. Przekaże Ohanie. :33
    ~HerbatkaKochającaTosta

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialo byc Jesters, w koncu Dywany... xD A ja sie dalej trzymam Tosteliebers xD
    ~TozdSzonaHerby

    OdpowiedzUsuń
  8. #wow, ja bym chciala miec nick Independent Girl, bo KisieleeeQ takie nudne. xD A tak btw. to jadłam dziś na śniadanie tosty z dżemem truskaffkowym. ;33

    Hyhy, a teraz czas na reklame, zapraszam na konkurs na moim blogu itp itd -> http://kisieleeeq-i-msp.blogspot.com/2014/11/konkurs-czemu-nie-kslq.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sie wlasnie bardzo podoba Twoj nick, Kathey tez jest super ^^ Jakbym teraz miala sobie robic nick, to z dostepnych bylby to albo
      Slughorn (przynajmniej ostatnio bylo dostepne)
      Independence z jakimis znaczkami BEZ CYFEREK
      Albo w ogole cos takiego powaznego i w ogole to lubie wymyslac nicki, wymyslilam kilka juz xD
      ~Tost/Inde/Julson/Kanapeczusia (pzdr dla Ali xD)

      Usuń
  9. A JA MAM KATHEY I SIĘ CIESZĘ XDDD
    Independent. Girl.
    Fajne.
    Od początku mi się podobało.
    ~.Kathey, która jest zadowolona ze swojego loginu ♥.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kathey i Abieska to najswietniejsze nicki na tym blogu *.*
      ~Tost

      Usuń
    2. Danke Toście, mru *-*
      Postaram się zrobić posta dzisiaj xpp
      ~ Kathey tzn Katheja i nadal kocham mój nick, ok idę czytać Harrego Pottera. <3

      Usuń

Czekamy na Twoją opinię!