piątek, 28 listopada 2014

Święta już na MSP! + Before XMas - #Look + Konkurs na redaktora. Blah.

Heii!
Tutaj ja.
Chyba każdy wie, kto to.
A jak nie, to się przedstawię.
Katheja.
Przepraszam, że nie pisałam. Szkoła. No chyba wiecie.
W każdym bądź razie, POSTARAM się pisać częściej.
Nie będę przysięgać, bo może się nie uda, nie gadam.
Jeśli byliście od wczoraj na MovieStarPlanet to wiecie, że nasza gra zyskała śliczny, świąteczny wygląd!
Rzućmy na to okiem:


Jejkuu, jak cudownie ♥
Ja już czuję tą atmosferę, atmosferę świąt, aww <3
Ale o MSP.
Chyba najbardziej podoba mi się główne menu, i okno "zakupy".
Ładne jest też to fioletowe tło, pasuje doskonale do całego wyglądu.
Nie mogę.
Ja chcę żeby ten wygląd został na dłuuugo.
Całość oceniam na 10/10, ponieważ naprawdę wszystko wygląda ślicznie.

Co do wyglądu, chyba tyle.
Dzisiaj mam dla Was również looka, świątecznego, żeby był w klimacie dzisiejszego posta.
Nosi nazwę Before XMas, czyli po prostu Przed Świętami.
Uważam, że nazwa jest adekwatna do stroju. Zresztą, zobaczcie:


Oczy w bok, a co.
Generalnie, look podoba mi się. Jest taki przedświąteczny? XD
Na maksa podobają mi się sukienka, włosy i biżuteria a buty... Dopełniają komplet.
One są zwykłe, ale pasują. Nie mogłam dobrać żadnych, bo wyglądały źle, a te są ładne.
Co do koloru, to wiadomo.
Czerwień = Świętaaaa ♥
Może skład?


2325 sc.
Blah, look jest warty jednak swojej ceny.
Kosztuje tyle głównie przez włosy.
I sukienkę.
Jednak te pierwsze zawsze możemy łatwo wykorzystać w innych stylizacjach.
Za to naszyjnik i kolczyki są tanie.
Właśnie, mogę oddać za darmo identyczne buty, bo kupiłam dwie pary, srsly XD ;-;
Kto chce?
Zgłoście się w komentarzach to wylosuję kogoś kto dostanie to obuwie.
Gadam, a inne wersje kolorystyczne czekają:

I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Elf świętego Mikołaja. ♥
Cudowna.
Równa się z oryginałem, chociaż kojarzy się mi z Irlandią, ale ok, ok. To elf.
Taka o taka, bardzo mi się podoba.
A
Cóż
Innego
Jak
Nie
Nasz
Cudowny
Zapchacz
Miejsca? ♥

ACIJNNCZM, na prawdę.
AOSZM 4ever.


 II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Co to ma przedstawiać?
Nie mam pojęcia...
Uznajmy, że to ktoś, kto źle wygląda w czerwonym i na święta ubrał się na #ciemnozielono.
No i nie mam pojęcia po co ten #hasztag.
Zapychacz
Miejsca
Bo
Tak
Mi
Się
Podoba.
Po prostu nie mam co napisać.

ZMBTMSP. Długie trochę.
AOSZM'a nikt ani nic nie pobije. <3



 III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Niebieska.
Jak królowa śniegu.
Zima.
Kocham zimę.
I śnieg.
I Mikołajki.
I Święta.
Kocham grudzień.
A wersja ładna ale nie powala na kolana.
Zapychacz,
Ostatni
W
Tym
Poście.

ZOWT. Nie jest źle.








Może sesja na koniec tej części posta?


Taki bezbłędny <3 Awawaw.
W ogóle uwielbiam te kolczyki, bombki, wew.
Fajny pomysł, mody.
Czasem sukienka się dziwnie układa (Patrz. MS 3), ale tak to jest spoko.
Klasycznie, można go kupić u mnie pod nazwą 'Before XMas ♥, czyli jak na blogu.

A teraz coś, na co wszyscy czekali!

KONKURS KONKURS KONKURS KONKURS KONKURS

Na redaktora!

Może zauważyliście, że ktoś ubył z naszej załogi.
No, obstawiajcie.
3.
2.
1.
To Kuba.
Niewiele ludzi chyba to zauważyło, ale podejrzewam, że to dlatego, że nie ogłosił tego publicznie, tylko zrobił to po cichu.
Jest mi bardzo przykro z tego powodu, ale życie bloga i sam blog muszą  istnieć dalej.
Najchętniej przyjęłabym jakąś męską duszę, ale oczywiście dziewczyny również mile widziane.
Nikt chyba nie zastąpi Kuby, bo był on jedyny w swoim rodzaju, ale oczywiście inne osoby też zapewne są świetne.

Miejsca są dwa. Czemu dwa, skoro odeszła jedna osoba?
Ano zauważyłam, że nie do końca radzimy sobie takim małym składem.
Dlatego uważam, że przyda się ktoś do pomocy.

Wymagania:
  • Poprawność ortograficzna
  • Sprawność językowa
  • Unikanie powtórzeń
  • Humor mile widziany, ale bez przesady.
  • Nie stawianie zbytniej ilości minek typu ":*", ":D" itd.
  • Częste pisanie postów
  • DŁUGIE posty
  • Umiejętność robienia screenów i ich wycinki 
Według mnie, nie jest to dużo.
Notki próbne wysyłajcie na maila katheylovemsp@gmail.com (Głupszego się nie dało, Katheja?).
Macie czas do szóstego grudnia, czyli Mikołajek. Właśnie w Mikołajki ogłoszę wyniki.
ŻYCZĘ PODWODZENIA! 
A tak nieoficjalnie, to życzę powodzenia.
Mała różnica a wielka.

Ok, kończę, i tak ten post jest długi.
Kathejowe loga #3 pojawią się w następnym poście!

Do następnego posta! ♥


To logo jest mega. <3

55 komentarzy:

  1. Suuuper look. W ogóle szkoda że Kuba odszedł, ale trudno :(. Zgłaszam się do losowania butów.

    Dulka45

    Inaczej #Katheyonators

    OdpowiedzUsuń
  2. 1! Look jest ładny i MSP również jest piękne... Nie Zgłaszam się do konQa na RedaQtorQa *-* Zgłaszam się do lóg, masz mnie w znaj na Kathey...
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski look <33
    Co do wyglądu MSP to również mi się on podoba. Modzi już wprowadzają klimat świąteczny xD
    Do konkursu na redaktora się zgłoszę, chociaż pewnie nie wygram. Spróbować zawsze można (;
    Posdr
    ~Kasia
    ~stylówkalol=]
    PS Może pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look, podoba mi się. Elf foreva. AOSZM foreva. Wszystko foreva.
    Jaki kolor tych butów? Jak czerwony, przydadzą mi się, jak czarne, jeszcze lepiej, jak inne, nope xdd Ale wybrzydzam :( Przepraszam :(
    Co do odejścia Kuby, było to "Iście po męsku" jak mówi Kornelia Bryant z Wymarzonego Domu Ani. Ktoś czytał? Pisać.
    Zglaszam się na redaktora, jutro postaram się wysłać notencję (wtf?) XDD
    Pozdrawiam serdecznie!
    ~Zue, #Katheynators (reaktywacja!!!)
    Świętaaaaa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kornelia Bryant <333 Kocham ja. FOREWER END EWER. Przez nia podoba mi sie imie Kornelia ;-;
      No coz, Kuba odszedl, ale zalamywac sie nie mozna, no.
      A TY ZUE JAK TERAZ SIE NIE DOSTANIESZ TO UKATRUPIE WSZYSTKICH WINNYCH XD.
      No.
      Look ladny, lel, cos nowego? XD No wlasnie, nie.
      Zglaszam sie do butow, a co, korka. I do luk tesz.
      Kocham
      Ogolnie
      Zapychacze
      Awww...

      KOZA. Nice try.
      ~Tost, Kanapeczusia :c Podoba mi sie to slowo ;/

      Usuń
    2. Zue, daj szansę innym co? Niektórzy też tu pragną pisać, a nawet nie byli na próbnym. I przypomnę ci, ze taka najlepsza to ty nie bylas. Wiec proszę, daj szanse innym!

      Usuń
    3. Laniacz, po 1 i tak nie wygram po 2 nie zabronisz mi się zgłosić. To to samo gdybym ci powiedziała "laniacz odejdź z bloga daj szansę innym". Nie jest już tak miło prawda?
      Inde dziękuję za wiarę we mnie :* Friends foreva :3
      Przepraszam za błędy, telefon.
      ~Zuzia

      Usuń
    4. Na serio nie chcę się z tobą kłócić, bo cenię cię jako redaktorke. Podobają mi się twoje posty i nie chcę ich nie czytać tylko przez to.
      Po prostu ten blog jest moim pierwszym stopniem od którego chcę się wybić nie-powiem-gdzie-bo-mnie-wyśmiejecie :( Będę próbować do skutku i tego nie zmienisz.
      ~Znowu tel

      Usuń
    5. Bo-Chce-sie-wybić wybacz, ale jak to czytam to nie mogę tego zostawic bez wyrażenia swojego zdania. Zgłoszanie się. redaktora tylko po to by się wybić jakby to powiedziec chamskie. Inni chcą tu pisać z powodu pasji tego, że kochają to robić i może by chcieli zostać dziennikarzami a ten blog mógłby ich czegoś nauczyc. Zgadzam się z Laniaczem ~Mysiaax z fona

      Usuń
    6. Kochana Czarna Zue, po prostu widząc twoje posty na próbnym, one były za krótkie. Moim zdaniem to trochę bez sensu, skoro zgłaszasz się, wiedząc, że i tak nie wygrasz. Ale tylko MOIM zdaniem.
      P.S. Spytałam się Kathej przed przeczytaniem Twojego komentarza, czy mogę chociaż troszkę pomóc jej oceniać zgłoszone posty. Zgodziła się.

      ~Laniacz

      Usuń
    7. Kochana Pani LanoQ
      Tym razem robię post dwuczłonowy, pracuję nad nim kilka dni, żeby był prefekt.
      Mam nadzieję że będziesz oceniała mój post bez względu na małe spięcie między nami. Dzięki.
      Pozdrawiam
      ~Czarna Zue

      Usuń
    8. Droga Mysiu
      Jeśli nie zrozumiałas co mam na myśli to po co komentujesz? Ok, przyznaje się, źle to ujęłam. Po prostu nie chciałam napisać że to marzenie, bo jak zwykle "ktoś" by się śmiał. chcę też się czegoś nauczyć.
      Poza tym MysiuX jesteś na tym blogu bardzo krótko, więc wybacz ale nie musiszbyć taka chamska.
      I tak wezmę udział. Dziękuję.
      JesZcze jedno, czemu wszyscy się mnie czepiają? To wcale nie jest mile bo odbieram to jako hejt.
      ~Zue.

      Usuń
    9. Ostatnie. Chcę zostać dziennikarką i własne tego chcę się tu nauczyć.
      Nie musicie dalej mnie hejtowac.

      Usuń
    10. Przeczytałam ten cały wątek i myślę, że każdy może spróbować. Nawet jeżeli Zue brała już udział, to dlaczego nie? Może teraz zostanie już na stałe. Ale to moje zdanie XD

      /Aleksa

      Usuń
    11. Trzeba najwidoczniej nauczyc się odruzniac hejt od krytyki. Przepraszam bardzo, ale co dlugosc przebywania na tym blogu ma do wyrażania swojego zdania wyjaśnij mi to logiczniej, bo jak na razie nic z tego nie rozumiem.

      Usuń
    12. Nie chce sie z nikim klocic, ale przeciez kazdy moze wyslac notke na konkurs, a od tamtej pory kiedy Czarna startowala mogla sie wiele nauczuc i poprawic swoje posty. Poza tym "Chce-sie-wybic" jest urwane z kontekstu i bez calosci ma zle znaczenie, chyba wiecie o co mi chodzi c:. Nie chce sie z nikim klocic, oczywiscie, bo wszystkie z was bardzo lubie.
      ~Inde

      Usuń
    13. Mysiu, przepraszam, ok?
      Naprawdę nie chcę się z nikim kłócić przepraszam was :(
      Już wyslalam notke więc nie mamy po co się kłócić.
      Pozdrawiam!
      ~Zue

      Usuń
  5. Ejj
    A nie lepiej dodac Zue i Maline? ;_;

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do losowania xD

    Wiki<15

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam chłopaka AnonimowegoKróla
    ( przepraszam anonimów xD )
    ~ 17wow17

    OdpowiedzUsuń
  8. A moze ja sie w koncu zglosze, moze ja? Tak.. Szybko wysle cos na maila.. Z konkursu podoba mi sie sukienka za 1200 sc, kocham ja <3
    -- mosa78 --

    OdpowiedzUsuń
  9. To samo bym powiedziała o świątecznym wyglądzie MSP :) Mogłabym buty??
    Piesze z telefonu

    oliwia:)506

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd msp - śliczny
    Look - śliczny
    Logo - śliczne
    Wszystko

    Ama (Amacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko śliczne (nie chcę wymieniać) <333
    Zgłaszam się po buty.

    ~szara laska roku

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie looki są piękne *,* Biorę udział w losowaniu butów xD!

    Adrianna2005

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do butów jakbyś hciała mi dać
    Klaudia golba

    OdpowiedzUsuń
  14. Post świetny! Jak zwykle z resztą. c:
    Look bardzo mi się podoba. Jest taki oryginalny. Kolczyki są cudowne. :)
    Uwielbiam Tw look'i!
    AOSZM forever!
    Zgłaszam się po buty! ;)

    ~monia(000)
    #Katheynators

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że Kuba odszedł ;c Zrobię post próbny

    /Aleksa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się już zgłosiłam. :]
    MMadzia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Look świetny, zwłaszcza ta sukienka *O*
    Wygląd MSP jest cudny.
    Nie wiem czy będę wysyłać notkę probną. Muszę jeszcze pomyśleć i wymyślić o czym byłby post.

    ~kami273!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście, że się zrobię post próbny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, Kathej.
    Też miałabym takie wymogi jak Ty.
    Super look, super post.
    A w ogóle, to też długie posty lubię.
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że Kuba odszedł miał bardzo fajne posty :(. Trudno... Ja się zgłosiłam i już ci wysłałam posta na twój e-mail. Mój nick na MSP: wiolunia10x
    PS. Mam nadzieję, że mój post ci się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Eh, i tak Kuba wróci... :)
    A co do świątecznego konkursu : piękny ♥
    Jest tak cudownie i świątecznie :**

    A co do konka na redaktora.. bym się chętnie zgłosiła, ale już kiedyś próbowałam i nie wyszło, więc... Powodzenia innym!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post jak zwykle. *_*
    Co do konku: Może się zglosze, spróbuję jeszcze raz, a jak nie wypali to nic. Xc
    Plis bez hejtow. Chyba każdy chciaby tu sie dostac. Sroki za bledy, tablet.
    ~NadalSmutnaMalinaINieWiemJakPrzeprosićKolegę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja chcę butki *-* Raczej proszę ;) Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie wezmę udział w konkursie na redaktora. ;) W sumie to nie wiem czy mam szansę, ale zawsze można spróbować. Co do looka to wspaniały, taki elegancki, aż mam ochotę go kupić. Szkoda że Kuba odszedł, jego posty były bardzo dobre. Pozdrawiam. :) ~Shannon.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo <3 Super :* Konkursik :33 Jestem taka podjarana *-* Bardzo chce byc redaktorką <3 Musze się postarać ;> Pozdrawiam całą obsade bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Moze zrobisz tak ze wezmiesz zuellas czarną i malinasie? - agata urbanowicz krul rzuluw

    OdpowiedzUsuń
  28. W końcu napiszę próbny post :)
    Mam nadzieję, że mi się uda. (taka optymistka, a co)

    Pozdrawiam!
    Mika2118/Nutelcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, ze ci sie uda! :)
      ~Tost

      Usuń
    2. Om nom nom, zgadzam się z tostem c:
      Nutelcia (xd) masz to wygraććć!!! x-o
      Bo jak nie, to Cię zaciupię ;)
      Pozdro dla kumatych xd
      A ja się nie zgłaszam, bo wiem, że i tak nie mam szans :c
      Poza tym, musiałabym odejść z jakiegoś bloga, bo mam ich za dużo xd

      ~Milka

      Usuń
  29. To ja Roxy827, jeśli to czytasz Kathey to wiedz, że wysłałam ci już 3 maile, ale tylko 1 z nich jest prawidłowy - mianowicie ten najnowszy bo w nim dosłałam jeszcze logo. :) Z pozdrowieniami KANDYDATKA NA REDAKTORKĘ

    OdpowiedzUsuń
  30. Mogę te buty xD. Mój nick na Msp to super laska maska.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look! Zgłosiłam się na redaktora, choć mam raczej małe szanse. ale ja czerpię przyjemność z samego próbowania, pisania notki.
    ~Psdr, Keyleen, Kejla, Milka, Katheynators, czy jak kto woli ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osz ty, ja jestem Milka!!! x-o xdd

      ~Prawdziffa Milka, nie podróba.

      Usuń
  32. Co to jest ten "AOSZM"? Bo ja chyba jako jedyna nie wiem. XD

    Kara3003
    ~ Jessy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PIERWSZY ZAPYCHACZ MIEJSCA :') XD To byly czasy xD.
      ~Inde

      Usuń
  33. Początkowo chciałam się zgłosić na redaktorkę, aczkolwiek przemyślałam wszystko. Prowadzę bloga, którego kocham, nie ze względu na statystyki, lecz za wszystko Pomagają mi świetne osoby, i żalby było. Uwielbiam tego bloga, jest wspaniale zorganizowany i dąży do ideału, blisko mu do tego. Wspaniale byłoby tu pisać, lecz zaniedbałabym moją sentymentalną pasję. Życzę powodzenia każdemu, kto tu się dostanie, to ogromna szansa jak i niewyrażalny słowami zaszczyt. :3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekawe o której wyniki...

    OdpowiedzUsuń
  35. W następne święta kupię sobie ten look, nie ma co!
    Śliczny, wspaniały, cudo, mr, mr..
    ~Mónęł czyli SweetMoon

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!