sobota, 29 listopada 2014

Jestem + Starcie fejmów.

Tak, nie pisałam. :'c
Testy, ciągle...
Dodatkowo "Przyjaciele" Krasickiego na pamięć.
I jeszcze dwudniowy brak komputera, który przeżyłam, jak...
trzęsienie ziemi.
Serio, eh. Przepraszam Was bardzo za te braki. Tak wyszło...
Nie miałam zupełnie, zupełnie, zupełnie czasu. Ta ciągła nauka.
Ble, ble.
Ale nie przedłużając.

Hey!
Dzisiaj dalszy ciąg serii "Starcie fejmów". Wystąpią:
Dirk vs sasuke12452 vs [Dominikxd10].
Wybrałam ich na Waszą prośbę. Ciekawe, jak pójdzie chłopakom, prawda?
Hmm...

1 look - Dirk:
Tytuł: 33
Polubienia: 149
Wow, super! Mi się podoba. Genialna bransoletka i spodnie. Dobrze, że gdy Dirk postawił na strój w stylu "metalowym", nie zastosował czegoś na przykład eleganckiego. Nie lubię zbytnio mieszania wszystkich stylów na raz. Mimo to, jeśli ktoś zrobi to dobrze, nie mam nic przeciwko. Ogólnie strój jest ładny, i jeszcze ta czerń... Aww...

2 look - sasuke12452:

Tytuł: W kimono :D
Polubienia: 427
Super! Fajne włosy, hah. Lubię czerń, czerwień i biel. Wszystko tu łączy się dobrze, a dodatkowo wygląda jak w Japonii. Nie wiem, czy zrobiłabym lepszy. W dechę. Nieźle. Tak nieźle, że aż fajnie, tak fajnie, że aż świetnie! :D Mi się podoba. A Wam?

3 look - [Dominikxd10]:

Tytuł: NoOne
Polubienia: 15
Piękny! Tak, jak komentowała to jego znajoma: za ładny. Piękne kolory, doskonały pomysł, świetne wykonanie!!! Nie wiem, czy zrobiłabym lepszy. Kocham, piękny. Bluzka. ♥ Chętnie bym kupiła, gdybym była chłopakiem. XDD

A teraz, czas na wyniki...

I miejsce - [Dominikxd10]! Gratuluję!
II miejsce - sasuke12452! Spisałeś się na medal!
III miejsce - Dirk! Poszło Ci bardzo dobrze!
Wszystkim Wam gratuluję, jesteście niesamowici!
Pozdrawiam,

13 komentarzy:

  1. Fajna notka c; W następnej części może... hmm... dobra nie wiem xD Jak się zdecyduję to napisze znowu koma. Fajnie oceniasz, ale może robiłabyś trochę dłuższe notki? Np. o każdej postaci screen, w jakim teraz ubraniu jest, który mam lvl? Byłoby to połączenie Herosów i Starcia fejmów c;
    Posdr
    ~Kaśka
    ~stylówkalol=]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. :) Mogę tak zrobić. ;)
    Hanka ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post. Według mnie ubiór sasuke był dziwny i.. No wiecie.
    Dirka też nie był jakiś super dla mnie.
    Za to Dominika się zgadzam. Świetny.
    Pozdro
    ~Zue Lanelyeers

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Zue: sasuke był trochę dziwnie ubrany.

    /Aleksa

    OdpowiedzUsuń
  5. Sasuke jest ubrany tak japońsko, że aż wow. O_o Naprawdę jak w Japonii.
    Post super!

    ~monia(000)
    /PatQa

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie najlepiej wypadl Dirk, nastepnie Dominik a na koncu Sasuke c:
    ~Inde
    Moze w nastepnej - extra czesci pojawilyby sie redaktorki bloga? Nie musza byc wszystkie xd

    OdpowiedzUsuń
  7. uu;- Dirk - mój znj. . - niesamowicie ciężko utrzymać z nim kontakt ,- raz loguje sie o 6.00 a raz o północy.. xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, ale przyznajcie xd tej strój "kimono" był extra (Lullabys)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może w następnej części będzie...
    EmoNisia110
    izunia1213
    jula 89
    ~vietnam

    OdpowiedzUsuń
  10. Strój Sasuke był trochę dziwny.. Taka Japonka z męską twarzą xD.
    Na pierwszym miejscu postawiłabym Dirka, lubię taki rockowy, metalowy styl. Jak zobaczyłam, że założył glany to zupełnie się zakochałam w tej stylizacji.
    Strój Dominika również świetny, ale tu z kolei nie przypadły mi do gustu buty.

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!