sobota, 29 listopada 2014

Jak zrobić logo?

Hello! ;3 Witam ponownie.
Ostatnio czytałam posta z logami dla Laniacza.
Zue prosiła ją o poradnik, jak zrobić logo.
Nie, nie takie zwykłe.
Takie z wyciętymi MS itp.
No, więc myślę sobie: Hanka, zrób ten poradnik...
W końcu mam wenę. Nie mogę się powstrzymać.
Zaczynajmy!

1. Logujemy się na MSP.
2. Wchodzimy w "Miasto filmów":


3. Po otwarciu, znajdziemy się w takim miejscu:


4. Klikamy "ArtBook".
5. Zostajemy przeniesieni o tutaj:


6. Klikamy o tutaj:


7. Zostajemy przeniesieni tu:


8. Widzicie różową strzałkę w dół? Klikamy na nią dwukrotnie, zostajemy przeniesieni tu:


9. Klikamy w to miejsce:


10. Na pasku tym, znajdą się wtedy Movie Stars, które mamy w znajomych. Wybieramy jakąś/jakieś, klikamy na nie, by dodać do Arta. Powiększamy, przebieramy, dodajemy animacje.
11. Gdy już to zrobimy, zapisujemy Arta i przyciskamy na klawiaturze klawisz "prt sc sysrq", lub "print screen":

12. Wchodzimy w program "Paint", klikamy klawisze "ctrl + v". Zobaczymy wtedy ekran z (jakby to powiedzieć) naszym artem.
13. Zaznaczamy Artbook, klikamy "przytnij".
14. Zobaczymy znajdujące się w oknie pain'ta art i MS: (w Waszym przypadku MS będą inne, takie jakie wybraliście)


15. Obrazek zapisujemy w formacie png! Inaczej, nie będziemy w stanie wyciąć tła!
16. Wchodzimy na stronę: http://www.sumopaint.com/home/.
17. Zjeżdżamy lekko na doł, aż zobaczymy coś takiego:


18. Klikamy tu:


19. Wybieramy język polski.
20. Kiedy już mamy wszystkie napisy po Polsku, klikamy krzyżyk przy białym obrazku.
21. Szukamy tła, które będzie w logu. Zapisujemy je.
22. Klikamy: plik - otwórz z mojego komputera - wybieramy obraz, który ma być tłem.
23. Zobaczymy takie okienko: (Wy będziecie mieli tło, jakie wybraliście)


24. Klikamy: plik - importuj jako warstwę - z dysku twardego. Wybieramy obrazek z artem.
25. Pokarze nam się coś takiego:


Żeby uniknąć przycięcia do połowy MS, musimy wybrać duży obrazek jako tło.
26. Klikamy na różdżkę, która jest lekko pokryta niebieskim kolorem na poprzednim screenie.
27. Zaznaczamy tło, klikamy "backspace", by je wyciąć. Wycinamy.
28. Klikamy - warstwa - efekty warstwy - obrys.
29. Wybieramy kolor biały. Nasze MS zostaną pokryte obrysem.
30. Możemy bawić się różnymi innymi efektami, cień itp.
31. Klikamy - plik - zapisz na dysku twardym - wybieramy przycisk "PNG", a nie "SUMO", czy "JPG", zapisujemy.
32. Wchodzimy na stronę http://pizap.com/.
33. Klikamy - start - edit - computer. Wybieramy plik, który przed chwilą zapisaliśmy.
34. Widzimy nasze logo, bez napisu.
35. Klikamy - T znajdujące się na górnym pasku - text - wpisujemy i wybieramy czcionkę w okienku z napisem "Arial".
36. Możemy zmienić kolor i cień wokół czcionki.
37. Klikamy - done - dowland - dowland - zapisujemy.
38. Nasze logo gotowe! Możemy pochwalić się nim znajomym, lub komuś podarować.
39. Mój efekt:


Tak na szybko.
Pozdrawiam,

42 komentarze:

  1. Haniu świetny poradnik i w ogóle, ale
    Zue
    Prosiła
    MNIE
    żebym zrobiła poradnik.
    Właśnie miałam się do tego zabrać.
    Eh. No i chciałam trochę więcej pokazać :')
    ~Laniacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Mam pomysł. Ty również możesz pokazać swoje efekty i to, jak robisz loga. :) Chciałabym sama wiedzieć. ;)
      Hanka ;3

      Usuń
  2. Fajny poradnik Haniu, ale chciałabym zobaczyć jak robi loga Laniacz, żebym mogła następnym razem zrobić logo pod jej upodobania :)
    Pozdrawiam.
    Zue.

    OdpowiedzUsuń
  3. Thx Haniu, umiem w końcu robić loga! Ale i tka chcę od Ciebie - Bekka I love i świąteczne i zamiast Bekka I love ma pisać Aleksa :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny poradnik, chociaż ja zrobię logo trochę inaczej. Chciałabym też zobaczyć jak Laniacz robi loga c;
    Posdr
    ~Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Tak, tak, mówiłam już, że sama chętnie zobaczę poradnik Laniacza. ;)
      Hanka ;3

      Usuń
  5. Ja robie loga troche inaczej - wycinam same ms w sumopaincie a lacze je z tlem dopiero w pizapie, jest latwiej, a jesli "ucina" postacie, to mozna je przemiescic ktoryms z narzedzi nie jesten w stanie sprawdzic ktorymbo jestem na tel xd.
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja robie loga troche inaczej - wycinam same ms w sumopaincie a lacze je z tlem dopiero w pizapie, jest latwiej, a jesli "ucina" postacie, to mozna je przemiescic ktoryms z narzedzi nie jesten w stanie sprawdzic ktorymbo jestem na tel xd.
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  7. Ehh bez urazy ale ona prosila LANIACZ nie ciebie.... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, wiem. :/ Jednak ja też chciałam zrobić poradnik, a podobny post w wykonaniu Laniacza jest mile widziany. :/

      Usuń
    2. Haniu niemartw sie ty tesz mogłaś zrobić pomogłaś wielu os. Miendzy innymi mi
      Klaudia golba
      Na msp jestem :*

      Usuń
  8. Fajny pomysł, A JA I TAK SIE INACZEJ MECZE
    XD
    czekam tez na posta od Laniacza :)

    Mika2118

    OdpowiedzUsuń
  9. Haniu świetny poradnik ! Czy zrobiłabys mi logo świąteczne ? ;)) Na msp jestem [ala123] możesz zaprosić ;))
    Naprawdę świetny poradnik

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny poradnik. Nawet nie fajny tylko świetny :*. Również czekam na post Laniacza '-'

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny poradnik, przyda się.
    Sory, ale razi mnie błąd w 25 punkcie, a mianowicie "pokarze". Chyba pisze się "pokaże"? W sumie, sama nie wiem. W zależności jakie to miało znaczenie. Nie ważne xd.
    ~Nataliaa =)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja robie loga troche inaczej - wycinam same ms w sumopaincie a lacze je z tlem dopiero w pizapie, jest latwiej, a jesli "ucina" postacie, to mozna je przemiescic ktoryms z narzedzi nie jesten w stanie sprawdzic ktorymbo jestem na tel xd.
    ~Inde

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję. :* Zrobię te logo. ;3
    Hanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hanka zrobisz mi logo ? :)) Mój nick na msp to [ala123]

      Usuń
    2. Wiga po co wchodzisz na bloga Abi? Na blogu Kathey ciągle hejtujesz! Może tu też chcesz hejtować co?!

      Usuń
    3. Ja nie hejtuje na blogu Kathey :o Kathey ma zarąbistego bloga. Może to ktoś inny ?

      Usuń
  14. Fajny poradnik! Ja używam jednak innego sposobu ;) + szukam znajomych na msp, nazywam sie Lullabys

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem robisz niezłe loga :/ Niestety większość wygląda prawie tak samo... Po obu stronach wstawiasz MovieStars, a na środku napis ._. Przepraszam, ale Lanaq, Inde i Katheja robią lepsze loga. Przepraszam jeżeli cię uraziłem. Przykro mi, ale takie jest moje zdanie...

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie jest ten krzyżyk na białym obrazku?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki bardzo przydatny post

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. skąd brać obrazki na tło gdzie jest krzyżyk przy białym okienku?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hania, czy mi teź zrobiłabyś logo? Julia 1964, ok? C;

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Ci Haniu,zawsze gdy robiłam moje loga do bloga to robiłam je tylko w paintcie i ich nie obrabiałam,zatem pozostawały białe ślady wycięcia i wszystko co było białe,które nie było na białym tle traciło barwę i prześwitywało...W PiZapie też robiłam,ale coś się zepsuło i już nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuje za ten poradnik. Dzięki temu zrobiłam moje pierwsze logo na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuje bardzo niewiedziałam jak to zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. A czy sumopaint jest darmowy?

    OdpowiedzUsuń

Czekamy na Twoją opinię!